Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 881
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Marlin2012-03-12 21:37
Antal indlæg: 423

Turneringsvindere
Her kan skrives hvem der har vundet de forskellige turnerninger

horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-05 23:42
Antal indlæg: 9755

HAST turnering - skærtorsdag den 5. april 2012

ENDELIG lykkedes det at samle en flok spilleglade(gale) spillere til en Hast turnering. Det er vist ikke set før...

STORT tillykke til Cirkel, som vandt samtlige kampe og løb dermed med titlen som Hast-vinder foran Tutigen.

1. Cirkel
2. Tutigen
3. Marlin
4. horsens
5. Merete
6. labas02
7. jamach
8. itj
9. pepe49
10. crazydevil

Også STORT tillykke til crazydevil, som blev kåret som turneringens Bingomester med en noget usædvanlig bingo: GNIKKES til 176 point.
Også flot af Marlin, der lavede 3 bingoer i turneringen.
Andre bingoer:
TORSKEN 128 (Marlin), STARUTS 103 (Cirkel), TRAVERS 92 (Marlin), ROMAERS 81 (Cirkel), BRYSTES 80 (horsens), SPJÆTTES 72 (jamach), SUNDERE 70 (horsens), BISSEDE 65 (Marlin)

horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-08 22:09

STRESS turnering - Påskedag den 8. april 2012

Selvom der var flere deltagere, der udeblev, fik vi da en lille turnering på 6 mand stablet på benene.

STORT tillykke til labas02, som vandt alle sine kampe og derfor løb med sejren og æren.

1. labas02
2. maritilar
3. Egern
4. itj
5. Buller2604
6. pepe49

Også STORT tillykke til Egern, der blev kåret som aftenens bingomester med BRUGETS på 113 point foran maritilars VIKARENS på 65.

horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-14 00:29

HAST turnering - FREDAG DEN 13. april 2012 - LAST MAN STANDING

Tak til alle der har deltaget i turneringen og gjort den sjov og hyggelig.

Det er helt fantastisk, at det alligevel lykkes at samle hele 12 mennesker til en Hast-turnering.

Desværre var der flere udeblivelser, men heldigvis havde vi et par søde reserver, der kunne træde til.
Tak for det.

Turneringen startede fint, de 2 lavestscorende røg ud efter hver match, ingen blev reddet af en bingo.

Men så var der kun 4 tilbage.
All in, Marlin og jeg lavede hver en bingo.
Der skulle jo ryge 2, men eftersom jeg desværre ikke havde forudset dette scenarie og derfor ikke fået nedfældet reglerne om, hvad der så ville ske, hvis flere lavede en bingo og dermed fredet, så vi besluttede at dyste indbyrdes alle 3.
Aftalen var så, at den der lavede flest bingoer havde vundet, men da ingen af os kunne lægge den s.... bingo, så måtte det være Marlin, der blev kåret som The Last (wo)Man standing, da hun tævede både All in og mig. Jeg kom på en 2. plads, da jeg slog All in.

STORT tillykke til Marlin.

Ranglisten ser således ud:

1. Marlin
2. horsens
3. All in
4. Foscher
5. MiaVN
6. Signatur
7. snullers1
8. labas02
9. Egern
10. vaffi
11. maritilar
12. hindbær

MiaVN2012-04-14 09:00
Antal indlæg: 41

Sikke et drama!
Jeg glæder mig til næste turnering. :)

Egern2012-04-14 11:12
Antal indlæg: 73

Det gør jeg også;)

All in2012-04-14 14:40
Antal indlæg: 107

Jeg synes det var sjovt og godt fundet på, at bingoerne gav en belønning i form af fredning. En skam der så ikke lige var endnu flere bingoer. Næste gang vil jeg foreslå, at det bliver Hast, Tilfældig, Uranket, da man så ikke mister point. Det samme gør sig jo gældende i alle andre sportsgrene, hvor man f.eks spiller pokalturnering og ikke mister point i den hjemlige liga. Så er der også chance for at man giver lidt mere los og satser på bingoer frem for at "redde sin popo" mht pointene :-)
Jeg forstod dog aldrig, hvorfor vi i 3 runde (var det vist) skulle møde nogle vi allerede havde mødt tidligere ? Men ok, så jeg da revanceret et smerteligt nederlag fra tidligere :-)
Tak for turneringen, du er sej Horsens ! :-)

Cirkel2012-04-14 20:50
Antal indlæg: 25

Tillykke med sejren Marlin!

Og tak til den der hoppede ind i stedet for mig – Jeg vil gerne undskylde mit fravær, og at jeg ikke fik meldt fra inden turneringen startede!

Undskyldningen sniger sig i nærheden af dem som Chris kommer med, når han skal overbevise sin chef på Chokoladefabrikken om at han desværre ikke kan kommer på arbejde... Jeg har dog ikke slugt en fugl - og er heller ikke faldet i søvn i ovnen – for at gøre en lang historie kort, endte et fejlslagen forsøg på at lime en ledning fast i loftet (med super glue) med en tur på skadestuen - for at få en lille øjenåbner - så jeg kunne se klart igen.

Håber det er en acceptabel undskyldning :)

horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-15 14:29

Hej All in.
Mht. problematikken onkring Ranket/Uranket, så holder jeg fast på Ranket.
For det første så tror jeg, det bliver nogle utroligt kedelige kampe, for jeg ville slet ikke behøve at tænke på, om jeg skulle vinde eller ej, bare jeg får lagt 1 bingo eller 2, så bytte bytte, samle sammen, lægge et bogstav, og klask - et styk bingo og en mere etc.
For det andet så er der en del relativt nye spillere, som deltager i en Hast-turnering, selvom det normalt ikke er deres foretrukne tempo, så der ligger jo et stort pres på dem, så er det kun fair, at vi garvede spillere også skal have et pres i form af ratingpoint, der jo egentlig bare er lidt ekstra lir - en indikation på, hvordan du har klaret dig i et givent spil.
Det kan godt være, at et fodboldhold efter endt kamp ikke får/mister point, men der står jo altid et hold af eksperter, kommentatorer og sportsjournalister, der skal rate holdets indsats. Har FCK klaret sig dårligt mod et bundhold, kan de godt være sikre på at få én på puklen. Så i dén forstand mister de jo "point".
Hvorfor vi mødte de samme modstandere, har været ren tilfældighed. Det var vores pointscorer, der afgjorde, hvem vores næste modstander ville blive. Jeg kan godt prøve at udtænke en ny kombination næste gang.
Slutteligt tak for rosen :)

Hej Cirkel.
Det var da noget af en historie!
Håber du holder dig fra "livsfarlige" projekter, lige inden du skal spille Ordjagtsturnering :D

MiaVN2012-04-17 08:04
Antal indlæg: 41

HAHAHAHA, ej øv.. Det er surt, Cirkel!! Haha.. Undskyld, men det er da lidt sjovt. Er dit øje okay igen nu?

horsens, tak for en god turnering. Jeg synes, at den var præg af god stemning og den var velorganiseret.. Hvornår skal vi spille igen? :)

All in2012-04-22 13:21
Antal indlæg: 107

Horsens...du beviser bare at mænd aldrig får noget fornuftigt ud af at snakke fodbold med kvinder haha ;p

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-09 16:47

HAST turnering - TIRSDAG DEN 8. maj 2012 - LAST MAN STANDING

Endnu en spændende turnering løb af stablen – denne gang uden problemer :)

I første runde var det fr-jensen og vaffi, der måtte forlade turneringen med færrest point.

I anden runde stod knha og jeg for tur, men eftersom knha lavede en bingo, bragte det ham videre til semifinalen, og vishakha røg ud i hans sted.

Signatur slog knha og Marlin vandt over vinter i semifinalen, hvilket bragte de to seje damer videre i finalen.

Her blev der kæmpet for livet. Det var virkelig en spændende finaledyst.
Marlin førte, men Signatur lagde en bingo, hvilket lagde et enormt pres på den regerende mester, men hun svarede selvfølgelig igen med en bingo og vandt velfortjent spillet og hele turneringen.
Tillykke! 2 gange mester i træk - FLOT Marlin!

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-16 01:13

HAST turnering - TIRSDAG DEN 8. maj 2012 - LAST MAN STANDING

Ranglisten:
1. Marlin
2. Signatur
3. Vinter
4. knha
5. vishakha
6. horsens
7. vaffi
8. fr-jensen

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-16 01:14

HAST turnering - TIRSDAG DEN 15. maj 2012 - LAST MAN STANDING

Tak til alle for en hyggelig turnering.

All in vandt suverænt og velfortjent og fratog dermed titlen fra Marlin.
Han bankede alle sine modstandere sønder og sammen samt lavede hele 4 bingoer, hvoraf de 3 i et spil mod mig! En rigtig bingomester.
STORT tillykke til All in med det hele.

Foscher stod til at ryge ud efter første runde og dermed ende på 7. pladsen, men med en bingo gik hun videre til anden runde og scorede i stedet en 5. plads.

Ranglisten:
1. All in
2. horsens
3. Cirkel
4. vishakha
5. Foscher
6. Egern
7. Marlin
8. vaffi

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-23 01:13

HAST turnering - TIRSDAG DEN 22. maj 2012 - LAST MAN STANDING

Hvor er det bare skønt, at så mange stiller op og bidrager med god stemning. Tak for det.
Vi kunne have været 14 deltagere, men 1 mistede forbindelsen lige inden vi skulle starte, og en anden meldte sig til via privat besked til mig, som jeg desværre ikke fik læst inden start.
Lad os satse på, at vi slår rekorden næste uge!

Ja, så kan jeg annoncere, at jeg er den stolte vinder af turneringen – første gang det er sket, siden jeg begyndte at arrangere turneringer.
Helt suverænt var det dog ikke, da jeg tabte de sidste 3 kampe. Velfortjent? Det kan vel diskuteres…

Turneringens nok største overraskelse må være den regerende mester All in’s exit allerede efter 1. runde. Han røg ud med et brag som den spiller med færrest point! Av av…

Fr-jensen reddede skindet i 2. runde med en bingo og sendte dermed vishakha ud af turneringen. Fredningen bragte fr-jensen til semifinalen og en 4. plads.

Det er også værd at nævne, at Signatur, der, som den eneste, vandt alle sine 5 kampe. Det gav en flot 3. plads.

Jeg tabte til Signatur i semifinalen, men med 2 bingoer sikrede jeg mig en finaleplads mod ærkerivalen Marlin, som vandt over mig med hele 2 point, men igen med en bingo kunne jeg udråbes som aftenens vinder :-)

Ranglisten:
1. horsens
2. Marlin
3. Signatur
4. fr-jensen
5. itj
6. snullers1
7. kbj
8. vaffi
9. vishakha
10. tittit54
11. birnie1
12. All in (!)

torbenrj2012-05-23 01:48
Antal indlæg: 4191

Jeg må vist hellere sætte mig lidt ind i dine regler Horsens: "Signatur, der som den eneste vandt alle sine 5 kampe. Det gav en flot 3. plads".
Og du vandt turneringen selvom du tabte de sidste 3 kampe...;-) Ikke just Champions League regler....;-)))).
Hvor er det lige jeg kan læse reglerne for "Last Man Standing"?

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-23 11:26

Hej torbenrj, ja det kan være svært at forstå, især for dem, der ikke deltog i turneringen.
Du kan læse reglerne under fanen Turnering, og så kan du jo tilmelde dig næste gang:)

torbenrj2012-05-24 00:30
Antal indlæg: 4191

Hvor fa'en finder jeg den fane???
Jeg kan finde en der hedder Tirsdagsturnering og der henviser du således:
"Læs reglerne her: ordkamp.dk/forum/thr...re adid=370"
- men det link virker ikke hos mig - den siger at jeg er forældet (eller var det siden....)
... - nok min analfabetisme igen....

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-24 01:40

Prøv at scrolle helt op. Lige over Marlins startindlæg er der 4 faner; Snak, Support, Ordleg og Turneringer. Under sidstnævnte ligger Regelsæt for Last Man Standing.
Ellers får du lige linket her www.ordkamp.dk/forum...re adid=370

horsens - Spil admin/Forum admin2012-05-31 00:49

HAST turnering - TIRSDAG DEN 29. maj 2012 - LAST MAN STANDING

Endnu en gang tak til alle deltagerne i tirsdagens turnering. Fedt, at I er med til at gøre den sjov og spændende.

Der blev rigtig bingoet igennem – faktisk mindst 1 bingo i hver runde.

Cirkel lagde hårdt ud med over 700 point og 1 bingo i første runde, men så fik hun klø af Marlin, der sendte hende ud af turneringen allerede efter 2. runde.

Stakkels vishakha var igen igen offer for en ondsindet bingo, lavet af lille Egern, der reddede pelsen, men som senere blev flået (af) af Marlin, der også måtte lade livet på bekostning af itj’s bingo.

Efter semifinalen måtte itj smage sin egen medicin, da All in tog hendes finaleplads med en bingo.

Så gjaldt det titlen og æren i finalekampen – horsens mod All in.

Jeg var heldig med startoplægget og førte med mange point, men med All in prustende i nakken, kan man aldrig vide sig sikker, så jeg måtte anstrenge mig for at lægge en bingo for at dobbeltsikre mig. Det lykkedes heldigvis. All in svarede igen med en af samme slags. Han troede fejlagtigt, at bingoens størrelse afgjorde kampen, så han ærgrede sig over, at vores bingoer, sjovt nok, var lige store (når begge spillere laver en bingo bortfalder fredningen og det vil igen være pointscoren, der er afgørende).
Så hvis All in ville vinde kampen, måtte han smække endnu en bingo på bordet, det lykkedes ham desværre ikke, da jeg gjorde alt for at lukke helt af.

Dermed er jeg forsvarende mester :)

Ranglisten:
1. horsens
2. All in
3. itj
4. labas02
5. Marlin
6. Egern
7. vishakha
8. vaffi
9. snullers1
10. Cirkel