Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
MiaVN | 2012-04-13 08:39 | |
![]() | Jeg er med nu - jeg troede at man skulle lave en bingo for at komme videre. Men det skal man vel på sin vis også. Jeg vil gerne være med. :) Tager man så efter, hvem der har vundet spillet i følge ordjagt eller i følge points i kampen? | |
Signatur - Ikke længere medlem | 2012-04-13 10:09 | |
![]() | jeg vil også gerne være med - og denne gang har familien lovet at holde sig væk ... | |
Egern | 2012-04-13 12:24 | |
![]() | Jeg vil gerne være med - men jeg er ikke ret god til hast... | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-04-13 13:37 | |
![]() | tittit54, du er jo velkommen til selv at arrangere en sådan turnering i normalt/hurtigt tempo. Jeg tror bare, det vil komme til at tage det meste af dagen, hvis folk bruger tiden fuldt ud i normal. Det er jo en time pr. kamp. Da jeg ikke selv hverken spiller hurtig eller normal, kan jeg derfor ikke se nogen grund til at jeg skal bruge en hel dag/aften på det. Du kan jo prøve at oprette en tråd og se, om der er interesse for det. MiaVN, dejligt at du vil være med alligevel :) Vi ser sådan set ikke på, hvem der har vundet eller tabt kampen, kun på slutscoren. Vi tager efter, hvem der har scoret lavest point i et spil, så selvom du f.eks. har vundet et spil med 300 point, kan du stadig risikere at ryge ud før din modstander som ender med 400 point men som "tabte" spillet fordi tiden løb ud eller at vedkommende har lavet en bingo. Så det er lidt uforudsigeligt, hvem der ryger, og hvem der fortsætter. Signatur og Egern, fedt at I er på! Det bringer os op på 10 deltagere. Så begynder det da at ligne noget. Der er stadig plads til et par stykker mere. Husk at vi mødes kl. 20.55 i Krokodillen. | |
All in | 2012-04-13 14:07 | |
![]() | Det er et godt initiativ horsens som jeg jo må sige ja tak til :-) | |
MiaVN | 2012-04-13 16:18 | |
![]() | Men kunne man ikke overveje, at lave det på stress? :) | |
Foscher | 2012-04-13 16:25 | |
![]() | Jeg er også på - ses i aften! | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-04-13 20:32 | |
![]() | Jeg skal lige for god ordens skyld lige nedfælde 2 regler: 1. Vi finder vores modstander i første spil ved lodtrækning. Jeg har på forhånd skrevet to tal ved siden af hinanden. Jeg vil bede jer en efter en vælge et tal mellem 1 og 12, så lader vi det være op til skæbnen, hvem vi skal dyste mod i første spil. Ved de efterfølgende spil er det så op til vores score. De to højestscorende mod hinanden etc. 2. Hvis to spillere har pointlighed og en af dem skal forlade turneringen, bliver det afgjort på flg. måde: Den, der har brugt mest tid. Hvis man (hvilket jeg tvivler på) har brugt lige meget tid, så er det den, der har fået mindst i ratingpoint, altså den der har gjort det dårligst. | |
snullers1 | 2012-04-13 20:43 | |
![]() | Kan man mon nå at komme med??? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-04-13 20:49 | |
![]() | Så skal du finde en spiller mere, da vi skal være lige antal. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-04-14 00:30 | |
![]() | HAST turnering - FREDAG DEN 13. april 2012 - LAST MAN STANDING Tak til alle der har deltaget i turneringen og gjort den sjov og hyggelig. Det er helt fantastisk, at det alligevel lykkes at samle hele 12 mennesker til en Hast-turnering. Desværre var der flere udeblivelser, men heldigvis havde vi et par søde reserver, der kunne træde til. Tak for det. Turneringen startede fint, de 2 lavestscorende røg ud efter hver match, ingen blev reddet af en bingo. Men så var der kun 4 tilbage. All in, Marlin og jeg lavede hver en bingo. Der skulle jo ryge 2, men eftersom jeg desværre ikke havde forudset dette scenarie og derfor ikke fået nedfældet reglerne om, hvad der så ville ske, hvis flere lavede en bingo og dermed fredet, så vi besluttede at dyste indbyrdes alle 3. Aftalen var så, at den der lavede flest bingoer havde vundet, men da ingen af os kunne lægge den s.... bingo, så måtte det være Marlin, der blev kåret som The Last (wo)Man standing, da hun tævede både All in og mig. Jeg kom på en 2. plads, da jeg slog All in. STORT tillykke til Marlin. Ranglisten ser således ud: 1. Marlin 2. horsens 3. All in 4. Foscher 5. MiaVN 6. Signatur 7. snullers1 8. labas02 9. Egern 10. vaffi 11. maritilar 12. hindbær | |
jamach | 2012-04-14 01:49 | |
![]() | jeg vil lige undskylde at jeg ikke deltog i turneringen alligevel. men jeg blev desværre pålagt overarbejde pga. sygdom blandt kollegaerne,så jeg var først hjemme fra job kl 23. håber at systemet virkede og at dem der spillede med havde en hyggelig aften. håber på at det klapper næste gang. Tillykke til Marlin ;-) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2