Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-02-26 11:11 | |
![]() | Så håber jeg Steen læser med og laver det om, når den rigtige turnering starter! Sådan var det jo i den første test - kulvinder i test 2 giver ingen mening. | |
SteenKR - Spil admin | 2015-02-26 18:20 | |
![]() | Jeg har hele tiden tænkt, at det skulle være alle finalekampe, der tæller med, men hvis det er ufatteligt vigtigt for dig Ly, så ændrer jeg bare. Er der andre, der har holdninger til det? Som jeg ser det, er en finalekamp en finalekamp, uanset om det er en første finale eller en anden finale. Derfor bør begge da være med. Det giver også en længere spændingsperiode om slutresultatet. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-02-26 20:31 | |
![]() | For mig at se er der kun 1 finalekamp og det er den, hvor vinderen får 5 sæsonpoint... | |
Jonisa | 2015-02-27 17:35 | |
![]() | Dobbeltchancen er nået over målstregen, - jeg håber alle fornøjet sig i spillene, som der har været 116 af. Ja okay, - det' vel mest de otte serievindere der har fornøjet sig..... - sørme om ikke der er tre dobbelte serievindere i #1 og #2 - tillykke til Lilli, Mettepigen og horsens. I test#2 er det Tove, der løber med en (imaginær) kulstang fra www.kulsort.dk med en scoreforskel på 215 points i finalespil mod.... - nej, det' vel lige meget. Jeg glæder mig til at sætte Dobbeltchancen 1.1 i gang på fredag, - nu er der hver måned (reel!) præmie til højeste scoreforskel i finalespil. Ligesom der samles sæsonpoints i seks måneder til sæsonmesterskabet, hvor præmien er et 7 m rullestillads i en (nu forlænget!) weekend. - og så'r der Kraftwerk i Koncerthuset i morgen aften i m/3D-briller, - er der nogen der kan skaffe nogen sjove piller? | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-03-01 09:55 | |
![]() | Jeg siger tak for endnu en sjov omgang Dobbeltchancen. Steen, nu du alligevel skal have fingrene i skemaet, kan du så ikke tilføje en liste, hvor vi kan følge med i hvem der har optjent hvor mange sæsonpoint? På forhånd tak :-) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14