Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
andemor | 2015-01-28 20:57 | |
![]() | Jeg er på vej i seng nu og kampen mellem anneli og jeg når ikke at blive færdig idag. Acjmo du har gjort et kæmpe stykke arbejde som jeg værdsætter her i 1500 turneringen. Vi to har været med lige længe i denne turnering. Jeg har aldrig før misset en kamp eller en dead Line før Men jeg melder fra som forhåndstilmeldt , tonen i denne turnering gider jeg ikke bruge energi på. Det var rigtigt dejligt at deltage , men nu vil jeg nøjes med hyggespil. Og håbe på det igen bliver hyggeligt at spille. Tak for kampene til alle spillere. | |
acjmo74 | 2015-01-28 22:42 | |
![]() | Kære Max 1500 ordkæmpere. Jeg har tænkt hele dagen over, hvad jeg skulle skrive her til aften. Hvis I da bare vidste, hvor svært det er for mig at skrive dette indlæg. Velvidende om at lige meget hvad jeg skriver, vil der altid være nogle der vil blive stødt. Det er bestemt ikke min gode mening at støde nogen, men synes nu at denne tråd er totalt løbet løbsk og er ikke særlig behagelig og rar at læse. Jeg tager delvis et ansvar for, at der manglede nogle kampe inden deadline udløb. Jeg har haft rigeligt at se til, både privat og arbejdsmæssigt, og har måske ikke lige gjort jer opmærksom på, som jeg selv synes, jeg plejer at gøre, at deadline var d. 27. Det beklager jeg meget. Når det så er sagt, skriver jeg altid i mine turneringer og ved turneringsstart, flere regler, og da jeg nu har været spilleder i et stykke tid, burde I alle have kendskab til disse. Jeg synes de klart fortæller, hvordan jeg gerne vil have mine turneringer. Jeg synes også jeg gør dem klart for nye spillere. Jeg skriver også gang på gang om, at jeg gerne vil have, at I kommunikere med hinanden eller med mig hvis der skulle opstå problemer, bl.a. med overholdelse af deadlines. Jeg er godt klar over, at jeg er meget fleksibel med hensyn til deadlines og ikke altid får skåret helt igennem, som nogen af jer ville ønske jeg gjorde, men vi spilledere er nu forskellige og ja tak for det. Det ville da bestemt ikke være sjovt, hvis vi alle var ens og styrede turneringerne nøjagtig på samme måde. Der er flere af jer, der ikke kan forstå, at folk tilmelder sig, hvis man ved man ikke kan spille eller overholde deadlines, og det kan jeg godt følge jer i. Selvfølgelig kan der opstår problemer, som gør at man ikke kan spille, men så må man melde ud og selvfølgelig i god tid af hensyn til mig og de andre spillere, men gør det i en pb til mig, så jeg kan tage det op med den enkelte spiller og ikke i frit skue for alle i tråden. Min mening er, at hvis man gerne vil være med i en turnering, så sætter man sig ind i turneringens regler, spillelængde og deadlines, før man skriver sig på. På den måde tager man hensyn til hinanden og skaber en god spilledisciplin. Jeg kan så sige, at det betyder ikke, at jeg ikke ser at I overholder deadlines. For det første bruger jeg rigtig meget tid på at lave dem – det kan jeg også godt lide, og for det andet kan jeg sagtens forstå den frustration der er hos de spillere der overholder deadlines, mens andre gang på gang får udsættelse. Selvfølgelig kan der opstå problemer, som gør det svært at overholde deadlines, hvilket der er fuld forståelse overfor, men igen må I så kommunikere med hinanden. Fortæl hinanden hvordan det står til og skriv til mig også. Nu er jeg jo selv ingen engel, og kan jo også godt selv komme til at overskride deadlines. Måske til nogens forargelse, vil jeg stadig være fleksibel omkring deadlines, men selvfølgelig til en vis grænse, så det tilgodeser alle parter. Ang. tonen i tråden er den bestemt ikke rar. Den er blevet rigtig ubehagelig, og det bryder jeg mig ikke om. Selvfølgelig skal vi respektere hinanden, men ligefrem at dømme hinanden, det vil jeg simpelthen ikke have i mine turneringer/ tråde. Er der noget I vil af med, så skriver I til mig på en pb, og jeg må tage den derfra. Jeg bliver rigtig ked af, at I udstiller hinanden på den måde i tråden, som faktisk er tilgængelig for alle der spiller ordkamp. Det er klart at folk, så mister lysten til at spille, og jeg mister faktisk også lysten til at arrangere, for på den ene eller anden måde, falder det tilbage på mig og min måde at styre turneringen på. Derfor beder jeg jer om at bevare den gode og hyggelige tone, vi for det meste altid har og har haft i Max 1500. Til trods for denne omgang smøre, håber jeg vi kan genoprette den gode stemning og hyggelige turnering. Vælger folk at forlade denne turnering efter dette – vil jeg blive trist, men igen har man jo sin egen mening / holdning og bestemmelse. Kærlig hilsen Acjmo74 | |
acjmo74 | 2015-01-28 23:12 | |
![]() | Så er slutspillet klar: Hold A - som er klar til slutspillet er 1) Maj-BrittH 2) Spike 3) IFC Stort tillykke til jer alle 3 med slutspillet. Maj-Britt går direkte i semifinalen. Flot spillet alle 3 :) Hold B - som er klar til slutspillet er 1) Mette1977 2) Dorjac 3) Syvstjernen Stort tillykke til alle 3 med slutspillet. Mette går direkte i semifinalen. Flot spillet alle 3 :) Blå spiller inviterer og vinder indberetter - deadlines findes øverst i linket. Læselink: goo.gl/5yMsbq Rigtig god fornøjelse og held og lykke til jer alle :) / Ac | |
acjmo74 | 2015-01-28 23:14 | |
![]() | Jeg har brug for en pause for ordkamp resten af aftenen, så jeg lukker holdene af i morgen, med nærmere forklaring på de sidste kampe. Go aften / Ac | |
Maj-BrittH | 2015-01-28 23:28 | |
![]() | Det er meget fint det hele som sædvanlig AC ! ...og tak! :-) | |
Anneli68 | 2015-01-29 06:23 | |
![]() | Det er ikke et spørgsmål om at sætte sig ind i regler det er et spørgsmål om at flere herinde er helt vildt ufleksible. Jeg gider heller ikke turneringer fremover når det åbenbart gælder livet for visse folk. For meget sandkasse for mig og gider ikke stå til ansvar som om jeg gik i Folkeskolen og lærerne skældte ud. Simpelthen for komisk. Hygge :-) | |
Anneli68 | 2015-01-29 06:31 | |
![]() | Og slap lige af med at hidse jer op over at tråden er løbet løbsk. Folk bliver engang imellem uenige and so what. Hav en god dag | |
IFC | 2015-01-29 09:20 | |
![]() | Rigtig godt slutspil :) Glæder mig til at spille med (og mod :0) jer :) Ser ligeledes frem til at møde resten af jer i næste omgang max 1500. Rigtig god dag til jer alle :) | |
Maj-BrittH | 2015-01-29 10:56 | |
![]() | I lige måde IFC :-) Ja, det er en super turnering det her med en super og tålmodig turneringsleder, så jeg glæder mig også til at spille den fremover :-) | |
acjmo74 | 2015-01-30 22:14 | |
![]() | Jeg håber slutspillet er igang :) og jeg vender hurtigst mulig tilbage og afslutter de indledende kampe. Rigtig god weekend til jer alle / Ac | |
IFC | 2015-01-30 22:19 | |
![]() | Vi er i fuld gang :) | |
acjmo74 | 2015-01-31 09:25 | |
![]() | Husk der er deadline på kvartfinalerne i aften :) Go dag / Ac | |
syvstjernen | 2015-01-31 18:44 | |
![]() | Syvstjernen 453-Spike 413 Go aften :-)) | |
acjmo74 | 2015-01-31 19:54 | |
![]() | Hvor var det dejligt at høre fra dig, Syvstjernen :)) og selvfølgelig også fra Spike :)) Stort tillykke syvstjernen. Flot spillet. Du må gerne invitere mette1977 til semifinalekamp. Held og lykke begge to. Deadline for kampen er d. 3. Feb. Tak for denne gang, Spike. Flot kæmpet så langt :)) God aften herfra / Ac | |
Spike | 2015-01-31 20:04 | |
![]() | Tak for nu, jeg vender frygteligt tilbage. :-0)) | |
acjmo74 | 2015-01-31 20:10 | |
![]() | Selv tak Spike, det vil jeg glæde mig til :)) | |
acjmo74 | 2015-01-31 21:27 | |
![]() | Er der en status på den sidste kvartfinale ? | |
dorjac | 2015-01-31 21:39 | |
![]() | Vi har spillet 99% :-) | |
acjmo74 | 2015-01-31 21:40 | |
![]() | Super :)) | |
dorjac | 2015-01-31 21:44 | |
![]() | Dorjac 588 - IFC 435 | |