Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
stine0612 | 2013-09-03 12:02 | |
![]() | Så er jeg mere rolig;-) | |
danishhottie | 2013-09-03 12:10 | |
![]() | Sorry.. hvis du ikke har kunne føle dig rolig ved at jeg har været med.. Så vidt jeg husker har vi da kun hygget ?? Og jeg har bare skrevet det åbent, hvad folk har brokket sig over i chatten under spil. så der blev gjort opmærksom på det i forum. Ikke for at at stemningen skulle blive dårligere, men så den evt kunne blive god igen. | |
Himmelpinden | 2013-09-03 12:39 | |
![]() | Ro på Danishhottie, som jeg læser Stine0612's indlæg er der smiley på, så hun mener vel bare at turneringen bliver lettere hvis en højere ratet spiller ikke er med :-) Jeg synes personligt ikke du skal trække dig, men det er jo dit valg. Følte mig ramt over din kritik i nat, men det er glemt fra min side nu. | |
birnie2 | 2013-09-03 14:52 | |
![]() | Søde danishhottie synes ikke stemningen har været dårlig. Og synes ikke du skal trække dig. Det er selvfølgelig dit valg. Vi har 7 dage til at spille vores kampe. Nogen kan spille de første dage og andre igen de sidste dage. Men synes at det er ok at tage op i forum. Og synes da bestemt at der har været plads til at den ene og den anden har kunnet spille når der var tid og prioriteret spil når man vidste det. Ferie og lignende. Såvidt jeg har læst er der da ikke nogen der har overtrådt reglerne for ordkamp eller turnering. Spiladmin har jo suverænt retten til at beslutte . Den næste turnering er jeg feks ikke ret meget på før i weekenden. Men hvis det er irriterende burde jeg måske trække mig. Men det kunne da være rart at vide for så står jeg gerne over til jeg kan igen. Ikke alle har et godt kommunikations gen. Men vi kan jo ikke tvinge dem. Er også enig i at det kunne være godt at man lige skrev en besked. Når jeg spiller sidder jeg ikke altid og venter medmindre der sker noget hele tiden. Vi har jo hver vores måde at spille på. Du og jeg spiller jo som regel færdig med det samme . Og det er nok både din og min spillestil.:) Så op på hesten igen søde. :)Der er ikke nogen der kigger skævt til dig. Har prøvet at ringe til dig. Og bestemt enig med himmelpinden om stines kommentar. | |
stine0612 | 2013-09-03 15:06 | |
![]() | Jeg mente virkelig ikke noget negativt med det. Mente bare at det ville være ærgeligt fra min side hvis du ikke ville være med...hvilket er helt op til dig søde. Andet mente jeg ikke. Måske er der nogen der hurtig kan få en negativ opfattelse af det de forskellige skriver her inde...alt efter hvad der bliver skrevet...ved det ikke...jeg er mere typen der blander mig uden om. Men jeg blev bare mere rolig og glad for at høre at du fortsætter for det er sgu super hyggeligt ;-) | |
stine0612 | 2013-09-03 15:13 | |
![]() | Syntes du skal fortsætte og at vi alle skal være tålmodige med hinanden. Folk arbejder også forskelligt. Jeg selv arbejder 24 timers vagter så jeg ved hvordan det kan være. Vi skal også være glade for det arbejde Himmelpinden laver for at vi kan hygge :-) | |
stine0612 | 2013-09-03 15:16 | |
![]() | Kan bare ikke forstå hvad der er sket siden der skal komme sådan en stemning | |
acjmo74 | 2013-09-03 17:32 | |
![]() | Jeg er enig med de andre, Hottie. Det ville være ærgerligt hvis du trak dig. Lad os alle have en rigtig hyggelig ny omgang max 1500 turnering :-) | |
stine0612 | 2013-09-03 17:34 | |
![]() | Enig :-) | |
birnie2 | 2013-09-03 18:23 | |
![]() | Hvis den skydes igang iaften er jeg først på senere. Kører til møde om et øjeblik og først hjemme ved 23 tiden. Så inviterer jeg der og kan spille fra imorgen eftermiddag når jeg kommer fra arbejde. God aften til alle.:) | |
Himmelpinden | 2013-09-03 18:24 | |
![]() | Jeg sætter turneringen i gang ved 20 tiden og håber da at Danishhottie fortryder inden, men hvis ikke så må vi respektere valget med en pause. | |
andemor | 2013-09-03 18:40 | |
![]() | Vi er vel alle med her for at hygge os ;) så lad os i dette forum være fri for sure opstød over misforståede beskeder i chat og tråden . Jeg selv syntes i alle er hyggelige at spille med, og vil da håbe i alle er med igen;)) | |
missbredahl | 2013-09-03 19:33 | |
![]() | Forstår udemærket hvad danishhottie mener.. Jeg personligt har været træt af at nogen ikke skriver igen i 48 timer, skriver et eller 2 ord og så ikke svare før der 1 time til deadline.. Jeg syntes det har været rigtig hyggelig og spille med jer Alle og Himmelpinden vi ses helt sikkert snart igen... Holder bare en lille pause :-) pøj pøj til jer ALLE ;-) | |
danishhottie | 2013-09-03 19:40 | |
![]() | Takker for jeres meget søde ord.. men jeg tager en pause, som missbredahl. God kamp.. | |
binthere | 2013-09-03 20:49 | |
![]() | Med | |
Himmelpinden | 2013-09-03 22:17 | |
![]() | Så tager vi lige en ny runde af max 1500, den hidtil største. I forhold til dem der var tilmeldt har Missbredahl og Danishhottie valgt at holde pause. Fru Seistrup med rating 1662 og Luc med rating 1565 er over rating grænsen og kan ikke være med. Grupperne ser således ud: Gruppe A: Hannelund Birnie2 Lilli Angora Grusombach BS1306 Kvoller Smulti Busterogmor Gruppe B: Mette1977 Acjmo74 London Andemor Hotja Tcoxen Anno1953 Binthere Stine0612 I første omgang spiller man mod dem i sin egen gruppe, så man har 8 spil i gang samtidigt. Man inviterer DEN/DEM, der står under ens navn i gruppen. Det har I cirka 8 dage til: Deadline onsdag den 11-09 kl. 22.00. Onsdag/torsdag inviterer gruppe A spillere fra gruppe B, så man har 9 spil i gang samtidig. Det har I også cirka 8 dage til: Deadline torsdag den 19-9 kl. 22.00. Tjek deadline og overhold dem venligst. Er første halvdel af turneringen færdig før deadline sætter vi anden halvdel hurtigere i gang. HUSK AT INVITERE TIL TILFÆLDIG! Vinderen indberetter resultatet i denne tråd og hvis det af en eller anden grund er taberen der indberetter så gør lige opmærksom på det. Det gør det meget nemmere for mig. Vi har lige en regelændring i forhold til tidligere. Sejr giver 2 point, uafgjort giver 1 point. Ved pointlighed tæller indbyrdes kamp først, stadig lige "score"difference i indbyrdes kampe, stadig lige samlede "score"difference. Tidligere mestre er Birnie2, Angora, Hotja, Sdg, Sdg, Lilli, Tp74, Holk61, Birnie2, Hotja, Angora, Hotja, Fru Seistrup og Kvoller. Kvoller er forsvarende mester og hende i skal snuppe guldet fra. Kigger vi på rating er Hannelund favorit tæt fulgt af Mette1977. Da der er ekstra mange deltagere denne gang giver en 1. plads 4 point, 2. plads 3 point, 3. plads 2 point og en 4 plads 1 point. Der er nogle nye med, velkommen til jer håber de "gamle" tager godt imod jer. Der er tråd klar til tilmelding til næste omgang max. 1500 findes under "snak". God turnering samt masser af held og lykke! | |
Himmelpinden | 2013-09-03 22:27 | |
![]() | Da nogle af jer også er med i ligaen og møder nogle af de samme modstandere her, så skriv evt. lige max. 1500 i chatten. | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2013-09-03 23:41 | |
![]() | Kan du lige skrive, hvad det går ud på, at gruppe a inviterer gruppe b. Er det en bestemt, der inviteres eller ? Pft. | |
Himmelpinden | 2013-09-04 00:14 | |
![]() | Det er jo en alle mod alle turnering. Om cirka en uge når du har spillet mod de 8 andre i gruppe B så inviterer alle dem fra gruppe A dig så du kommer til at spille mod dem alle. 17 kampe på ca. 14-15 dage. | |
Hotja | 2013-09-04 06:58 | |
![]() | Til jer som jeg skal invitere. I får først en invitation torsdag aften. Er optaget idag og i morgen. God kamp til alle. | |