Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Jonisa | 2016-03-20 10:09 | |
![]() | -John 524-509 (deromkring i det mindste) | |
acjmo74 | 2016-03-20 10:13 | |
![]() | Tillykke til alle der er videre og tak for denne gang til alle andre :) Håber I kan finde ud af skemaet selv, for jeg er stået af for længst.. :( Fortsat god turnering :) | |
acjmo74 | 2016-03-20 10:15 | |
![]() | docs.google.com/spre...ZM /pubhtml | |
acjmo74 | 2016-03-20 10:16 | |
![]() | Tillykke til Kongen og Søren med semifinalepladserne :) | |
Jonisa | 2016-03-20 10:53 | |
![]() | Mon ikke Kim er tilpas godmodig til ikke at lade sig fedte ind i diskussionen? Mest fordi, - han forventede vel at skulle møde John eller Rudbaekl i kvarten, tænker jeg..... - i øvrigt skal Johns forslag om at "regelskrive" (mit eget ord) sig ud af tvivlstilfælde tilpasses! Jeg kender en turnering, hvor regelsættet er så laaaangt, at mange spillere ikke finder det besværet værd at læse det. Og så glæder det mig, at kunne tælle tre glade smileys hér i tråden siden kl. 10........ | |
acjmo74 | 2016-03-20 11:00 | |
![]() | Ja kan da smile stadig :)) selvom det gør mig ked af det alt dette her. Der vil komme fremtidige korte regelsæt :)) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2016-03-20 14:52 | |
![]() | Hjemvendt fra weekendferie med familien, og jeg er simpelthen skuffet over visse personers udtalelser i denne uoverensstemmelse :( Jeg vælger at tolke det som ren uvidenhed! Så lad os slå det fast: GKO kører på 4. år, og det har altid været mit hjertebarn. For hver eneste turnering, der bliver sat op, er det mig, der sidder bagved og trykker på knapperne. Fordi jeg lader en anden være spillestyrer og en tredje hjælpetaster, er det ikke ensbetydende med, at vedkommende har beføjelse til at træffe en forkert beslutning. Spillestyrer indrømmer at have lavet en fejl. Man skal sgu da rette op på fejlen og ikke stå fast ved den! Det skal være sjovt og hyggeligt at deltage i turneringer, JA! Men det skal for helvede også være seriøs, og de grundlæggende regler skal følges – det er ikke en hygge-strikkeklub, hvor ”det da er underordnet, om der mangler en mast hist og pist, bare huen er sød og nuttet”. Jeg opdagede fejlen 4 timer efter, rettede det og gjorde jer opmærksom på rettelsen, men det eneste, I havde fokus på, var, at piske en stemning op og tude over, at man ikke måtte få lov til at dømme forkert, og gøre mig til den store stygge ulv, der skal holde nallerne fra ”jeres turnering” – for ”flertallet” har talt. Tak for støtten - det giver mig virkelig lyst til at investere mere tid og kræfter på at spytte flere turneringer ud! | |
acjmo74 | 2016-03-20 15:05 | |
![]() | Undskyld jeg ikke har gjort mit job godt nok i dine øjne, horsens og undskyld jeg har taget din turnering. Det var virkelig ikke min hensigt!!!!!! | |
UffeBNielsen | 2016-03-20 15:23 | |
![]() | Skrevet med al respekt og kærlighed til alle implicerede: jeg sad på stadion i Hamburg i går, så mit hold få smæk, delvis dommerens skyld ( jeg er dog selv ex-elitedommer) og håbede det var ham der styrede lystavlen der kunne bestemme.... Min mening: dommeren / spilstyrer bestemmer! Ikke opfinderen / tasteren . Skulle vi ikke lige mødes virtuelt over et par reparationsbajere, og få fordelt kompetencerne? Efter min bet i 1/8 kræver jeg nemlig der kommer en nr 7..... Og jeg kan ikke undvære nogen af jer! | |
John1972 | 2016-03-20 15:37 | |
![]() | Hørt Uffe!! Det var min klare opfattelse at det det var spilstyrer, den der laver det første opslag i tråden, der styrer slagets gang. En opfattelse jeg tror deles af de fleste andre deltagere i std gko. Og grunden til at jeg har skrevet som jeg har gjort... Håber at der trods alt er vilje til at komme videre herfra:-) | |
acjmo74 | 2016-03-20 16:46 | |
![]() | Tak for støtte og opbakning men jeg er åbenbart ikke god nok til mit arbejde. Jeg gjorde mit bedste og elskede at stå for disse turneringer, men jeg gjorde det åbenbart ikke godt nok. Undskyld jeg tog en forkert beslutning... | |
Jonisa | 2016-03-20 17:16 | |
![]() | Jeg er sikker på, at alle 18 implicerede i denne sag har indset, at den beror på misforståelser. Rollefordelingen mellem ac og horsens samt regler, har ikke været på skrift, - så at sige. Det er der helt sikkert styr på, når der indbydes til GKO#7 cirka midt i påsken. Enderne på et tov kan, uanset tovets længde, nå hinanden. Husk lige at splejse dem godt. Jeg plæderer for, at slutspillet afvikles, som det så ud onsdag aften og med tilhørende resultater, der er noteret i tråden. I modsat fald skal seks spil spilles om, - det ta'r tolv dage. Jeg er sikker på, at afgørelsen er på vej. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2016-03-20 23:03 | |
![]() | Skema rettet og opdateret, så I kan få afviklet de sidste kampe. Orker ikke at jappe mere i det. | |
Søren 67 | 2016-03-21 20:30 | |
![]() | Søren 571 AGF kongen 555 | |
AGFKongen | 2016-03-21 20:49 | |
![]() | Horsens kunne du måske ændre skemaet tilbage igen så jeg ikke skal møde Søren alligevel:-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2016-03-21 21:05 | |
![]() | :-D | |
Jonisa | 2016-03-22 19:50 | |
![]() | -Kim 531-509 | |
frejak10 | 2016-03-22 21:11 | |
![]() | Frejak10 - 558 HØT - 405 | |
Jonisa | 2016-03-25 15:32 | |
![]() | -freja 500-432 | |
Jonisa | 2016-03-26 08:36 | |
![]() | -Søren 473-438. Tak for #6, - længes efter #7! | |