Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 717
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
syvstjernen2016-02-29 21:38
Antal indlæg: 1098

Syvstjernen 483
AHH 453

Vi nåede det :)

Jonisa2016-03-03 21:09
Antal indlæg: 2162

Det har længe passet sig at afslutte sidste runde i første vintersæson i DC, sååeee....

Ti pointtilfredse vindere henover serierne, - hvor mette1977 må ha' bestemt sig for, at den sidste kulstang sku' til nordjylland. 300 points i scoreforskel er faktisk klart den højeste i et finalespil nogensinde.

Jeg tror SteenKR allerede har sendt den med postmand Per.

Inden DC 2.6 gik i gang, var otte spillere med i ræset om sæsonmesterskabet. Nærmest som i den dér med ti små cyklister, faldt de fra én efter én.

Én spiller skyndte sig at bringe sig i en fordelagtig position. I løbet af få dage, havde pipiloppe sikret sig mindst to sæsonpoints, ved at være den ene spiller i spil elleve.

I over en uge ventede pipiloppe på en modstander i spil 13, mens de andre dejsede om på stribe.

mikrofink holdt ud længst, men var så langt efter inden start, at det krævede en seriesejr at holde trit.

(pas lige på mikrofink i DC 3, hun var altså ikke med i 2.1 og 2.2......!)

Det ender med, at jeg kan kåre pipiloppe som sæsonmester i første vintersæson, - stort tillykke hérfra!! - og sikkert osse fra en masse andre..... : ~)(~ :

Du kan læse om forholdene omkring præmien i Regler.

For dem der vil holde øje med kul- og stilladsvinderarkene, er det lidt bøvlet......

Kulvinderark - kortlink.dk/kktw

Stilladsvinderark - htpp://kortlink.dk/fub2

Forklaringen......... - er for lang.

Jeg takker for en hyggelig vintersæson, - I må gerne skrible mere i tråden i DC 3, første runde starter søndag aften.

danishhottie2016-03-03 21:29
Antal indlæg: 7803

Stort tillykke Pipiloppe..

Suverænt spillet søde :0)

Jonisa2016-03-03 21:38
Antal indlæg: 2162

kortlink.dk/fub2

pipiloppe2016-03-03 22:12
Antal indlæg: 1995

1000 tak begge to!

Og tak for en en rigtig god turnering - det er en af de sjovere fordi den løber over tid :)

Den fine præmie kunne jeg ellers rigtig godt have brugt ( jeg har en gavl der skriger på Gori...) men med adresse et godt stykke uden for Region Hovedstaden, må stilladset - i denne sammenhæng - stå over til DC 3

Tak for nu - glæder mig til den nye sæson :-)

horsens - Spil admin/Forum admin2016-03-03 22:37
Antal indlæg: 9755

Tillykke Pipiloppe med den fine præmie :-)
Vist anden gang en århusianer løber med stilladset...

pipiloppe2016-03-03 22:52
Antal indlæg: 1995

Tak, Horsens - ja, vi satser på Jonisa snart åbner i filial her i byen... :)

Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?