Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Marie C | 2013-03-31 16:32 | |
![]() | Viden om Hej - er ret ny i dette, så har et par spørgsmål: Er en turnering "udenfor" - eller kan jeg miste af min rating ? Er det kun for de meget dygtige, eller ?.. "Vinder" man noget ? Hvor lang tid kører en turnering ? Pft. Marie C. | |
danishhottie | 2013-03-31 18:02 | |
![]() | Hej Marie c.. velkommen.. jeg kan desværre kun lige hjælpe med nogle af dine spørgsmål.. men hjælper gerne.. ;) i turneringer, kan man stadig vinde eller tabe rating, det er det samme som i alm spil.. og det er for alle, hvis intet andet er skrevet.. Du kan tilmelde dig ved bare at skrive at du gerne ville være med og så går du ind på din ' min side' og sender din mail adr til horsens .. Vi spiller for æren ;) Det er spændende og man lærer en masse søde mennesker at kende ;) Så kom du bare ind i kampen og lykke til.. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-03-31 19:36 | |
![]() | En 16-mands turnering varer ca. 12 dage: Indledende kampe 3 dage Kvartfinale 3 dage Semifinale 3 dage Finale 3 dage | |
Marie C | 2013-04-01 11:39 | |
![]() | Tak til danishhottie og Horsens for jer oplysninger. Det lyder både spændende og hyggeligt, så jeg vil følge med i hvornår der starter en ny turnering. Imens nyder jeg det smukke dejlige solskindvejr. :) | |