Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2013-08-12 21:13 | |
![]() | Hvor lang tid til turneringsrunderne? Der er rigtig godt gang i turneringerne - herligt! Men der er tydeligvis delte meninger om hvor lang tid der skal afsættes til en runde. Mulighederne er mange: * 1 dag pr kamp pr person * 3 dage uanset antal kampe * en uge så der altid er 'en-af-hver' dag * og mange flere...... Hvad fungere bedst for DIG? | |
Lilli | 2013-08-12 22:04 | |
![]() | Jeg synes at hvis det drejer sig om de "almindelige" turneringer hvor man spiller 4-6 kampe pr. runde, så er 72 timer nok, men hvis det drejer sig om de store turneringer som der nu lægges op til, så må det være op til turnerings tilrettelæggerne da det jo er et stort arbejde at administrerer | |
HØT | 2013-08-12 22:10 | |
![]() | Tænk også på de travle. Arbejde og fritid kan fylde meget. Så tidsfaktoren kan måske afholde nogen fra at deltage hvis det bliver for presset. Jeg er nok tilhænger af "god tid" hvad det så lige indebærer. Man kan altid spille med i flere turneringer - eller spille for sjov når man ikke kan holde hænderne i ro. :-) | |
bzn | 2013-08-12 22:21 | |
![]() | Min mening er at 1 dag pr. 2 kampe må være nok. Altså hvis man skal spille 6 kampe, får man 3 dage til det. | |
HØT | 2013-08-12 22:41 | |
![]() | Somme tider er det jo ikke sikkert at to spillere lige har tid på samme tid. Oplever tit at der kan gå laaaaaaaannnngg tid - nogen spiller tidligt og mange sent. Og om natten. | |
bzn | 2013-08-13 18:52 | |
![]() | Kunne man forestille sig at der indimellem bliver sat en hurtig turnering op, hvor man kun har f.eks. 2 dage til hver runde, for uanset hvor mange dage man har, er der altid nogen der trækker den lige til deadline og endda over, så der skal gives mere tid. I enhver anden turnering er der altid deadlines der skal overholdes. Jeg er en af de utålmodige, der irriteres over, at der ikke bliver spillet. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2013-08-13 20:36 | |
![]() | @bzn: vil du have et skema til at køre en hurtig turnering? Skal det være 4+4 eller 8-alle-mod-alle? | |
bzn | 2013-08-13 21:05 | |
![]() | Skal vi tage en 8 alle mod alle. 2 dage til hver runde? Jeg indkalder. Skal jeg skrive resultater ind eller skal de selv? | |