Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
syvstjernen | 2015-01-27 23:20 | |
![]() | Undskyld :-) Dugmark og jeg har været længe om det og ikke nået det i derfor fristen. Vi skynder os og ber om tilgivelse | |
Maj-BrittH | 2015-01-27 23:28 | |
![]() | Jeg skyder med roser mette77 | |
Maj-BrittH | 2015-01-27 23:34 | |
![]() | Fint du undskylder syvstjernen, men jeg kan ærlig talt ikke bruge det til noget. Som et minimum kunne I have skrevet FØR deadline. Derudover er det efter min mening ærlig talt en tåbelig grund. | |
Pia Hjelm | 2015-01-28 04:52 | |
![]() | Sorry. Jeg var ikke opmærksom på, at jeg manglede at modtage en invitation. Troede at jeg var færdige med alle mine kampe. | |
andemor | 2015-01-28 06:27 | |
![]() | Beklager jeg har sovet i timen. En influenza slog mig ud | |
syvstjernen | 2015-01-28 07:22 | |
![]() | Syvstjernen-Dugmark 286. 155 Der er spillet 57% Dugmark ved ikke om hun kan spille færdig i dag, så brug det resultat som afslutning på vores kamp Håber at alle får en GO dag | |
Anneli68 | 2015-01-28 08:21 | |
![]() | Det er ikke en undskyldning at man får en masse at lave jeg beklager rodet men prioriterer mit virkelige liv højere end hvem der vinder. For min skyld kan i bare diskvalificere mig. Og jeg vil ikke deltage i turneringer mere hvis folk går så højt op i det. Det er ikke et forum af mennesker jeg gider være en del af. Hav en god dag :-) | |
Anneli68 | 2015-01-28 08:24 | |
![]() | Tror dog jeg når at blive færdig inden 22.00 Mette 77. Styr din forargelse | |
Anneli68 | 2015-01-28 08:34 | |
![]() | Og venligst skal jeg frabede mig kommentarer fremover fra folk som ikke kender mig. Måske er der nogen herinde som skulle bruge mere tid på deres børn end et spil. | |
Maj-BrittH | 2015-01-28 08:36 | |
![]() | Anneli vi andre har også et liv ved siden af, og vi melder os til her for at bruge noget af vores fritid på hyggelig vis. Hvis man ikke synes, at turneringer/deadlines er noget for en, kan man jo bare spille almindeligt. At der så kan komme noget på tværs, er en anden sag, og man har så mulighed for at give spillelederen besked før deadline, men som uden for nettet, er det nødvendigt med regler for at kunne omgås, da hver enkelte ikke nødvendigvis har samme indgangsvinkel og opfattelse. | |
acjmo74 | 2015-01-28 08:43 | |
![]() | Godmorgen :) Nu løber tråden løbsk og det synes jeg bestemt ikke om. Vær venlig ikke at kommentere yderligere eller skrive flere indlæg, før jeg har tid til at se det hele igennem. Det har jeg nemlig ikke nu. Tak. Go dag til alle. Ac | |
acjmo74 | 2015-01-28 08:43 | |
![]() | Vender tilbage i aften :) | |
Anneli68 | 2015-01-28 08:47 | |
![]() | Maj Britt. Og ja det har jeg faktisk også gjort. | |
Anneli68 | 2015-01-28 08:57 | |
![]() | Den her turnering gik i gang sent og pludselig var jeg og har spillet så meget jeg kunne. Jeg studerer og arbejder med videre så ja jeg har et travlt liv og ikke et fra 9 til 5. Jeg bliver irriteret når folk jeg aldrig har talt med siger jeg ikke respekterer folk det er under lavmålet. Hyg jer | |
Maj-BrittH | 2015-01-28 09:00 | |
![]() | Helt ok Ac - også god dag til dig :-) | |
andemor | 2015-01-28 12:00 | |
![]() | Andemor-morkær 431/389 | |
acjmo74 | 2015-01-28 13:16 | |
![]() | Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Jeg har ikke tid ligenu til at sætte mig ind i denne tråd, som er ude på et sidespor. Det gør mig rigtig ked af det og irriteret at jeg ikke ikke lige nu har tid, hvilket var også derfor at jeg bad så inderligt om ikke at kommentere yderligere. Det synes jeg ikke er helt fair, for hvor ville jeg gerne tage det op med det samme Men har bare ikke muligheden. Jeg vender tilbage senere. | |
dorjac | 2015-01-28 16:35 | |
![]() | Kære ac Beklager at jeg alligevel kommenterer - trods forbud :-S At denne tråd er løbet ud på et sidespor er der vist ingen der er i tvivl om :-) jeg tænker - at du ikke skal bruge din tid på det, da du i forvejen bruger tid på at opsætte turneringen. Reglerne i denne turnering fremgår tydeligt ved start - der er intet at være i tvivl om. Du har altid i de tidligere turneringer været fleksibel når nogen af os ikke har kunne nå det inden for deadline, hvilket er en super service :-) men nu er det måske bare nu at stregen trækkes i sandet og den fine service desværre må udgå. Det kan ikke være rigtigt at du skal bruge krudt på L... Når nu du gør dette til stor glæde for os alle. Kh dorjac | |
Fru Seistrup | 2015-01-28 20:46 | |
![]() | Hej AC - helt enig med dorjac:-) - og husk AC man bliver stærk i modvind:-) så intet er så skidt at det ikke er godt for noget:-) håber at du vil forsætte dit. Gode ordkamp job:-) | |
Fru Seistrup | 2015-01-28 20:50 | |
![]() | Og ups - jeg har helt overset kampen mod Dugmark - så taber døm mig der. | |