Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
BodilKat | 2017-09-01 07:15 | |
![]() | OG 3 strafpoint til mig...... | |
Chilli4545 | 2017-09-01 07:20 | |
![]() | Taber indberetter Chilli. 395 Bodil. 460 - 3 straf Tak for en sjov turnering og alt jeres arbejde:-) | |
Chilli4545 | 2017-09-01 08:02 | |
![]() | Lige en rettelse .. du har givet mig -1 mod Telib .. det var Telib der har -1 straf :-) | |
MrsSweDane | 2017-09-01 10:07 | |
![]() | Det er så også rettet nu :-) Rettelserne efter min lidt for hastige afslutning af turneringen i aftes har ikke haft nogen betydning for topplaceringerne. August måneds Femkamp er slut - tak for denne gang :-) -- Femkamp er en ny turneringsform, som stadig er præget af lidt børnesygdomme. Vi er åbne for justeringer, hvis noget viser sig ikke at fungere i praksis. Finale-reglerne har vist sig at være for restriktive. Vi har derfor besluttet at ændre lidt på dem fra næste runde. Den dybereliggende hensigt med runden var at undgå at de tungeste bogstaver ofte bliver byttet ind og havner i slutposen. Derfor blev byt af brikker forbudt. Sammen med den stramme regel om 2 bogstaver i et trebogstavsord opstod der nogle uheldige fastlåsninger. Derfor vil Finale-runden fra næste gang tillade byt. Der skal stadig lægges mindst 2 bogstaver i et og samme ord, der er mindst 3 bogstaver langt. For korte ord vil stadig koste -1 kamppoint som straf. Til gengæld får man et score-tillæg på 30 som bonus for at lægge en C, X eller Z-brik. | |
nroc | 2017-09-01 14:42 | |
![]() | Det lyder som en super god opdatering af reglerne! Tak for det. | |
dugmark | 2017-09-01 23:48 | |
![]() | Glæder mig til næste;-) | |
UffeBNielsen | 2017-09-02 17:10 | |
![]() | Jeg er så uenig i jeres nye regler - men accepterer naturligvis og spiller med -med glæde. Ordkamp er dog også med et element af held/uheld, derfor mener jeg man må lægge CV hvis man får sjw's møghånd og tage skraldet . Nu belønner I måske snarere dem der er heldige at få de fire fe'e. Nå det var min mening , bliv ved med at udvikle produktet jeg deltager ulig andre altid med accept hvad lederne bestemmer. :-) | |
MrsSweDane | 2017-09-02 17:57 | |
![]() | Uffe: man kan stadig ikke lægge CV eller andre 2-bogstavs ord. Netop derfor er CCX blevet for tunge i den tidligere udgave. | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11