Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
MrsSweDane | 2013-08-13 14:24 | |
![]() | UPS UPS UPS - jeg har set forkert!!! Kongehuset er jo IKKE færdig med sine kampe endnu! Tak til Flou, som gjorde mig opmærksom på fejlen! Vi afventer lige resultatet af Pulje A kampene inden vi spiller færdigt. Men skema og links vil stadig være de samme. UNDSKYLD - men der er jo menneskeligt af fejle - og jeg må været meget menneskelig så ;-) | |
MrWordfeud - Ikke længere medlem | 2013-08-14 10:28 | |
![]() | Kongehuset har ikke svaret i en evighed, så tvivler på at kampen bliver færdig | |
MrsSweDane | 2013-08-14 10:33 | |
![]() | Jeg har sendt mails til Kongehuset og venter også på svar. Har dog fået et autosvar at hun tilbage på arbejde i morgen. Deadline er først kl 22 i aften, så vi afventer lige dagen. Skriv gerne en status på hvor langt I er kommet hvis der ikke sker noget i kampene lidt senere på dagen. | |
MrWordfeud - Ikke længere medlem | 2013-08-14 13:12 | |
![]() | Men kampen slutter hvis hun ikke svarer inden et par timer | |
MrsSweDane | 2013-08-14 15:11 | |
![]() | Hvis det sker har du jo vundet ;) | |
MrsSweDane | 2013-08-14 20:13 | |
![]() | Så kører vi slutspil. Følg linket her og se hvem der udfordrer hvem goo.gl/c5Rix7 God kamp :-) | |
MrsSweDane | 2013-08-15 19:56 | |
![]() | Linket til indrapportering i slutspillet har alle spillere (undtagen Kongehuset) fået i mailen da jeg fejlagtigt satte slutspillet i gang i utide og igen, da jeg stoppede turneringen igen. Linket ovenfor et kun læseadgang til skemaet. | |
MrsSweDane | 2013-08-16 15:15 | |
![]() | Jeg hører i min øresnegl at der afventes startsignal fra mig til igangsætning af semifinalen. DUUUUT - SPIL :-) .... og gå endelig i gang med finalen så snart navnene dukker op i skemaet :-) | |
bzn | 2013-08-17 17:15 | |
![]() | Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Kongehuset inviterede ikke til semifinale, så jeg tillod mig at invitere hende i går. Der er ikke svaret hverken på invitation eller personlig besked? Hvor lang tid har vi til at få afviklet semifinalen? De 2 andre spillere er klar til finalekamp og kampen om 3. og 4. pladsen!!! | |
SteenKR - Spil admin | 2013-08-17 20:35 | |
![]() | Hvis du stadig ikke har hørt noget søndag aften, erklærer vi den for en sejr til dig. Jeg prøver lige med en e-mail. Det kan være, at det hjælper. | |
bzn | 2013-08-17 21:28 | |
![]() | Tak for det SteenKR | |
bzn | 2013-08-20 19:19 | |
![]() | Så sluttede denne turnering. Det har været en god turnering med heldig udgang for mig ;-) Guld: bzn Sølv: LotteB Bronze: Flou Nu glæder jeg mig til Ligaen går igang og nogle forhåbentlig rigtig gode kampe | |
bzn | 2013-08-20 19:43 | |
![]() | Stort tillykke til sølv og bronze pladserne. Og mange tak til SteenKR og MrsSweDane for deres store arbejde med skemaet..... | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4