Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
UffeBNielsen | 2013-07-29 11:42 | |
![]() | Endnu et flot ark!:-) | |
HØT | 2013-07-29 11:45 | |
![]() | Hvad er det præcis for et tal vi skal indtaste? Er det egen ændring i rating? | |
Frk Schmidt | 2013-07-29 11:47 | |
![]() | Enig, flot ark og mærkelig turnering hvor man taber selv om man vinder...... Ikke noget for mig ;-))) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-07-29 11:48 | |
![]() | Hold da op Steen, du har vist overgået dig selv :) | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-29 18:21 | |
![]() | Tak-tak. Har faktisk også lavet et cup-ark til GRP+CUP-turneringerne. Lukker dig lige ind i masteren som turist, så du kan se, hvordan det ser ud. Det smarte er, at spillernavnene automatisk overføres til cupsystemet, når grupperne er færdige. | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-29 18:25 | |
![]() | Ja, HØT. Det er ændring i rating for hver af spillerne. Lige som i indledende runde. Uffe: Tak. Schmidt: Ja, det er jo konceptet med denne turnering. Du tager udgangspunkt i din og modstanderens styrke. Den der så klarer sig bedst i forhold til sædvanligt niveau, vinder kampen. Læg mærke til, hvor mange lige kampe det giver og hvor mange, der har vundet 2-3-4 kampe. Det er da fedt i stedet for, at det bare er de samme, der vinder hver eneste gang. | |
Frk Schmidt | 2013-07-29 20:18 | |
![]() | Steen, ja jeg forstår da godt konceptet, synes bare det er et dumt koncept..... ;-)) Er mere til Vind eller forsvind ! | |
steennielsen | 2013-07-30 21:34 | |
![]() | Fint nok Steen! Jeg kan bare ikke finde ud af at taste resultatet ind :-( steennielsen/UffeBNielsen + 11 -10 Jeg ville ellers gerne spille LIGA, men så længe min computer ikke vil vise hele siden og min tålmodighed til at gøre det fra mobilen, er ikke stor nok, det er alt for småt og jeg bliver rasende, ville ellers så gerne spille :-( | |
MrsSweDane | 2013-07-30 21:43 | |
![]() | Jamen Steennielsen - hvis du læser i Liga-tråden vil du se, at det er blevet besluttet at tilbyde indtastningshjælp til de spillere, som har problemer med indtastningen. Så meld dig trygt til :-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-07-31 11:37 | |
![]() | Kæreste Steen 'altid med' Nielsen, du ER tilmeldt Ligaen :) Indtastningen skal vi nok stå for, når nu det er dig hihi | |
SteenKR - Spil admin | 2013-07-31 17:34 | |
![]() | Vi er nået til semifinalerne i Handicapturneringen. LotteB spiller mod Nicolai i den ene semfinale, og 2 x Steen (SteenNielsen og SteenKR) i den anden. Link til løjerne finder du her: kortlink.dk/cq8n | |
steennielsen | 2013-08-01 01:25 | |
![]() | Ok tak horsens; giv mig lige besked når jeg skal gøre noget, ha ha ;-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-08-07 14:24 | |
![]() | Tillykke til Nicolai med sejren - du har da vundet en masse ratingpoint :) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4