Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Majao | 2013-04-18 23:59 | |
![]() | Dårlig modspiller Hej hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg vil klage over en modspiller? Vil helst ikke gøre det via det offentlige forum. Mvh Anja | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-04-19 00:04 | |
![]() | Det er godt tænkt. Vi ønsker heller ikke, at man hænger andre spillere ud offentligt, så hvis der er noget, du er utilfreds med, kan du skrive til enten Caw eller mig, så tager vi den derfra. | |
Roed | 2013-04-19 03:36 | |
![]() | Husk at der altid er 2 sider i 1 stridighed. Den største styrke på jorden er," At glemme en lille krig,"hvilket straks er en lykkeligere verden. Jeg er tit nød til at glemme ting samt være ansvarshavende overfor mine dumhedet og prøve igen, hvilket altid vender sig til noget positivt. | |
Roed | 2013-04-19 03:53 | |
![]() | Min løsning er: lad være med at diskutere/fremlægge negative ting i forum. Det er en stille dræber. Eks. 1000 TANKER | |
birgit1977 | 2013-04-29 23:05 | |
![]() | lad være at være negativ , det er et spil Tag i mod udfordringerne og se det positive i at få kamp til stregen, koger temperementet så gå en tur , vi andre trænger ikke til negative udbrud, det er livet for kort til | |
Roed | 2013-05-01 23:02 | |
![]() | Nemlig. | |
anno1953 - Ikke længere medlem | 2013-05-02 15:30 | |
![]() | I dette spil er der kun een idiot, en selv. | |
glemdet | 2013-05-02 20:34 | |
![]() | Min fantasi er måske begrænset... Men hvad ligger der i "en dårlig modspiller"? Det er vel næppe at de er så dårlige, at man vinder, man vil klage over? Jeg er bare nysgerrig. Helt ærligt... Og måske naivt! | |
danishhottie | 2013-05-02 21:13 | |
![]() | Der er nogen der ikke skriver så pænt når der chattes . Men sker heldigvis sjældent | |
Vonne | 2013-05-02 22:12 | |
![]() | Jeg har aldrig mødt en dårlig modspiller......er også nysgerrig efter at vide hvordan man er det ? | |
mutti 99 | 2013-05-02 23:39 | |
![]() | At være en dårlig modspiller kan efter min opfattelse være en der hverken siger hej , tfs. , tlk. eller bare hopper ud af spillet hvis vedkommende er bagud, skriver nedladende ting fordi den anden er foran osv.osv......kun fantasien sætter grænser. Det skulle jo gerne være en fornøjelse at spille og alle oplever jo at tabe stort til en anden der enten har en heldigere dag eller bare er bedre end en selv, selvom jeg da også synes det er surt at være inde i en periode hvor man bare er uheldig med bogstaverne hele tiden, men sådan er det jo for alle og derfor behøver man jo ikke at være en dårlig taber :-) | |
Roed | 2013-05-05 04:39 | |
![]() | Eller hvis man bare laver copy på andres tekst i forum og starter en game hvor man kan vinde en BMW i spillet Find poeten der skrev: KomPjuteranalyser har vist, at selv verdens bedste scrabblespillere - på vm-niveau - misser ca. 50 point per spil, mens mere mellemgode spillere gennemsnitligt dropper 100-200 point per spil ift. at finde de bedste træk. Så selv om man føler, at det er brikkernes skyld, så er det faktisk næsten altid ens egen skyld, at man taber, da man ikke ville have tabt, hvis man havde fundet de bedste træk :) Det er de mærkeligste ting der kan bringe sindene i kog. Så pas på der ude for folk er sgu underlige i Dk. (Et land på piller) | |
Anneli68 | 2013-05-06 10:38 | |
![]() | hvis man ikke kan tåle at tabe i et ord spil mangler man simpelthen indhold i sit liv. beklager | |
kun for sjov | 2013-06-22 18:29 | |
![]() | Har aldrig mødt dårlige modspillere;-) Men som mit navn antyder så spiller jeg Kun for sjov ;-);-) | |