Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende3 009
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
UffeBNielsen2015-03-15 19:13
Antal indlæg: 9493

UffeBNielsen 7 points
Homer 8 points

Og så er det tid til finalen, Tove-Jonisa!
:-)

Homer2015-03-15 19:17
Antal indlæg: 1071

Tillykke til Tove, hendes lige højre der oftest gav ca 40 point mindst, samt hendes konstante jabs på en 25-30 points, gjorde st jeg til sidst var så mørbanket at hun kunne afgøre kampen.

Nu vil jeg sætte mig i VIP loungen med Uffe og nyde finalebraget - en kamp mellem Tove, den sublime ordtekniker med et fantastisk kampoverblik og Jonisa, jernmanden, der med sin enorme ord-styrke og tunge ordslag på en god dag kan slå hvem som helst. Det bliver giganternes kamp.

Frk Schmidt2015-03-15 23:13
Antal indlæg: 2682

Herre Gud, man kan da heller være væk i bare 2 uger........ ;-))
hvad er det her dog for en gang kollektiv rygklapperi !! Hvor er håneretten blevet af -
"Jeg græmmes" !

Jonisa2015-03-16 23:02
Antal indlæg: 2162

Skæbnen er hård ved den godmodige muslingeelsker!

Fra start fik én hans lagt solid afstand, - men så fandt Tove melodien der var blevet væk (Kjeld Abell/1935). To snappe bingoer omvendte fortegnet og vanen tro pev én hans lidt.

Men men...... - med list og lempe saksede én hans små bidder af forspringet.

Når det så lykkes én hans at fiske den sidste blanke i æsken, og samtidig at klistre X fast på Toves hånd, så forsvandt piveriet!

- og så ka' I nok forstå at der ikke var kræfter til live updates!

-Tove 474-457.

PS. Liverpool vandt 1-0!

UffeBNielsen2015-03-17 05:45
Antal indlæg: 9493

Tillykke til jonisa med titlen - i modsætning til Liverpools sejr var den såre fortjent!

Opdateret grandprix- stilling og tilmelding til april skulle være klar i morgen .
Jeg håber I har nydt det, ( det har jeg!) og måske nogle amatører nu vil med i ligaen ?

Vi spilles ved!
:-) Uffe.

horsens - Spil admin/Forum admin2015-03-17 11:01
Antal indlæg: 9755

Tillykke Jonisa. Godt gået! Er det ikke din første turneringssejr ;-)

Jo tak, Uffe, jeg har nydt "showet". Lige før det er mere underholdende end at spille med :)

Homer2015-03-17 16:14
Antal indlæg: 1071

Tillykke jonisa, velkommen i pokalvindernes klub - men husk at mit navn altid vil stå indgraveret over dit på pokalen ;)

Jonisa2015-03-17 19:25
Antal indlæg: 2162

Tusind tak........ - arhh okay, mange tak ska' I ha'!

Den første har det med at være den bedste, - nu får vi i april se hvor vidt det passer, når det handler om Uffecup!

Lad mig opfordre andre semi- og finalespillere til at tage Homernators og min tråd op ved skrible lidt om hvordan spillene spænder af.

Det lader til at horsenspigen - og sikkert osse andre - hygger sig ved at følge med.

Lige nu må det være Homer, der fører i Grand Prix-serien. horsens har sikkert al fokus rettet mod at vippe ham af pinden, - og det har jeg osse!

Sæt i gang, Uffe!

Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?