Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
All in | 2012-05-31 23:05 | |
![]() | Altså....først ærgrede jeg mig over at du skulle starte i finalen, så at du fik mucho mange point. Da jeg havde sundet mig, fik jeg en bingo på hånden og havde udpeget stedet hvor dødsstødet skulle sættes ind, men så smed du selv en bingo selvsamme sted. Så ærgrede jeg mig igen. Kunne så lægge en et andet sted og ja...troede så at hvis den havde været større end din bingo ville jeg have ført, men de var begge på 72 og tilmed så havde det ikke nyttet jvnf dine regler. Mere ærgrelse. ...så havde jeg muligheder for at lægge en bingo mere mod slutningen, men rigtigt nok, så lukkede du godt og grundigt af, så der var ikke plads. Det var den sidste ærgrelse, der dog slet ikke stod mål med min samlede respekt for dig som vinder og som turnerings-referent :-) Vi prøver igen en anden god gang ! | |
tittit54 | 2012-06-01 00:21 | |
![]() | prøver igen - min kommentar fra i formiddags er forsvundet op i den blå luft?? Men et YDERST spændende og sjovt referat som kun gør man sidder åndeløst tilbage - i allerbedste GUNNAR NU stil ;) Tillykke endnu engang med sejren. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-06-01 12:57 | |
![]() | Kære All in og tittit. Mange tak for de flotte ord :) På tirsdag tager vi en omgang RANKET turnering mere, hvor jeg vil forsøge at lave en hattrick... Tirsdagen efter, altså den 12. juni, vil jeg så arrangere en URANKET turnering. Og så er der altså ikke længere nogen undskyldninger for ikke at deltage! | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2