Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
ebuydk | 2013-03-26 08:29 | |
![]() | Gennemsnit Det ville være rart at kende en form for median for alle spillere eller bare for top 100. Med antal spil, antal vundet/tabte/uafgjorte/bi ngoer/osv. Desuden et snit for point pr spil. Helst kun for spil på standardbræt. Spil på de tilfældige kunne man ligeså godt afgøre med terninger efter min mening. | |
steennielsen | 2013-03-26 11:13 | |
![]() | Ja det findes på PC- spillene og jeg giver dig ret, det havde været sjovt om det også gjaldt på mobil-spillene. Jeg vil dog ikke give dig ret med hensyn til spil på TILFÆLDIG og jeg syntes det er så synd, at mange er af den tro, jeg vil vove den påstand, at det ikke er mere tilfældigt end at man får gode bogstaver i standard og nu har jeg spillet begge spil rigtig mange gange, jeg er dog stadig ked af, at man ikke kan få udviklerne til at sorterer de plader fra, hvor man i startlinien kan score urimelig mange point, kan slet ikke forstå, at det kan være så svært, at fortælle maskinen at der max. må være x-antal farvede felter i startlinien. Selv om det er sjældent at man lige score over 1000 i første hug, så burde det ikke være muligt. Men er du først igang med spillet, er det strategi, nøjagtig lige som i STANDARD, det er ikke kun et spørgsmål om at kunne ord | |
Angora | 2013-03-27 01:03 | |
![]() | Helt enig med dig, Steen ;-) | |
Roed | 2013-03-27 05:15 | |
![]() | DITTO | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-28 02:46 | |
![]() | ebuydk: Du kan få den salgs informationer hvis du spiller på PC-versionen. Dog ikke på app-versionen, hvilket der heller ikke er planer om at indfører, da det er kompliceret og derfor meget tidskrævende. Caw | |
ebuydk | 2013-04-05 23:31 | |
![]() | Hvis jeg vil spille på pc skal jeg begynde forfra og starte på 1000 i rating. Det gider jeg ikke og der er vist ingen genvej? | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-04-06 00:23 | |
![]() | Checkede lige hvor lang tid det tog mig at nå omkring dit niveau. En måned og 45 kampe. Det er ikke uoverskueligt, vel? Og det vrimler med supersøde hjælpsomme pc-spillere derinde. Bare kom igang - du vil få meget sjov ud at kigge på statistikkerne, tror jeg :)) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-04-06 01:10 | |
![]() | Det tog en måned, fordi du spiller de langsomme spil :) Disen (etteren på pc-toplisten) lavede et eksperiment. Det tog hende 3 dage, 20 panikspil, så havde hun over 2500 i rating. Tjek Disen2's statistik | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-04-06 01:28 | |
![]() | Ja ok horsens ;))) Vi er desværre ikke alle lige kvikke. Jeg har erhvervet en hjerneskade, der bevirker at jeg er langsom :/ Men man starter jo normalt heller ikke ud med de hurtigste spil, det vil jeg i alle fald ikke anbefale! Men kom nu bare igang, det er vildt sjovt ;))) | |