Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 779
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2013-07-14 02:16
Antal indlæg: 9755

Kan vi ikke nok komme i gang med 2. runde? Ventetiden keder mig :)

SteenKR - Spil admin2013-07-14 02:23
Antal indlæg: 976

Jo, den er klar nu. Det tager mig lige 3-4 timer at forberede en runde, såh...

Der ér inviteret, og vi erklar til at gå i gang. Her er link, så alle kan følge med i de to ligaer:
Sommerliga Slutspil: kortlink.dk/cp9y
Sommerliga Trøstspil: kortlink.dk/cp9z

Deltagerne i slutspillet:
Mettroful (A1)
SteenKR (B1)
Horsens (A2)
AGFKongen (B2)
MrsSweDane (A3)
John1972 (B3)
Klasus (A4)
HØT (B4)

Deltagerne i Trøstspillet:
jactaestalea (A5)
Flou (B5)
Chilli4545 (A6)
Frk Schmidt (B6)
Ladyjane (A7)
Ludvig49 (B7)
bzn (A8)
MrWordfeud (B8)

Go' kamp til alle

Himmelpinden2013-07-14 08:05
Antal indlæg: 6246

Jamen Horsens, så prøver vi bare med det råd du giver til andre:-)

Du skal bare have en masse spil i gang, så er der altid nogle at spille mod og du kommer ikke til at kede dig. Du kan have op til 30 spil kørende på samme tid :-)

HØT2013-07-14 09:24
Antal indlæg: 1360

AGF kongen. Inviter igen. Kom til at afvise.
sorry. :-(

horsens - Spil admin/Forum admin2013-07-14 11:21
Antal indlæg: 9755

Haha Himmelpind, tak for rådet, men jeg spiller kun turneringsspil.

Frk Schmidt2013-07-14 12:53
Antal indlæg: 2682

Enig med Horsens, men det går af Helvede til..... Møg sommer !! ;-))

bzn2013-07-14 22:15
Antal indlæg: 2555

Frk Schmidt, husk at skrive vores spil ind i skemaet ;0)

Frk Schmidt2013-07-14 23:30

Helt ærligt, hold op med at antage at fordi noget ikke er gjort endnu er det ensbetydende med at det ikke bliver gjort !!

Skriver resultater fra computer når det passer, ikke fra telefon ;-)))

MrsSweDane2013-07-15 06:48
Antal indlæg: 5953

Helt ærligt ;-) - så er reglen om indrapportering til ligaen klippet fra forsiden:

Her kan du se, hvem du skal invitere til turneringen. Du bliver så inviteret af de øvrige spillere i puljen. Det er også her, du SKAL indtaste resultater, straks når kampene er færdige. du indtaster for de kampe, du har inviteret til, uanset resultatet. Du må KUN indtaste i de røde felter på din EGEN side.
---
Jeg synes også det er lidt ærgerligt at have vundet en kamp som ikke kan ses i resultatarket ;-)

Hvad siger I andre?

bzn2013-07-15 09:38

Helt enig. Derfor skrev jeg til Frk Schmidt både i tråden, spillet og som besked. Jeg havde også læst at man straks skulle indgive resultatet. Jeg er rigtig glad for at være med i turneringer, men vil ligeså gerne kunne se resultatet hurtigt, sorry. Jeg mener ikke det skal tage 4 timer før der bliver indberettet. Vi andre indberetter også fra mobiltelefon.

Himmelpinden2013-07-15 10:20
Antal indlæg: 6246

Uden at jeg er med i turneringen har jeg alligevel en mening.

Hvis jeg nu var med i turneringen, så kigger jeg altså ikke på mobilen hver time og slet ikke når jeg er på arbejde. Hvis min modstander så lukker spillet kl 9 ser jeg først at spillet er slut når jeg er hjemme fra arbejde alt mellem kl 17 og 19 og skal der laves mad og hygges med den lille kigger jeg måske først endnu senere.

Men jeg er da sikker på at hver enkelt indberetter hurtigst muligt.

Ladyjane2013-07-15 10:21
Antal indlæg: 1052

Jeg synes måske godt man lige kan give modstander en chance for at indberette. Det er ikke sikkert man i samme øjeblik spillet er slut, ser det er slut. Og så er det irriterende at der er blevet indført i mit skema, for en kamp jeg har ansvar for.

bzn2013-07-15 10:27

Helt enig LadyJane, men når nu der er blevet spillet i flere timer, (hele tiden) og spillet slutter, så opdager man det da, når det slutter!!!!!!!!!!
Også enig med Himmelpinden, men det var ikke sådan, dette foregik. Dette var en søndag eftermiddag hvor der blev spillet konstant. Når man er på arbejde til daglig, er det selvfølgelig ikke muligt at spille og se resultater. :-)

Chilli45452013-07-15 11:55
Antal indlæg: 5224

Synes bare at vi skal overholde de regler der er skrevet ned på forsiden ellers må Steen lave dem om, der er jo ingen grund til de er der, hvis de ikke overholdes :-)))

HØT2013-07-15 13:14
Antal indlæg: 1360

Måske det der STRAKS bare skal væk. For mig er det ok med lidt elastik i indrapporteringen.

SteenKR - Spil admin2013-07-15 14:17
Antal indlæg: 976

Jeg er faktisk enig med alle! Jeg kan næsten heller ikke vente med at få resultaterne op, men jeg er også nødt til at erkende, at det ikke er alle, der lige har mulighed for aat svinge et resultat ind på siden. Jeg retter STRAKS til HURTIGST MULIGT.

MrsSweDane2013-07-15 16:10

I virkeligheden handler det vel om kommunikation ;-) - som så meget andet.

Hvis jeg vinder en kamp som modspilleren er ansvarlig for og modspilleren ikke indrapporterer resultatet, begynder jeg at overveje om modspiller nu også husker, at det ikke er vinderen som indrapporterer i ligaen.
Så min opfordring er, at spilansvarlig i forbindelse med den sædvanlige Tfs/tlk-dialog lige gør opmærksom på at 'jeg indrapporterer først senere/i morgen' el. lign.
På den måde afværges en del frustrationer formentlig pga den forgæves venten på at se resultatet på tavlen.
Men at man i øvrigt forsøger at opdatere stillingen hurtigst muligt; pointtavlen er jo en af de spændende elementer i Ligaen.

Frk Schmidt2013-07-15 20:54

Ja nu kommer der så et gigantisk surt opstød, og for at ingen skal være i tvivl om hvor det rettes hen og derved skulle føle sig uretfærdigt ramt, så specificeres det :

I de to Liga turneringer jeg har været med i, var det i første omgang MrsSweDane der stort set inden kampen var færdig, var i gang med at rette kritik over at jeg endnu ikke havde indberettet resultatet. Det irriterede mig, det skal jeg gerne indrømme. Det er muligt at det er nemt for jer andre at melde ind på telefon, men eftersom jeg inviteres via en mail jeg ikke har på telefonen er det ærlig talt en smule bøvlet og tager længere tid. Der er ikke et udtryk for at jeg ikke ved, at det er min opgave.

I denne omgang så bzn. Og egentligt synes jeg det er helt urimeligt, at jeg skal redegøre for min tid - men here goes :
Nej jeg havde ikke travlt i går formiddag på ARBEJDE, men det havde jeg til gengæld senere, og jeg lod en patient vente for at skrive tillykke med sejren efter kampen, som jeg anser for almindelig høflighed. Hvorefter jeg ikke nær studerede Ordkamp og Community igen førend jeg kom hjem og havde fri kl. præcis 23.25.......... Os så må jeg bare sige, at jeg opfatter det som et udtryk for stor mistillid at skrive til mig tre gange for det samme.

Desuden kan jeg faktisk ikke helt forstå, hvor den mistillid kommer fra. Så vidt jeg kan se, plejer jeg ikke at være hverken utroværdig eller ligeglad med det der foregår herinde, hverken turneringer jeg deltager i eller arrangerer.

Og iøvrigt var de to kampe jeg skrev ind i går aftes (SENT) de første to, så der var ikke nogen stilling at holde øje med, bare fordi... ;-)))

bzn2013-07-15 21:20

Hejsa Frk Schmidt. Jeg har ikke spor mistillid til dig, det må du endelig ikke tro. Du laver et enormt stykke arbejde herinde og det har jeg kun ros og respekt tilovers for. Jeg troede bare at du havde glemt at indgive resultatet. Det har da godt nok givet noget omtale skal jeg love for og det var faktisk ikke meningen. Du skal ikke redegøre overfor nogen med din tid og vi har da før kommunikeret på fornuftig vis. Håber denne omgang er slut nu. Punktum. ;-0))

MrsSweDane2013-07-15 21:32

Frk Schmidt det handler som sagt om kommunikation.

Min henvendelse til dig i første liga var ingen kritik! - men bare en har-du-husket-at-det-er-d ig. Vi tester og hjælper hinanden med det nye system. Og da du svarede at du ville indrapportere i morgen, svarede jeg ok eller godt eller lignende. Nu vidste jeg jo besked:-)

Da så sagen dukker op i dag, spotter jeg det som en knast i systemet og forsøger at bidrage sagligt til en afklaring - inden systemet slippes løs for alvor.
Du er i øvrigt ikke den eneste, der har ventet til senere med indrapportering ;-)

Mit forslag om lige at give en melding stammer fra mine erfaringer med andre spillere, som enten lige har skrevet 'og du indrapporterer, ikke' eller 'jeg når ikke at indrapportere før end senere'. Så er der ikke nogen tvivl om at modspiller har styr på forrretningsgangen.

Det overordnede formål med aftestning af Ligasystemet er jo at diskutere eventuelle knaster for at undgå dem i fremtiden :-)

Jeg er ked af at du har følt det som en kritik og mistillid. Det har aldrig været min tanke at såre dig eller nogen anden!!
Også jeg sætter stor pris på din indsats med at arrangere turneringer osv.

Viser side 1 2 3 4 5
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?