Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 861
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
woman2013-07-11 21:12
Antal indlæg: 12

Hvor er alle ordjagterne?
Hej

Der er ikke mange at spille med herinde mere.
Har lige læst om ratingsystemet, som en ny spiller ikke forstår. Det er da meget retfærdigt, .og man skal da bare læse forklaringerne om spillet igennem. Og det gør de fleste vel. Så det kan ikke være der for, der er så få her på Giraffen eller krokodille.
Jeg har prøvet wordfeud-spillet, men det er ikke noget for mig. Tænk at eet spil kan løbe over flere dage. .Er der ikke andre, der hat som jeg, mon?
Ordkamp er efter min mening bedre. Smag og behag er forskelieg. Det ved jeg godt.
Hvor er alle I gamle spillere henne? Og nye spillere er der meget få af. Hvorfor?
Jeg mangler nogen at spille med, når jeg går herind.

Måske vil "grundlæggerne" af ordjagt finde ud af det, hvis de ellers selv spiller mere i dette forum!! Men de er måske gået over til konkurrenten:)

VH
Woman

labas022013-07-11 21:22
Antal indlæg: 76

Hej Woman!

Som du kan se her på sitet er der over 4000 spil igang, hvoraf de fleste altså foregår på mobil, og igen det er et temperamentsspørgsmål hvad man er til - Jeg forestrækker også selv at der spilles til ende når man starter et spil. Men den digitale fremtid er altså kommet for at blive. Du må igang med at hverve dine venner, og fortælle om alle de gode oplevelser der venter hvis de melder sig ind i ordkampen på sitet her. Jeg syntes nu altid at der er nogen af spille med, men jeg er heller ikke kræsen med hvem der byder ind på mine åbne spil :-) Christina

wizard - Ikke længere medlem2013-07-15 22:47
Antal indlæg: 37

Jeg har det på samme måde. Ingen spil i dagevis til mig. Der skal være fart over feltet.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?