Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
biwo | 2014-07-27 23:52 | |
![]() | Suveræne svanesange;-) | |
Peranker | 2014-07-28 00:38 | |
![]() | Da jeg modtog inv. fra horsens, kendte jeg end ikke begrebet "tråd". Nu forstår jeg, at hele spillet hænger i den tråd. Kom først på sporet efter chat med horsens, tak for det. Dyre lærepenge, som må glæde damerne. Muligvis får jeg hentet lidt ind på mine mange unødvendige random spil. Så er der lige er par spørgsmål. Hvorfor godtager den ikke SEV (den sev ihvertfald ikke ind, der kan man ikke sige sivede), heller ikke SVAGES (hvis man skal stå på de svages side)? Jeg faldt faktisk over flere andre åbenlyse mangler, men her nok ikke det rette sted med sligt. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2014-07-28 03:49 | |
![]() | Per: der er denne tråd "Spørgsmål om ordlisten 2", hvor man kan stille spørgsmål af samme karakter som ovenfor nævnte: www.ordkamp.dk/forum...re adid=395 Jeg vil da lige svare på dine her: SEV er ikke den korrekte bøjning af at sive. Det hedder SIVEDE. Man kan kun sætte genetivs-S bag på navneord. SVAG er et tillægsord. Når man skriver/siger "de svages side" er det understået "de svage (folks) side". Hvis du har en ledig stund, er det meget lærerigt at læse den tråd ned spørgsmål. Her støder du sikkert på masse spørgsmål som du selv sidder med og får genopfrisket grammatikken :-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2014-07-28 03:55 | |
![]() | PS. Håber ikke du er skræmt fra at deltage i flere turneringer. Skal hilse og sige, at det er nogle seje tøser, du har været oppe imod :-) Der er også turneringer på tilfældigt bræt, hvis du er mere til det. Kig under fanen "Nye turneringer" om der er noget for dig. Det har i hvert fald været hyggeligt at have dig med :) | |
Frk Schmidt | 2014-07-28 06:07 | |
![]() | Jamen .... Hør hov, burde de tre sidste pinde ikke være nok...... Tror da næsten at vi er klar til hyldest hymen uanset hvad himmel stormeren hitter på :-)) Hvis det er således da rækker jeg gerne steennielsen en blokfløjte at spytte i !! | |
Signatur - Ikke længere medlem | 2014-07-28 16:35 | |
![]() | En piccolofløjte vil være mere passende - den er lillebitte | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2014-07-28 17:33 | |
![]() | Pigerne er nået over målstregen med 51 sejre, de resterende 10 kampe har derfor ikke betydning for udfaldet. Vi vil dog gerne stadig have resultaterne. Piger, vi kan godt poppe champagnen, flot spillet og skrål så med til denne sang: It's ladies night and the feeling's right Oh yes it's ladies night, oh what a night Come on let's all celebrate... If you hear any noise It ain't the boys It's ladies night | |
Dubber | 2014-07-28 17:38 | |
![]() | Sådan! Tak for en spændende turnering :-) | |
HØT | 2014-07-28 18:27 | |
![]() | Syns der blev så stille blandt de storskrydende??? | |
biwo | 2014-07-28 18:36 | |
![]() | De lader bare som om de er hårde som Steen..;) | |
steennielsen | 2014-07-28 19:07 | |
![]() | Hjælp SteenK , du må være vores libero og styre de drenge med hårdere hånd, eller hvad der nu skal til, horsens har styret pigerne fint og tillykke til tøserne, det har været sjovt, trods alt :-( | |
steennielsen | 2014-07-28 19:11 | |
![]() | Jeg tror faktisk også at alle mine drillerier, har pepet pigerne lidt op, ligesom da horsens skrev til mig, at hun gik efter et let point, så vandt jeg de næste tre i træk ;-) | |
Himmelpinden | 2014-07-28 20:02 | |
![]() | 2 høns nedlagt eller er det ænder? Himmelpinden - Mia and 563 - 549 Himmelpinden - Frk Schmidt 491 - 420 Stort tillykke til pigerne med den samlede sejr:-) Men selvom sejren er sikret kunne de sidste piger dog godt mobilisere bare en lille smule modstand og stolthed. Havde Bo Henriksen været træner for pigerne havde der været stroppetur forude. Nå mangler 4 kampe = 4 sejre. | |
thora | 2014-07-28 23:27 | |
![]() | Uh havde nær glippet dette! Nu gjalder its ladies night tra la la over Sejerø! Tak for gode kampe og udfordrende tråd ++ (ikke at forglemme) thora - msv 501 - 468. Så mangler vi bare at vippe pinden ...(-: | |
steennielsen | 2014-07-29 00:32 | |
![]() | Tror jeg køber en kazoo og kalder mig Steen Fræk og spiller nogle glade sange for mig selv ;-( | |
Signatur - Ikke længere medlem | 2014-07-29 09:19 | |
![]() | Tak for en supersjov turnering, som igen beviser at skildpadden kan vinde selvom haren lægger hårdt ud i første omgang ... heldigvis tog alle ramlerne en slapper, så 'skjold'møerne lige så stille kunne tage føringen og den endelige sejr... | |
Himmelpinden | 2014-07-29 09:29 | |
![]() | Så nakkede vi også tøsernes anfører. Bare for at have en lille smule spænding i kampen, besluttede jeg tidligt at "låse" 2 brikker og spillede næsten hele kampen med 5 brikker. Det var alt nok indtil hun fik dødsstødet til sidst. Himmelpinden - Horsens 540 - 448 Mangler 3 kampe = 3 sejre. | |
Himmelpinden | 2014-07-29 11:50 | |
![]() | Høt sprællede en smule og havde nok forventet sejren, men man skal aldrig undervurdere Himmelpindens evne til at lukke kampene. Så endnu en sild nedlagt. Himmelpinden - Høt 516 - 514 2 kampe tilbage = 2 sejre. | |
HØT | 2014-07-29 13:07 | |
![]() | Ja ÆV. Regnede bestemt med sejren var i hus. Men pyt. Selv om himmelpinden sætter en alvor slutspurt ind, står det ikke til at ændre, at pigerne kørte sejren hjem. Tak for hyggelige og spændende kampe n | |
biwo | 2014-07-29 15:51 | |
![]() | De sidste 2: kom så, hep hep:-) Tak for tævene (!) og vinderkampene;-) | |