Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
vinter | 2012-06-12 19:42 | |
![]() | Jeg vil gerne være med! | |
birnie1 | 2012-06-12 19:54 | |
![]() | jeg vil gerne være med | |
snullers1 | 2012-06-12 20:28 | |
![]() | Jeg vil også gerne være med.. | |
Buller2604 | 2012-06-12 20:55 | |
![]() | Hej Alle. Skulle sige fra 'horsens', at vi mangler 5 spillere, for at turneringen kan begynde. Vil i ikke være søde, og få nogle spillere til at tilmelde sig? :-) BARE 5 | |
MiaVN | 2012-06-12 20:55 | |
![]() | Kan jeg nå det, kan jeg nå det?? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-06-13 00:16 | |
![]() | Ref. kommer, når vi kender resultatet af bronzekampen (en lille misforståelse) :) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-06-16 03:13 | |
![]() | URANKET HAST turnering - TIRSDAG DEN 12. JUNI 2012 GRUPPE-KNOCKOUT Det var ikke nemt at lokke 16 spillere med til turneringen. Der var stress på, da vi 5 minutter før start manglede 4-5 spillere, MEN som altid lykkedes det os at shanghaje spillere fra Giraffen – endda flere end vi havde brug for. Tak til alle for trofast deltagelse samt til alle reserverne. EM-feberen raser, og selvfølgelig skulle vi ordtosser, der ikke gider se bold, give os i kast med noget, vi elsker og forstår. Vi har dog kopieret turneringsformen, hvilket forvirrede nogle stykker, der havde vænnet sig til Last Man Standing; Nej, man er ikke fredet i EM slutrunden, bare fordi man har scoret :-) Turneringen var i den grad præget af vild forvirring; ny turneringsform, mange nye deltagere, deltagere der kom til i sidste øjeblik og derfor ikke havde læst reglerne, deltagere der kom til at spille ranket, selvom det er en uranket turnering, deltagere der var alt for ivrige, så de var færdige med gruppespillet længe før vi andre nåede at varme op, deltagere der troede (håbede) på, at en bingo kunne redde dem, deltagere der troede, de var ude, fordi de havde tabt og forlod turneringen i utide - heldigvis blev kampen afgjort dagen efter. Bingoer blev der ikke scoret mange af – de havde også kun en lille betydning i gruppespillet, så det var tydeligt at se, at man ikke satsede på dem. Jeg var højest ratet og vandt i finalen over vinter, der var anden højst ratet, så der var ikke de store overraskelser mellem rating og placering. Dog var tittit54 ved at lave en Danmark EM 1992, da hun som næstlavest ratede først gik videre til kvartfinalen og derefter tævede steennielsen, der blev 1’er i sin (min) pulje. Det kørte ellers godt for tittit54, indtil hun skulle møde mig i semifinalen, her fik hun ”gelehånd” så hun ikke kunne styre musen, og det blev ”kun” til en flot 4. plads :-) Marlin og jeg måtte deles om titlen som Bingomester med HELE 2 bingoer hver i turneringen. Ja, det var en noget flad bingo omgang, men tillykke til os :-) Desværre fik vi ikke stemt om den flotteste bingo, da de fleste – efterhånden som de røg ud – var smuttet, så jeg tillader mig at være overdommer og kåre turneringens flotteste bingo, lavet af vaffi: FRISTAD. Tillykke! (håber I er enige!) Andre bingoer: MÅGERNE, LUNDENS, SENERNE, KURDERE, VOLDENE, BLANKES, AFBRYDE. Ranglisten: 1. horsens 2. vinter 3. snullers1 4. tittit54 5. itj 6. Marlin 7. Egern 8. steennielsen 9. vaffi 10. Himmelpinden 11. Lilli 12. ATE 13. birnie1 14. doe 15. MiaVN 16. MrWordfeud | |
tittit54 | 2012-06-16 15:56 | |
![]() | åh det var det der forvirrede mig for et par uger siden. Referatet ligge både her og i tråden: Turneringsvindere. www.ordkamp.dk/forum...re adid=338 derfor troede (som idag), en kommentar jeg havde lagt dengang var pist væk, som nu - men det er den ikke ;) de der måtte have interesse kan jo tjekke min kommentar der. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-06-17 00:00 | |
![]() | He he, det er da heller ikke nemt at hitte rede i, når det samme indlæg postes i 2 forskellige tråde. Hvis nu I husker KUN at poste jeres kommentarer vedr. den pågældende turnering i tråden, hvor man kan melde sig til, ville det være at foretrække, da tråden "Turneringsvindere" helst skal holdes kommentarfri, da det er en tråd, hvor vi hurtigt kan få et overblik over hvem, der vandt hvad og hvornår. | |
tittit54 | 2012-06-17 02:31 | |
![]() | jeg skal gøre mit bedste til IKKE at tage fejl igen horsens... ;) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2