Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Søren 67 | 2016-03-19 06:47 | |
![]() | Derfor også helt forkert at Horsens laver spil skemaet om. Vi 4 involverede har accepteret ac beslutning, og så må det være sådan... | |
John1972 | 2016-03-19 08:29 | |
![]() | Helt enig med Søren og anagram! Mener ikke at have set et regelsæt for std gko noget sted og det må derfor være turneringslederen (acjmo) der træffer den endelige beslutning mht. Deadline og evt. Andre tvister... Vi må have horsens på banen så vi kan få turneringsskemaet til at stemme med turneringslederens beslutning!! Man kunne så overveje at skrive en linje eller to i invitationen til den næste std gko om overholdelse af deadline og evt. Forlængelse af disse... | |
Rudbaekl | 2016-03-19 09:36 | |
![]() | Jeg er da mega-ked af, at give årsag til så meget bøvl. Jeg har bestemt ikke haft til hensigt at snyde eller drage fordel af noget som helst. Jeg trækker mig bare frivilligt. Så kan den, det egentlig skulle have spillet mod mig bare blive vinder og gå videre. Det er trods alt kun et spil. Det skulle jo helst være sjovt. Så jeg trækker mig. | |
Jonisa | 2016-03-19 09:41 | |
![]() | Rudbaekl, - uanset udfaldet af dit forsinkede spil mod Bedstefar i pulje A, var du sikret en plads i slutspillet. Derfor har du fortjent din plads i slutspillet. Spil blot færdig mod Søren. | |
Rudbaekl | 2016-03-19 09:43 | |
![]() | Og i øvrigt synes jeg, at dem der styrer spillet gør et super job. Det er fedt at nogen gider gøre det. Så skal de da bestemt ikke have bøvl og skæld ud. Det fortjener de bestemt ikke. | |
acjmo74 | 2016-03-19 10:04 | |
![]() | Rudbaekl - som Jonisa skriver så var du sikret en plads i slutspillet uanset hvad og det var også derfor at jeg besluttede som jeg gjorde og du må ikke trække dig. Det er til dels min skyld fordi jeg ikke så dit skriv men jeg holder stadig fast i min beslutning og håber du stadig vil være med. Og tak for de pæne ord og opbakning og John god ide om "regler" i fremtidige turneringer :) | |
BodilKat | 2016-03-19 10:04 | |
![]() | Neej, Rudbaekl - de fleste af os har misset en deadline undervejs (- JEG har, i hvert fald..).. Bliv nu og leg med os andre :-) | |
Rudbaekl | 2016-03-19 10:22 | |
![]() | Det er helt fint. Søren vandt fortjent. Og jeg spiller gerne med en anden gang :-)) held og lykke til alle videre i turneringen :-) | |
frejak10 | 2016-03-19 10:42 | |
![]() | Frejak10 - 522 Flou - 395 | |
Søren 67 | 2016-03-19 13:28 | |
![]() | 1/8 finale Søren 499 Rudbaekl 409 | |
Flou | 2016-03-19 14:25 | |
![]() | Nu har det i flere tuneringer været sådan, at der en eller to der har glemt og spille, der er ikke noget der er mere træls når de ikke spiller enten fordi de er på ferie eller ikke helt er med, eller også har gang i for mange tuneringer. Kan du ikke spille så lad vær, ved godt det kun er et spil. Men er du tilmeldt fodbold eller håndbold og ikke stiller op bliver du udelukket, et spil kan spilles på en time eller mindre, så jeg giver Horsens ret , ikke disse bløde beslutninger. | |
acjmo74 | 2016-03-19 15:03 | |
![]() | Hvis det her er en blød beslutning, så holdt jeg ikke fast som jeg gør nu. Jeg har truffet en beslutning og holder fast fordi det er min beslutning som turneringsleder, og det gør mig rigtig ked af det at mine skriv og beslutning bare ignoreres. Jeg gør det så godt jeg kan men det er åbenbart ikke godt nok I nogles øjne :( | |
AGFKongen | 2016-03-19 15:40 | |
![]() | Kongen/Anagram 539-430 | |
Jonisa | 2016-03-19 15:42 | |
![]() | Tvivlstilfældet i forbindelse med Rudbaekls ønske om mere spiltid kan ikke løses til alles tilfredshed. Uanset udfaldet af det sidste spil i pulje A, ville Rudbaekl og jeg avancere til slutspil. Derfor kan man ikke diskvalificere en spiller i et puljespil på baggrund af et ikke afsluttet spil. Én time efter slutfløjt besluttede ac, at pulje A endte med 1. Rudbaekl og 2. Jonisa. For så vidt at Rudbaekl og jeg straks inviterede hhv Søren og John til spil, skal ac's beslutning stå ved magt. I øvrigt handler denne sag ikke så meget om en rigtig eller forkert beslutning i et tvivlstilfælde. Den handler mere om turneringslederes autoritet. Den dag en hvilken som helst spiller kan omgøre en turneringsleders beslutning, vil Ordkamp mangle turneringsledere. Jeg håber at alle involverede i sagen vil kravle ned fra deres træer, og se fremad til alles ro. GKO er den mest populære turnering i Ordkamp, gerne fuldtegnet på under to dage. Jeg glæder mig til ugen efter påske, ac plejer gerne at invitere til næste GKO, når den forrige er nået til semifinalerne. Faktisk handler denne sag ikke om en rigtig eller forkert beslutning. | |
Jonisa | 2016-03-19 15:43 | |
![]() | - hvor kom lige det sidste afsnit fra.........?? | |
Flou | 2016-03-19 15:55 | |
![]() | Turneringsledere laver et kæmpe arbejde, så det er ikke kritik af dig ac, men jeg syntes ikke spillerne kan være bekendt, at de ikke overholder deadlines og holder øje med tråden, når de har meldt sig til, så er der en straf. Det er i bund og grund ikke retfærdigt overfor jer som turneringsledere | |
BodilKat | 2016-03-19 16:01 | |
![]() | Flou - principielt er jeg HELT enig! Møder man ikke op til deadline bør man være ude - og for min skyld gerne HELT ude... Det er bare ikke dét, jeg synes, vi diskuterer. Sagen er den, at spilstyreren AC træffer en beslutning, og den så overrules af en anden, der går ind og retter i skemaet. Det er det, der ikke er ok - og især fordi de fire involverede spillere ikke klagede over noget som helst, men accepterede AC's beslutning og gik i gang med de kampe, de (på dét tidspunkt) skulle :) | |
Søren 67 | 2016-03-19 16:12 | |
![]() | Enig Pia Og lad os så komme videre Og få Horsens på banen, så skemaet kan blive rettet:) | |
Søren 67 | 2016-03-20 07:56 | |
![]() | 1/4 finale Søren 551 Pia 521 Er der ikke en anden fra spil admin, der kan Rette skemaet, så det bliver rigtig igen?? | |
acjmo74 | 2016-03-20 09:49 | |
![]() | Ja beklager meget at jeg ikke kan få lov til at gøre mit job ordentlig :( | |