Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 117
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Malthus2013-08-08 23:15
Antal indlæg: 452

Nix. Ikke flere forsøg.
 
Tjubang2013-08-09 05:40
Antal indlæg: 7

Hvor mange forsøg har du da brugt Malthus ?
 
horsens - Spil admin/Forum admin2019-04-03 11:26
Antal indlæg: 9750

Denne tråd kan vist godt tåle en genoplivning :)
Der er kommet en del nye turneringsspillere siden sidst.
 
nroc2019-04-05 08:58
Antal indlæg: 5578

Enig, horsens.
Min helt subjektive oplevelse af den anonymitetsproblematik er følgende:
Jeg respekterer, at folk ikke ønsker at fortælle, hvor de bor, eller at de ikke vil skrive deres fulde navn. Jeg kan jo ikke vide, hvilket forhold de har til deres naboer eller til datasikkerhed i øvrigt.

Men faktum er, at jeg føler mig *bedre* tilpas, når jeg spiller med en, der har et profilbillede. Det er ganske enkelt hyggeligere. Og man kan også godt argumentere for, at det er en rimelig respekt at vise mig.
 
nroc2019-04-05 09:01
Antal indlæg: 5578

(trykkede send lidt for hurtigt)
Til gengæld synes jeg også, at der skal være plads til, at folk, der måske har det svært med sociale situationer eller er sky, kan spille og føle sig trygge.

Bottom line: hvis det med det manglende profilbillede bare er et spørgsmål om almindelig ladhed, så få det dog smækket på! Så bliver vi andre så glade! Har du andre grunde til at lade være, så vil jeg respektere det.

Det var mit input. Glæder mig til at høre andres mening.
 
tcoxen - Ikke længere medlem2020-06-01 08:30
Antal indlæg: 4341

Jeg synes, at denne tråd godt kan tåle genoplivning.
 
Scrabble_2020-06-01 16:44
Antal indlæg: 164

Jeg er en meget åben person, så har intet problem med både at vise navn og billede. Det kan jeg kun opfordre andre til at gøre. Jeg har været herinde i lidt over en måned, men ingen problemer i forhold til noget. Jeg kan kun være enig i at det er federe at spille mod en rigtig person fremfor en giraf :)
 
MomseEl2020-06-01 23:30
Antal indlæg: 61

Jeg mener at i forsøger at ligge pres på de personer som ikke ønsker billede eller navn oplyst.Husk det er ikke en betingelse med foto for at spille ordkamp . Det er jo ikke kun de “ søde” der ser billeder og oplysningerne. Jeg ved godt jeg ikke kan gå med livrem og seler , men passe på sig selv det kan jeg måske. Derfor ikke et billede af mig.
 
Dalsgaard2020-06-02 17:29
Antal indlæg: 1250

Hvis man har det bedst med at være anonym, så synes jeg det er helt fint. Det kan der være mange gode grunde til. Der er jo heller ikke nødvendigvis nogen, der ved, om det reelt er den pågældende person på billedet. Og alle kan lave en billedsøgning på nettet, og vupti, så har du fat i folks facebook- eller linkedin-profil og kan kontakte dem på messenger og hvad ved jeg. Der skal trods alt kun én idiot til at forpeste din tilværelse, og de kommer jo også her af og til.
 
holk612020-06-02 17:43
Antal indlæg: 7900

Helt enig Dalsgaard!!
 
UffeBNielsen2020-06-02 21:36
Antal indlæg: 9127

Uanset dit og dat ! ingen presser nogen! Alle holdninger er ok. Men for hulen hvor har jeg haft det sjovt med at se folks billeder, og pludselig i virkeligheden stod de der.... :-)
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?