Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende2 881
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
fr-jensen2012-05-22 19:49
Antal indlæg: 1313

Jeg melder mig gerne på banen :)

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-23 01:12
Antal indlæg: 9755

HAST turnering - TIRSDAG DEN 22. maj 2012 - LAST MAN STANDING

Hvor er det bare skønt, at så mange stiller op og bidrager med god stemning. Tak for det.
Vi kunne have været 14 deltagere, men 1 mistede forbindelsen lige inden vi skulle starte, og en anden meldte sig til via privat besked til mig, som jeg desværre ikke fik læst inden start.
Lad os satse på, at vi slår rekorden næste uge!

Ja, så kan jeg annoncere, at jeg er den stolte vinder af turneringen – første gang det er sket, siden jeg begyndte at arrangere turneringer.
Helt suverænt var det dog ikke, da jeg tabte de sidste 3 kampe. Velfortjent? Det kan vel diskuteres…

Turneringens nok største overraskelse må være den regerende mester All in’s exit allerede efter 1. runde. Han røg ud med et brag som den spiller med færrest point! Av av…

Fr-jensen reddede skindet i 2. runde med en bingo og sendte dermed vishakha ud af turneringen. Fredningen bragte fr-jensen til semifinalen og en 4. plads.

Det er også værd at nævne, at Signatur, der, som den eneste, vandt alle sine 5 kampe. Det gav en flot 3. plads.

Jeg tabte til Signatur i semifinalen, men med 2 bingoer sikrede jeg mig en finaleplads mod ærkerivalen Marlin, som vandt over mig med hele 2 point, men igen med en bingo kunne jeg udråbes som aftenens vinder :-)

Ranglisten:
1. horsens
2. Marlin
3. Signatur
4. fr-jensen
5. itj
6. snullers1
7. kbj
8. vaffi
9. vishakha
10. tittit54
11. birnie1
12. All in (!)

All in2012-05-23 18:59
Antal indlæg: 107

Det gode ved dén turneringsform er jo at alle kan være med og at det bestemt ikke er givet at den med flest ratingpoint vinder.
Nu havde du også lagt det sådan at vi 2 skulle mødes i første runde og du havde saftsusemig også revanche til gode :-) Og når du laver et udlæg på en million (plus/minus) så havde jeg ikke engang energi tilovers til at snigløbe en bingo ind.
Det er altid sjovt at læse dine kampreferater også selvom jeg blev mulet (fortjent) :-)
Tillykke nok engang !

Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?