Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Himmelpinden | 2013-07-07 09:12 | |
![]() | Super godt man kan se resultater. Hvis jeg ikke deltager fra start vil jeg da finde det mest fair at jeg starter nede i laveste række og så må jeg jo prøve at kæmpe mig opad. | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-07 10:13 | |
![]() | Vil det så også være okay for dig, hvis "gennemkørende" spiller rydder bordet i din række nogle runder i træk? | |
John1972 | 2013-07-07 10:52 | |
![]() | Fint at du påtænker at fjerne "delt" fanen i regnearket. Du kunne måske også fjerne de andre deltageres ark, nu hvor man kan se hvilke kampe der mangler på resultatsiden. Vi har jo hver især egentlig kun brug for at kunne se vort eget ark for at kunne se hvem vi skal invitere og for at kunne indberette vore resultater. Ovenstående vil betyde at der kun er en fælles introside, fælles resultat/ stilling side samt eget ark og dermed gøre det mere overskueligt. Mht. turneringsformen er jeg enig med himmelpinden i at det er mest rimmeligt at starte fra bunden hvis man ikke er med fra starten. Men bliver turneringen nu et kæmpe hit med mange rækker vil det betyde at der måske er så langt til toppen at det vil afholde nogle med høj rating fra at deltage. | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-07 11:09 | |
![]() | Desværre kan jeg ikke lave det, så I kun kan se jeres egne ark. Det ville kræve, at jeg kunne hente data fra andre ark, og at I skulle inviteres til de private ark. For det første er det et gigantarbejde, for det andet kan jeg ikke stole på det der med at hente 'udefra'. Så væk med DELT-arket og ind med en introducere. Det laver jeg i dag eller i morgen, og så er vi vist klar til den uigenkaldeligt næste test. | |
MrsSweDane | 2013-07-07 12:38 | |
![]() | Jeg synes det ser rigtig godt ud med sammenlægningen af Resultat og Stilling til et ark - så vidt jeg kan se som værende udenfor Test 2. I det omfang man kan skjule for deltagerne uvedkommende informationer er det klart at foretrække. Ligesom låsning af felter har vist sig nødvendigt. Det er ganske mange begrænsninger i hvad man kan gøre i et regneark, så jeg synes faktisk at resultatet er ret godt! Mht varigheden af turneringsrunderne tilslutter jeg mig SteenKR så der er mulighed for at afvikle ferier og travle perioder. Man kan jo udfylde mellemtiden med andre turneringer ;-) Ved start af ligaen virker det rimeligt at man indplaceres efter sin rating. Sådan rent praktisk kan der vil kun komme nye deltagere hvis en af deltagerne melder sig ud - eller der bliver 8 nye tilmeldinger til en ny række. Og jeg stiller selvfølgelig gerne op til næste testrunde ;-) | |
bzn | 2013-07-07 13:28 | |
![]() | Er gerne med i næste runde af test. Flou vil også gerne være med. | |
Himmelpinden | 2013-07-07 13:56 | |
![]() | Steenkr. Det ville være okay med mig men ved jo ikke hvordan andre har det. Det ville IKKE være okay hvis jeg blev tvangsnedrykket fordi en højere rangeret spiller skal have min plads. Ved ikke helt hvordan i vil lave det? Men laver i en superliga, en 1. division, en 2. division osv kan der blive langt til toppen. Laver i en superliga med 2 nedrykker og 3. sidst i kval, 2 stk. 1 division med vinderen som oprykker og bedste 2'er i kval. 2 stk. nedrykker fra 1. division. 4. stk. 2. divisioner med vinderen op og 2 bedste 2'er i kval mod 3 sidst i 1 divison. 8. stk 3 divisioner (eller hvor mange der nu er deltagere til). Det ville have den fordel at man kunne samle nye i samme pulje i laveste division, hvis i er med på hvad jeg mener. Men spændende projekt i har gang i. | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-07 15:32 | |
![]() | Fine tanker HP. Jeg tror nok, at den første tanke var en vertikal struktur, men jeg kan godt se, aten pyramidestruktur måske er mere optimal. Jeg bringer den videre til juntaen. :o) | |
HØT | 2013-07-07 16:03 | |
![]() | Jeg er også gerne med igen men viger gerne en plads for nogen der ikke har prøvet endnu. | |
Chilli4545 | 2013-07-07 17:01 | |
![]() | Siger lige som Høt :-))også har jeg en høne at plukke med Bzn !!! Steen # Er siden med kommentarer blevet låst i Test 2.. For jeg kan kun læse halvdelen af hvad du har svaret John, hvis jeg kører længere ned er der kun rød/ hvide felter :-) | |
bzn | 2013-07-07 18:14 | |
![]() | Ja Chilli4545, jeg var godt nok heldig at vinde 409-408, men............ Det skal du nok få revanche for. Du kan bare invitere ;-0) | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-07 19:47 | |
![]() | Det ér tilgængeligt. Og læsbart. På computer skal du scrolle INDE i cellen. Mon ikke også det virker sådan på tablet/smartphone? | |
Ludvig49 - Ikke længere medlem | 2013-07-07 20:32 | |
![]() | Ingen problemer med at læse hele svaret på iPhone. Deltager også gerne igen, hvis der er plads. Det var med angst og bæven, at jeg meldte mig, men det gik jo ikke så ringe endda :-) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3