Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
danishhottie | 2013-04-01 13:17 | |
![]() | Giv gerne en lille besked.. Der er mange af os der oplever , at vente i meget lang tid på træk fra modstanderen.. selvfølgelig er det helt ok, ikke at kunne spille hele tiden.. Men det ville være dejligt hvis man lige tænkte på at sende en lille besked til sin modstander om det. Så man ved at der stadig er interesse for spillet. Især hvis man har tilmeldt sig en turnering.. ;) På forhånd mill af tak.. Og til jer der allerede gør det.. Ros til jer ;0) | |
Himmelpinden | 2013-04-01 15:00 | |
![]() | Jeg kan sagtens følge dig og gør det også nogle gange, men har ofte mellem 10 og 20 spil i gang og så er det lidt mange at skulle skrive til. Jeg logger ind, lægger i de spil hvor det er min tur og logger så oftest ud igen. Hvis modstanderen så foretager sit træk mens jeg er der kan det godt være jeg bliver hængende lidt og der ville jeg hvis jeg spillede mod dig nok skrive hvis jeg smuttede men nok ikke i alle tilfælde desværre. Det generer ikke mig hvis en modstander ikke har lagt et ord i f.eks 50 timer. Men jeg har da absolut sympati for dit indlæg og vil prøve at huske det i vores indbyrdes spil:-) | |
danishhottie | 2013-04-01 15:08 | |
![]() | Helt ok Himmelpinden.. ;) Men nu kender jeg også din spille stil og så genere det mig ikke.. Det er mere ment når man møder nye ansigter og ikke kender deres spille stil, især når folk inten har godkendt spil eller meldt sig til turneringer ;) Så ved man ikke helt om de ville spille alligevel og så kan man bare vente og vente, og ikke søge nye spil. Netop for ikke at have for mange spil igang på samme tid, i tilfælde de skulle komme tilbage i spillet ;) | |