Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 925
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2010-10-03 22:09
Antal indlæg: 9750

HAST-turnering søndag 10/10 kl. 21.00
REGLER:

Spillerne deles op i 2 puljer (efter rating), hvorefter der dystes indbyrdes i 3 indledende kampe, hvor der samles point og score sammen. De 2 bedste spillere (med højst pointsum) kæmper i den afgørende kamp om 1. pladsen. De 2 næstbedste kæmper om bronze og så fremdeles.

Sejr: 3 point
Uafgjort: 1 point
Nederlag: 0 point

Der skal ikke længere rapporteres efter hvert spil - jeg finder resultaterne under jeres statistik.

Herudover kårer vi turneringens bedste bingo (flest point).

Spilleplade: HAST, SPECIEL, RANKET
Spillerum: Krokodillen
 
vinter2010-10-04 10:20
Antal indlæg: 23

JAH! Det bliver sjovt. Jeg er med
 
anne81672010-10-04 13:01
Antal indlæg: 32

øv, jeg må desværre melde fra, da jeg sidder i en flyver
 
disen2010-10-04 15:35
Antal indlæg: 665

Jeg kan desværre heller ikke deltage. Øv!
 
Marlin2010-10-04 15:51
Antal indlæg: 423

Jeg er med
venlig hilsen
Marlin
 
Tutankhamon - Ikke længere medlem2010-10-05 22:12
Antal indlæg: 12

Jeg er med!
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-10-10 21:39
Antal indlæg: 9750

Det var ikke nogen større succes, den hast-turnering!
For det første var der ikke mange spillere, for det andet så blev der spillet på det forkerte bræt, og nogen brokkede sig, og andre smuttede. Turneringen blev stoppet efter 1 kamp. Sørgeligt, men sandt.
Ses på søndag til en STRESS-turnering (måske)?

hilsen horsens
 
Jane2010-10-10 21:44
Antal indlæg: 14

Godt initiativ, Horsens. Dette er ikke ment til dig, men til os alle: Der var meget snak og mange uklarheder. Måske skulle vi have nedskrevet en fast procedure for turneringer, så man hurtigt kan komme i gang og ved, hvad man skal? Måske kan nogle af de rutinerede turneringsspillere overskue det, så vi andre mere præcist ved, hvad vi skal?
(Fedt at bruge sin søndag aften til den slags - men jeg loggede til sidst ud, fordi jeg nærmest havde dårlig samvittighed over at have vundet, når vi åbenbart spillede et forkert bræt)
 
Marlin2010-10-11 00:07
Antal indlæg: 423

Der står jo allerøverst på denne side,HAST, SPECIEL OG RANKET. Men det kan jo måske så skrives igen en anden gang lige inden vi starter. Godt forsøgt horsens, mist ikke modet. Vi prøver da bare en anden gang. Jeg blev bare lidt usikker på hvad vi så skulle når min makker havde valgt forkert bræt, men hun valgte bare det samme bræt som første spiller. Skidt pyt Jane, jeg er alligevel så langt nede i rækkerne nu, så lidt fra eller til. Jeg mistede en del tid og fik fratrukket for overskridelse af tiden. Jeg fik i ren forskrækkelse ikke lagt i første omgang.
Venlig hilsen
Marlin.
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-10-11 00:17
Antal indlæg: 989

Måske det er mindre sjovt for nogle, men dette er en af grundene til at jeg foretrækker at spille uranket når jeg spiller turnering. På den måde kan man hurtigt løse problemer hvis nogle vælger et forkert bræt =)

Kunne desværre ikke være med i turneringen. Har haft en hovedpine hele aften, og blev nødt til at sove den væk. Nu skal vi så se om jeg kan falde i søvn nu... =/

Caw
 
Tutankhamon - Ikke længere medlem2010-10-11 00:17
Antal indlæg: 12

Uha, det hele er nok min skyld så - var det ikke mig,d er startede det første spil? Jeg havde lige glemt det med specielt bræt, valgte bare som jeg plejer, når jeg starter et spil. Eller næsten som jeg plejer, plejer plejer jo at være PANIK med Marlin ;)
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?