Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Carsten1973 | 2013-05-01 23:11 | |
![]() | hvad er rangering Der er noget jeg ikke forstår. Min bekendte har spillet færre spil end jeg Har meget lavere rating en jeg Har en mindre andel af sejre end jeg Men en bedre rangering. Såfremt nr 1 et bedst. Er der nogen der kan berige mig med nogle kommentarer | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-01 23:18 | |
![]() | Snakker vi om i appspil eller pc-spil? Caw | |
Carsten1973 | 2013-05-01 23:23 | |
![]() | Jeg søger vedkommede gennem community. Søg medlem. Så går ud fra det er på App. Måske spiller veskommende også på pc. I så fald undergivet | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-01 23:27 | |
![]() | Rangeringen opdateres en gang om dagen, så hvis vedkommende har ligget over dig da listen sidst blev opdateret, så vil de være det indtil den opdateres. Caw | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-05-02 00:11 | |
![]() | Du er vel ikke kommet til at forveksle de to toplister, der gælder for hhv pc og mobil? Jeg kan ikke forestille mig, at opdateringen hjælper på så markant en forskel, som du beskriver - tænker der må være en anden forklaring? Men i morgen, efter opdateringen, er du klogere. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-05-02 00:21 | |
![]() | Det er højst sandsynligt fordi din bekendt ikke har logget på inden for de sidste 30 dage. Har jeg ret? Når en spiller ikke har logget på (altså community), vil vedkommendes rangering ikke blive opdateret og vil derfor forblive den samme. Det gælder for begge platforme. Det giver selvfølgelig et noget forkert billede. I øvrigt rangeres man udelukkende efter rating. Antal kampe og sejre har ingen indflydelse på rangeringen. | |
Carsten1973 | 2013-05-02 22:59 | |
![]() | Tak for svaret. Jeg prikker lidt til vedkommende i morgen. | |