Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
danishhottie | 2013-05-22 20:01 | |
![]() | jubii. Jubii.. så kom man på igen. Tak for jeres søde hilsner og tak til ordkamp der igen gjorde det muligt at spille herinde, med en alm android mobil . ;0) | |
birnie2 | 2013-05-22 20:15 | |
![]() | Hallo søde har også fået både lyd og billed notifikationer tilbage. Fedt du er tilbage igen se at få meldt dig til mobil 5. | |
danishhottie | 2013-05-22 23:19 | |
![]() | Hej søde. Ja det dejligt at man igen kan spille med jer. Men Jeg mangler stadig et ikon eller en lyd, så jeg ved det er min tur. Dem har jeg nemlig ikke fået tilbage, så stadig noget hø ;) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-05-23 00:07 | |
![]() | Er du sikker på det er slået til? På iPhones plejer den at spørge første gang om man vil have slået notifikationer til, og hvis man lige er lidt for hurtig kommer man (læs: jeg) nogle gange til at trykke nej, og så må jeg slå det til manuelt. Ved ikke hvordan det fungerer på Androids... Caw | |
danishhottie | 2013-05-23 10:08 | |
![]() | Har været inde og tjekke det, men der er viptegn ud for dem.. har også prøvet at logge mig ud igen og skifte lyd. Men intet har hjulpet.. Det var jo også det da fik mig til at afinstalere spillet, for at hente det ned igen. Hvor det gik så galt, at jeg ikke kunne komme på det igen. Det det gør jeg ikke igen ;0) | |
birnie2 | 2013-05-23 14:01 | |
![]() | Du skal lige læse monks råd på spilæelusten skal du prøve at logge ud og logge på igen. Sådan fik jeg mine notifikationer tilbage. | |
danishhottie | 2013-05-23 16:28 | |
![]() | Har prøvet. Hjalp ikke | |