Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
and 68 | 2013-06-09 20:50 | |
![]() | Super start Min modspiller har lige lagt 218 i første nedlæg. Hvad tænker André om muligheden for at ændre hvor tæt på centrum der ligger dobbelt / x 3 felter syntes det er lidt op ad bakke at spille sådan et spil færdig | |
HØT | 2013-06-09 20:55 | |
![]() | Det sker en gang imellem for os alle. Og nogen gange har man også selv muligheden. Så i sidste ende går det vel lige op. :-) og så kan man "stramme ballerne" og prøve at indhente så meget som muligt i spillet. | |
Anneli68 | 2013-06-09 21:13 | |
![]() | det er prisen for at spille tilfældig. har hørt om værre historier. jeg ville nok tude lidt og så rette ryggen og spille videre:-) | |
Anneli68 | 2013-06-09 21:14 | |
![]() | i ved kvinder har det med flæbe i ny og næ ;-) | |
danishhottie | 2013-06-09 21:20 | |
![]() | Det er også lige sket i det spil jeg har spillet.. Over 200 point i det første træk.. selvom vi alle kan få samme slags start.. Er det sjove og spændende gået af kampen.. Syntes bestemt at man selv skulle kunne kæmpe sig til de gode felter og de gode feltet skal væk fra midten. Ikke kun at man ikke skulle kunne starte på dem, men man skulle heller ikke være tvunget til at give de fedeste oplæg, bare fordi man skal starte.. For det har jeg da også prøvet, at lige meget hvad man lagde som start, så gav det fede oplæg til modstanderen.. Så drejer det sig jo også mere om at være dygtig, end at være heldig ;0) | |
Carsten1973 | 2013-06-09 21:26 | |
![]() | Er ofte blevet overrasket over.hvor hurtigt man kan hente en chok start, eller endnu være, hvor hurtigt man kan blive hentet. Har dog kun prøvet det med godt 100 point. Jeg tænker nu det er ok som det er, i sær med tænke på hvor sjældent det sker. Det er en del af spillet. Lige som at man kan starte med en bingo, fordi man får en god hånd. Skal det også være forbudt? | |
danishhottie | 2013-06-09 21:58 | |
![]() | Jeg syntes nu det sker jævnligt. bare ud af 4 spil jeg har spillet i weekenden et det sket 2 gange.. Bingo i starten, kræver da alligevel at man tænker lidt mere over de bogstaver man har fået..ikke alle er gode til at lave dem.. Jeg kan bestemt godt selv li at spille på et tilfældigt bræt, men syntes da stadigt at det er federe når man får kæmpet sig til de fede oplæg.. | |
Frk Schmidt | 2013-06-09 22:47 | |
![]() | Har netop spillet et spil hvor modstanderen lagde FYRET - ikke en Bingo - til 378 point i første træk. Så går gassen af kampen :-( | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-06-09 23:15 | |
![]() | Danishhottie, hvis du ikke kan starte uden at skulle lægge op til modstanderen, kan du jo bytte brikker. Du kan bytte dig frem til noget, hvor det ikke er så nemt for modstanderen at udnytte de dyre felter, eller tænk flere træk frem, at hvis du lægger sådan, så vil modstander gøre det og så vil du gøre dat...hvis modstander også bytter, så sats på en bingo, den betaler sig for det meste altid :) | |
danishhottie | 2013-06-10 00:21 | |
![]() | Ved det godt horsens.. Men jeg bytter kun hvis jeg virkelig ikke kan starte.. For jeg syntes at det lidt 'dårlig stil' at give 'lorten' videre ;0) Men sådan spiler vi jo så forskelligt.. Og ingen måde er vel forkert ;0) Men ellers tak for tips, nok derfor jeg tit taber..He He | |
Misbehave | 2013-06-11 05:35 | |
![]() | Intet af ovennævnte sker ved standard - som så heller ikke er det mest sindsoprivende spændende... | |
Anneli68 | 2013-06-11 08:11 | |
![]() | danish hottie. nu må du putte dit gameface på og blive mere hård i filten! det er OK at være strategisk det betyder ikke du er ond ved din modspiller:-) tænk på at han/hun prøver at vinde så du skal bare være rå og gå efter at vinde. det nytter ikke at vi kvinder er bløde i ordkamp.:-) knus;-) | |
holk61 | 2013-06-11 18:06 | |
![]() | Som Whist..... Taktik .. Lorten gives videre .... Osv .... | |
Marlin | 2013-06-17 23:17 | |
![]() | Det er vist sket at nogen har lagt over 800 i første hug, surt show! Så er spillet jo nærmest afgjort. | |
steennielsen | 2013-06-19 20:45 | |
![]() | Der er snakket om dette flere gange, jeg har været udsat for 1565 i første nedlæg og jeg synes det ødelægger tilfældig spillet. Jeg er virkelig tilhænger af at udviklerne lavede det om så, at det ikke kunne lade sig gøre og jeg er sikker på at det ikke er svært. | |