Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
birnie2 | 2013-08-24 21:54 | |
![]() | Det er abstinenser. Nej spøg til side. Kan godt forstå jer. Men vi har en uge til at spille alle kampe. Og det kan jo godt være at man ike har været hjemme til at spille , kommer sent hjem , skal på arbejde dagen efter og måske kommer sent hjem igen Eller andre anledninger. Hvis det er sådan kunne det være rart at modstanderen lige lagde en chatbesked eller lige nævnte herinde i tråden at man ikke var på . Men der kan hurtigt gå 24 timer. | |
Pia Hjelm | 2013-08-24 21:56 | |
![]() | Ja, bare man lige skrev, hvis nan ikke kunne nå at spille. :-) | |
mette1977 | 2013-08-24 22:19 | |
![]() | Kvoller - den var slet ikke myntet på dig. Vi har jo nået 2 spil, mens jeg stadig mangler en del træk med de to jeg mangler. | |
Anja Flou | 2013-08-24 22:41 | |
![]() | Jeg mangler kun et spil!! Og ja det er pænt træls at vente... Håber bare vi når det inden mandag aften kl 22 ;0) | |
Kvoller | 2013-08-24 22:50 | |
![]() | Sådan opfattede jeg det heller ikke mette1977 :-)) og ja vi nåede to spil, tak for det, det gjorde jeg også med Pia Hjem, birnie2 og danishhottie, det var dejligt, så fik jeg ikke trukket i min rating :-)) | |
birnie2 | 2013-08-24 23:04 | |
![]() | Nej det var ikke myntet på dig kvoller. Du klarer det virkeligt godt. Men kan du huske vores chat. Der sad vi også begge to og ventede og ventedepå en anden modspiller. Men så kom der gang i min kamp og vi fik hurtigt og fint afskuttet kampen. Ved ikke om du stadig er igang med din kamp. | |
Kvoller | 2013-08-24 23:19 | |
![]() | Jo det er jeg, plus en mere, vi når det forhåbentligt i morgen:)) Klart der kan altid komme noget i vejen, som du skrev, - men indrømmet jeg kan mærke, at jeg godt kan lide mere en et til to træk pr dag :)) | |
birnie2 | 2013-08-24 23:30 | |
![]() | Fuldstændig enig:) | |
birnie2 | 2013-08-24 23:34 | |
![]() | Kvoller jeg har iøvrigt lige opdaget at dobbelte indlæg sker når nettet er lidt længere om at svare end normalt. Så tror man at indlægget ikke er sendt og så trykker man send igen. Var selv lige ved det lige nu. Vi har enormt dårlig forbindelse lige nu. Og hvis man når man har trykket send går en side tilbage så er indlægget der heller ikke. Meget naturligt men da man kan se det indlæg man har skrevet i boksen stadigvæk - ja så tror man at det ikke er sendt. Prøv at lægge mærke til det ved dit næste indlæg. | |
Kvoller | 2013-08-24 23:40 | |
![]() | Du har ret, jeg nåede ikke at stoppe mit sidste tryk på send knappen :)) | |
Fru Seistrup | 2013-08-25 08:14 | |
![]() | Hej - jeg mangler at spille en kamp færdig og vi har kun nået 22% af kampen :-( | |
Lilli | 2013-08-25 08:33 | |
![]() | Jeg mangler lidt i min sidste kamp, men håber da at blive færdig. Det med at vente længe kan vi vel alle komme ud i, nogle af os spiller vel helst om aftenen, andre om dagen og så er der vel også nogle natteravne ind imellem;-) Så for ikke at gå helt sukkerkold kan man jo have andre kampe igang ved siden af. | |
Pia Hjelm | 2013-08-25 08:49 | |
![]() | Pia Hjelm 457 - Lillelilling 445. Første runde Himmelpind. Jeg glemte at skrive, at kampen mod Hotja var anden runde og det var den mod Anja Flou også. | |
birnie2 | 2013-08-25 09:05 | |
![]() | Husk at deadline først er mandag aften. Og lilli. Du har ret i det med at have kampe igang ved siden af turneringen. Det har jeg næsten altid. Og hvis kampen ikke er færdig mandag aften så er himmelpinden som afgør det videre forløb. Men der er også mulighed for at deltage i andre turneringer sideløbende med denne. | |
danishhottie | 2013-08-25 10:04 | |
![]() | Missbredalh.. nå søde.. nu har jeg ventet i over 23 timer på dit træk og du svarer ikke.. håber at du snart kommer tilbage i kampen ; 0) | |
danishhottie | 2013-08-25 10:10 | |
![]() | At have spil ved siden af turneringskampene.. kan blive stressende, hvis man er med i flere turneringer og det bliver turneringskampene jo heller ikke spillet færdige af. ; 0) Når folk trækker den så lang i mellem træk giver det jo stress til begge og det er jo ikke altid at den der har ventet kan i sidste øjeblik .. | |
Himmelpinden | 2013-08-25 10:14 | |
![]() | Deadline er først i morgen aften kl. 22.00. Der mangler 10 kampe i gruppe A og 8 kampe i gruppe B. Fedt der er gang i chatten, både når i spiller og her i forummet. Jeg må dog bede jer om at skrue ned for kritikken af spillere her i offentligt forum. Der er en deadline og den er det tilladt at spille efter. Hvis der er problemer med at få nogle kampe færdig til tiden, så skriv det her i forum, med hvor langt i er og hvor lang tid i har ventet på modstanderen. Men igen undlad venligst kritik. Tak. Jeg tror indimellem der sker det når der kommer nye til, at ikke alle har styr på at alle informationer kommer her i tråden. Dvs de får ikke læst hvor mange kampe de egentlig skal spille og hvornår deadline er. Prøv eventuelt lige at høre nogle af dem der ikke spiller så hurtigt og de har tjek på antal kampe og deadlines :-) | |
Himmelpinden | 2013-08-25 10:18 | |
![]() | Jeg laver en ny tråd med en hurtig turnering for dem der gerne vil spille noget mere:-) | |
birnie2 | 2013-08-25 11:08 | |
![]() | Super himmelpind. Har meldt mig. | |
Smulti | 2013-08-25 11:15 | |
![]() | Smulti - Lilli 489 - 418 | |