Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
UffeBNielsen | 2013-07-03 13:53 | |
![]() | Nej link ok, men kommaet efter z skal ikke med. | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-03 14:42 | |
![]() | Ups. Undskyld. Her er det het rent: kortlink.dk/cnhz Godt set Uffe. | |
Ludvig49 - Ikke længere medlem | 2013-07-03 15:11 | |
![]() | Det var jo ikke så svært at komme i gang. Hvor mange spil skal vi hver især spille? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-07-03 16:42 | |
![]() | I skal hver spille 7 kampe | |
HØT | 2013-07-03 17:08 | |
![]() | Øv - da jeg inviterede inde fra Linket var det forkert brændt. Det kostede 93 Rating point. Har jeg gjort noget forkert. ? | |
bzn | 2013-07-03 17:15 | |
![]() | Du skulle ikke have opgivet spillet, men inviteret igen på det rigtige bræt og så spillet det andet færdigt også. Æv æv | |
HØT | 2013-07-03 17:24 | |
![]() | Ja fandt jeg ud af. :-( | |
Chilli4545 | 2013-07-03 21:46 | |
![]() | Hejsa :-)) hvis der er nogen her der spiller med Flou, vil i så være søde at skrive til ham at han skal afvise mig, er kommet til at invitere på tilfældigt :-) | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-04 02:04 | |
![]() | @Chilli4545: Hvorfor sender du ham ikke en privat besked? Alternativet er bzn, der ser ham lidt mere end de fleste andre. ;o) | |
Humor | 2013-07-04 17:48 | |
![]() | Jeg mangler en indledende vejledning, og kan ikke se nogen "rød kommentarknap". Hvad mon jeg har misset?? | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-04 20:24 | |
![]() | Fik du ikke en indledende vejledning med invitationen? Mærkeligt. Ring gerne til mig på 50 10 90 10, så løser vi det. Gerne i aften eller alternativt fredag formiddag. | |
Chilli4545 | 2013-07-04 23:56 | |
![]() | Tak Steen.. Har fået spillet igang med Flou :-)) | |
Himmelpinden | 2013-07-06 10:28 | |
![]() | Hvis jeg må komme med et input. Jeg ved ikke om man kan se resultatet af de enkelte kampe som deltager? Men umiddelbart kan man ikke som neutral tilskuer. Hvis det er muligt kunne det være rart både som deltager og neutral tilskuer. Når nu test forsøgene er overstået og der skal gang i ligaerne og de tager vist cirka 14 dage. Så er der nogle kval kampe. Hvor lang ligapause forestilles der at der skal være i mellem turneringerne? Sidste spørgsmål de resultater der skal indberettes kan de indberettes via pc? Super godt arbejde! Hilsen Spørge Jens / Himmelpinden | |
Chilli4545 | 2013-07-06 11:25 | |
![]() | Himmelpinden# du kan godt indberette via PC Gode spørgsmål du stiller Jens :-)) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-07-06 13:09 | |
![]() | Hej Himmelpind. Som deltager kan du se resultater for alle kampe. Det skal du jo for at kunne opponere, hvis modstander har indberettet forkert. Det er tanken at der skal være 1 ligarunde om måneden. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-07-06 23:52 | |
![]() | Kan vi ikke godt konstatere, at 14 dage er rigelige for en ligarunde? | |
Chilli4545 | 2013-07-07 04:22 | |
![]() | Mer end rigeligt :-)) | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-07 07:47 | |
![]() | Så er det hele rettet op og forenklet, så ingen kan se den forvirrende RESULT-side. Til gengæld fremgår alle resultater nu af STILLING-siden, så alle kan se dem. Det næste, jeg vil lave, er en introside til deltagerne, så den nuværende DELT-side bliver skjult. Lad mig høre, hvad I tænker og synes. Mht. turneringslængde er jeg helt enig i, at en måned er alt for lang tid. Men udfordringen er i virkeligheden en diskussion om turneringsopbygningen: Horsens mener, at det skal kunne lade sig gøre at holde pause i en måned og så genindtræde, hvor man var før. Hun mener også, at det skal også være muligt at indtræde efter niveau, hvis man kommer som ny spiller. Jeg er lodret uenig, fordi det er en liga. Man skal kunne rykke op og ned, og kan man ikke deltage i en liga, bliver man automatisk placeretsidst og dermed nedrykket. (To spillere udenfor bliver begge rykket ned til fordel for nummer 1 og 2 i ligaen under. På den måde er der tid til at afholde 14 dages ferie og alligevel klare sig. Det er meget sympatisk, at man skal kunne holde ferie og træde ind, men systemet kan for det første ikke håndtere det, for det andet er det et ekstremt stort arbejde for turneringslederen. Mit forslag kræver lidt mere tid, fordi der skal være tid til at afholde ferie, læse til eksamen og tage på forretningsrejse osv. Vi skal også bruge f.eks. 5 dage til op- og nedrykningskampe. Lad os høre, hvad I alle sammen tænker om forandringerne og om turneringsplanstankerne. TAK | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-07 07:48 | |
![]() | Det nye link til STILLINg-siden for udenforstående er kortlink.dk/cnsp. | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-07 07:48 | |
![]() | Nej det er ikke. Undskyld. Her er det: kortlink.dk/cnsp | |