Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
holk61 | 2014-08-26 06:20 | |
![]() | Og så gik I begge to videre og levede lykkeligt | |
klasus | 2014-08-26 07:54 | |
![]() | Hvorfor fik vi ikke sammen mulighed - jeg blev sku da smidt ud da min modstander ikke havde inviteret?????? Det er sku træls, at reglerne bøjes forskelligt alt efter hvor højt man råber :-( | |
Kvoller | 2014-08-26 08:27 | |
![]() | @klasus, kan godt forstå du er irriteret, jeres situationer, er som du skriver næsten ens, eneste forskel er at steennielsen og greta, så alligevel fik kampen spillet. Selvfølgelig blev deadline så skubbet, efter megen skriveri her i forum, det kan ikke ændres nu. Som skrevet lykkes det at få kampen spillet, I fik sådan som jeg husker det, jo ikke fat i hinanden og kom ikke i gang med at spille. Mvh Aase | |
Kvoller | 2014-08-26 08:36 | |
![]() | 3. runde er sat i gang :-) Hvis blå modstander ikke har inviteret senere i dag, må sort modstander invitere, så spillet kan komme i gang. Det er begge spilleres ansvar at kampene bliver spillet, hvis I får problemer, så skriv i tråden, og meget gerne inden den sidste dag, hvor der er deadline. God kamp :-) | |
steennielsen | 2014-08-26 08:37 | |
![]() | Jeg kan kun være enig klasus. Det burde være sådan at spilleren med blåt har ansvaret, men at modspilleren har en moralsk forpligtigelse til at påminde om kampen, men hvis man både skriver i forum og en privat besked og modstanderen ikke dukker op, burde det være den person, der ryger ud og ikke begge. Jeg er så chokeret over, at man ikke kan se retfærdigheden i det. Havde jeg været spilleren i blåt og glemt kampen, så havde jeg accepteret, at blive smidt ud. | |
Chilli4545 | 2014-08-26 09:30 | |
![]() | Det kan jeg kun give Steennielsen & Klasus ret i.... | |
Himmelpinden | 2014-08-26 10:36 | |
![]() | Steennielsen, jeg kan simpelthen ikke forstå dig. Når det er sådan begge har ansvaret, så har begge ansvaret. Det kan være en lige så god regel som at det kun er den ene der har ansvaret. Men nu er der valgt den løsning og den synes jeg er helt fair og jeg har ingen problemer med at leve op til den, skønt jeg også er med i 4-5 turneringer. Ergo den ene inviterer ikke, så inviterer modstanderen dagen efter. Har man så inviteret dagen efter og modstanderen ikke reagerer så kan man skrive i forum at man selv har inviteret, men ikke hørt noget. Så vil man aldrig nogensinde komme i problemer. Der er masser af eksempler på at den ene har været skyld i at kampen ikke blev færdig og er blevet dømt som taber. Sandheden er jo her at hverken dig eller modstanderen havde styr på kampen og derfor havde 0-0 været helt efter bogen. Er man med i for mange turneringer, så skriv da ned hvilke man er med i og hvornår der er deadline. Når deadline er overskredet kommer der en ny kamp, med mindre man er slået ud eller turneringen er slut. Det synes jeg er ret nemt at styre. | |
Mis Mifune | 2014-08-26 10:39 | |
![]() | Regler i spil skal da ikke altid være retfærdige, men de skal fungere efter hensigten, og overholdes, ellers er der jo ingen grund til at have dem. Hvis de kan bøjes efter hvem der råber højest, så kan vi alle begynde at råbe i munden på hinanden. Ovenstående har jo givet os alle et argument, når/hvis situationen opstår for os. Jeg opfatter den upopulære regel som nødvendig, da der næsten altid er nogen der glemmer deres kamp, og hvis ansvaret kun ligger på den blå spiller, vil der sikkert være mange flere der glemmer deres kampe, idet der ikke er nogen til at råbe dem op, hvilket vil være noget rod i hver eneste turnering. Jeg synes det sker ret ofte at jeg som sort spiller inviterer, ligesom jeg også som blå spiller, har ladet mig invitere. Det er spillets regler jeg overholder. Regler jeg har accepteret, da jeg meldte mig til turneringen. | |
HØT | 2014-08-26 10:55 | |
![]() | Så sandt som det er sagt. Både himmel og mifune. | |
acjmo74 | 2014-08-26 12:19 | |
![]() | Er helt enig med Himmel og Mifune :) | |
steennielsen | 2014-08-26 15:40 | |
![]() | Jeg er skam også enig i, at hvis begge spillere har glemt kampen, så må de begge ryge ud, men det var jo ikke tilfældet, det var jo kun den ene ??? | |
steennielsen | 2014-08-26 16:00 | |
![]() | Og til Himmelpind, jeg inviterede dig i morges til Last Man standard, men har ikke fået respons? Og jeg forstår stadig ikke, at i påstår, at jeg havde glemt kampen, når jeg skriver i Forum, at jeg ikke har fået respons fra min modstander, trods privat besked og vedkommende havde slet ikke været logget ind på Ordkamp. Det er da en væsentlig forskel | |
Kvoller | 2014-08-26 18:21 | |
![]() | Tja nu jeg har gået mig en lang tur, og jeg syntes ærlig talt jeg er lettere frustreret over et par af kommentarerne herinde :-( Grunden til at greta-steennielsens kamp ikke blev dømt 0-0, var at de faktisk kom i gang med at spille og fik kampen spillet. IKKE fordi Steen har skrevet igen igen i forum, så der er ikke åbnet for at man bare kan brokke sig og så går det nok. Jeg sad i en situation, hvor jeg afventede et svar fra adm, og alt imens jeg ventede, ja så kom deres spil i gang, og så tænkte jeg, at det var ok at lade dem spille kampen. I situationen føltes det som en rigtig beslutning, det kan man så have forskellige holdninger til, men ikke ændre på nu. Nu håber jeg vi kan spille ordkamp :-)) | |
holk61 | 2014-08-26 20:15 | |
![]() | SteenNielsen og Greta er stadig gift?? Eller?? | |
Greta | 2014-08-26 22:04 | |
![]() | Igen.....jeg kan kun beklage at jeg overså kampen - og så må det være op til admin at effektuere reglerne. Livet går videre og heldigvis er dette kun et spil - omend et fantastisk spil, som jeg nødigt vil undvære. Hvorvidt det eventuelt ku være fordi dette eller hint, at jeg ikke fik inviteret i tide, anser jeg for irrelevant. Ha en dejlig aften :-) | |
kal_kat | 2014-08-27 08:06 | |
![]() | kal_kat - Steennielsen 663-626 | |
Kvoller | 2014-08-27 08:23 | |
![]() | Kvoller 534 Holk61 469 | |
luc | 2014-08-27 13:38 | |
![]() | Luc 610 HØT 431 | |
Tove | 2014-08-27 16:03 | |
![]() | Tove - Mifune ; 617/435. Bingo 74 til Mifune | |
Signatur - Ikke længere medlem | 2014-08-27 18:03 | |
![]() | Signatur-acjmo 546-477 - ingen Bingo til acjmo | |