Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Roed | 2013-03-27 05:48 | |
![]() | Ideer til AAP'en Jeg vil gerne kunne slette inden for et minuts tid når jeg har sendt noget vrøvl til FORUM & CHAT. | |
Roed | 2013-03-27 23:53 | |
![]() | Der mangler en mulighed for at gemme ens bedste spilleplader. Dvs alle mine smarte ideer, kombinationer og ny-opdagede ord bliver bare slette efter 2-3dage til min store sorg. I et århundreder har man kunnet læse og lære om spændende kampe i SKAK. Det er der ligesom en ide i. | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-03-28 01:29 | |
![]() | Ih ja!! Den der med at slette vrøvl, har jeg også i den grad haft brug for ;) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-28 02:43 | |
![]() | Med AAP'en, mener du så app'en? Jeg har set et forum hvor folk selv kunne slette deres indlæg. I en tråd stod der følgende over det hele: "Skribenten har valgt at slette sin kommentar" Samtidig var der andre der havde kommenteret på deres kommentarer. I kan selv forestille jer hvilken effekt det havde på tråden. Total forvirring. Derfor mener jeg, at muligheden for at kunne slette sine kommentarer er en dårlig idé. Selvom man kun skulle kunne det i 1 minut, er det stadig en dårlig idé, da mange kan nå at læse kommentaren på 1 minut, samt gå i gang med at kommentere. Hvad angår at gemme spilleplader, så kan du jo bare tage et screenshot af det, og gemme det på din egen mobil/iPad/computer. Caw | |
Roed | 2013-03-28 03:12 | |
![]() | Af kunne slette på forum i Facebook virker fantastisk godt og virker globalt på kloden. Så det svar var et pige-gæt. Den historie med skakspil virkede vist ikke... som en ide og sikke et kaos i telefonen efter 6591 spil uden navne og ratinger... men det er jo også at snyde hvis man kigger på afsluttede spilleplader og taktiske ideer. | |
Roed | 2013-03-28 03:21 | |
![]() | Ps. Jeg skrev AAP med vilje for man kan jo ikke rette FEJLEN ;o) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-28 10:23 | |
![]() | Pigegæt? Facebook og Ordkamps forum er for mig to vidt forskellige ting. Når man laver et indlæg er det altså op til den enkelte, at lige tjekke sin egen tekst inden man poster den, for eventuelle stavefejl og tastefejl. Caw | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-28 10:59 | |
![]() | At skulle gemme alle spillepladerne ville jo kræve unødvendigt meget brug af datamængde på serveren. Caw | |
Roed | 2013-03-28 11:08 | |
![]() | Slet bare tråden. Troede bare jeg kunne lave en tråd med forslag til smarte options. Det er jo lidt tidligt at dømme død på en ide inden der er har været indlæg fra andre. Det koster vel også snuden på en jombojet at forstyrre udvikleren med luxusbehov. + en billedfil af den størrelse..vi taler om små kb i størrelse.. fylde serveren? Hvor gammel er den server? | |
Roed | 2013-03-28 11:11 | |
![]() | Man ville jo aldrig gemme alle spil. Bare de gode, de sjove, og staveideerne. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-03-28 11:31 | |
![]() | Har da ikke snakket om at lukke tråden? Jeg har skrevet -min- mening om ideen, hvilket der også tydeligt står. Fordi jeg er admin er altså ikke ensbetydende med, at jeg ikke også har lov til at have en mening. Jamen hvis det kun er de gode og sjove spil du vil gemme, hvorfor så ikke bare tage et screenshot af dem? Caw | |
Roed | 2013-03-28 12:14 | |
![]() | Det er jo kun et billede af brikkerne.... score, rating, dato og hvem eksistere jo ikke på billedet. I særdeleshed dem der spiller sammen igen og igen kunne jo føre lidt statistikBank. Der har været en hel del familiemedlemmer som spørger mig tit: Roed hvor finder man billederne eller download på min smartphone. Jeg vil skyde på at 50% af Danmarks befolkning ikke aner at en smartphone har mapper. Der er faktisk mere end 100 mapper i telefonsystemet. | |
danishhottie | 2013-03-29 00:03 | |
![]() | Jeg syntes at det er kanon at man ikke kan slette, hvad man får skrevet.. selvom jeg selv kan få skrevet en masse underligt, så er det nogen gange meget morsomt at læse andres ' up'ser ' ;0) | |
Roed | 2013-03-29 03:19 | |
![]() | Skrivefeltet i spilleChat er sgu for klein til at man opdager sine stavembøffer. Sendknappen kunne sagtens være smallere og Skrivefeltet bredere det er en simpel kode der ændres fra 50 til 10 og omvent. | |
Roed | 2013-03-29 03:35 | |
![]() | Se send knappen..den er møj klein... lige under denne skrive-rude her... det går jo fint med at sende På spille CHAT er den til en pølsefinger. En anden ting er, curseren koster en krig hvis man prøver at placere den et sted i teksten for at rette. Det er faktisk umuligt. OPDATERTID (70point) | |
frugrø | 2013-03-29 06:57 | |
![]() | Hvis ikke du har større problemer er du en heldig mand. Tænk at bruge så meget krudt på så lidt | |
Roed | 2013-03-29 07:10 | |
![]() | Jeg er ikke særlig social til daglig så jeg nyder det lidt. Sidder og spiller med de samme navn vil snakker lidt i ny og næ. Kommentere brættet, roser den andens held, spørger lidt om livet, aftaler hvornår man er på igen... jaaaaa hvad mere bruger vi krudt på??? | |
Roed | 2013-03-30 09:38 | |
![]() | Jeg ville gerne have et lille hjørne på pladen hvor man kan se om modstanderen er på, i kort pause, længe væk. | |