Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
danishhottie | 2014-05-12 12:40 | |
![]() | Selvfølgelig er det da ikke hans fejl at han stadig er med.. ikke ham der laver reglerne.. | |
Himmelpinden | 2014-05-12 12:49 | |
![]() | Mestrene indtil nu fordeler sig således: Birnie2, Angora, Hotja, Sdg, Sdg, Lilli, Tp74, Holk61, Birnie2, Hotja, Angora, Hotja, Fru Seistrup, Kvoller, Kvoller, Lilli, Acjmo74, MTBracer, HennKor, Lilli, Sdg, Lilli, Danishhottie, Angora, Angora, Lilli, Bedstefar, Bedstefar og Bedstefar. Kan også listes således: Lilli 5 sejre, Angora 4 sejre (heraf 2 i træk), Bedstefar 3 sejre (i træk), Hotja og Sdg 3 sejre hver, Kvoller og Birnie2 2 sejre hver, Tp74, Holk61, Fru Seistrup, Acjmo74, MTBracer, HennKor og Danishhottie 1 sejr hver. Jeg synes det kunne være sjovt med lidt ekstra på spil, så har besluttet vi kårer en årets vinder i mobilspil med max 1500+ i rating. 1. plads i turnering giver 4 point, 2. plads giver 3 point, en 3. plads 2 point, samt en 4 plads 1 point. Har flere samme pointtal er den samlede vinder den med flest 1. pladser, stadig lige flest 2. pladser osv. indtil vi har en vinder. Med de 7 turneringer der hidtil er spillet i år giver det følgende stilling: 1) Angora og Bedstefar 12 point hver. 3) Lilli og Danishhottie 10 point hver. 5) Dorjac 6 point. 6) Mette1977 5 point. 7) London og Ellenb 3 point hver. 9) Birnie2, Acjmo74, Pia Hjelm og Grusombach 2 point hver. 12) Maj-BrittH 1 point. Vinderen er altid sikker på en plads i næste turnering (uanset rating) hvis vedkommende ønsker det. | |
Himmelpinden | 2014-05-12 12:55 | |
![]() | Hvornår næste turnering starter er lidt uvist, da jeg tager en pause fra at arrangere turneringer og det gælder også for max. 1850 når den næste er afviklet. Om en anden vil overtage i mellemtiden ved jeg ikke, men vi må se om nogle byder sig til. Men jeg kommer helt sikkert tilbage igen :-) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7