Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
gittesyhler | 2016-04-03 00:02 | |
![]() | Kan jeg så forhåndstilmelde. Da jeg ikke er hjemme før den 17 | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2016-04-03 09:24 | |
![]() | Jeg vil også gerne være med igen. Må jeg komme med et forslag, at der kommer lidt færre ord, der giver points. Jeg tror, at vi er flere, der har svært ved at huske så mange. Kunne det nedsættes til 5 eller 6? | |
c2357 | 2016-04-05 14:13 | |
![]() | Her efter en del blanke kalenderblade finder vi endelig tid til et par afslutningssætninger: De ældede frugter blev af de umodne anvendt til et fantastisk udvalg af spiser og drikke: smoothies, kompotter, mos, grød, juicer, chutneyer og meget meget mere. De kneb en del mere for de overmodne med at finde anvendelse for de hårde frugter de var simpelthen ikke til at tvære ud :•). Der blev derfor ingen tvivl om det samlede resultatet. De umodne vandt! (•: TILLYKKE :•) Med alle resultater og delresultater sluttede slaget: • Samlet: 211 - 200 point til De Umodne • Kampe: 98 - 102 kamppoint til De Overmodne • Boingus: 113 - 98 bingoer & bonusord til De Umodne • Scorediff: 1634 til De Overmodne Også på det individuelle plan, var det de umodne, der var mest oppe på stilkene kun BenteA fik klemt sig ind mellem de to umodne top-frugter: BodilKat og biwo toppen blev således: 1. BodilKat (u) 33 point (559) 2. BenteA (o) 31 point (126) 3. biwo (u) 30 point (580) Tillykke til jer! :•) biwo blev den mest vindende med 9 ud af 10 kampe. danishhottie (u) lavede flest boingus: 22. og c2357 (o) havde den højeste scoredifference: +820. Tillykke til os ;•) Tak for denne gang og på gensyn den 15. og coxen (det er faktisk et ord som de der har dyrket kaproning måske vil vide: styr-manden/-kvinden; men RO har det ikke fundet vej til) og alle vi andre kan se frem til et reduceret ordforråd, så det bliver nemmere at huske, blandt det mylder af ord vi alle sejler rundt i. | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2016-04-05 16:46 | |
![]() | Jeg takker mange gange. Og husk hvis man ikke kan komme i tanke om styrmanden cox, så kan man altid tænke på det dejlige friske æble :-) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11