Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 870
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-14 13:18
Antal indlæg: 9750

Regelsæt for Last Man Standing
Regelsæt for Last Man Standing

Det gælder om at undgå at lave færrest point. De 2 spillere med færrest point efter hver kamp ryger ud af turneringen.

1 bingo KAN sikre dig en fredning i den aktuelle runde.

Har alle lavet mindst 1 bingo, er det selvfølgelig antallet af bingoer, der er afgørende.

Har alle lavet lige mange bingoer, BORTFALDER FREDNINGEN, og det vil igen være pointscoren, der er afgørende.

Har alle samme pointscore, vil det være bingoens værdi, der er afgørende.

Har alle samme pointscore og lige mange bingoer (2 eller flere) er det summen af bingoernes værdi, der er afgørende.

Har alle samme pointscore og samme bingoværdi, vil det være forbrugt tid, der er afgørende.

Kommer vi helt derud, hvor alle har lige meget i pointscore, bingoværdi, brugt lige meget tid, så er det den, der har mistet mest i rating, der har gjort det dårligst, og derfor også den, der skal forlade turneringen.
 
Marlin2012-04-14 13:23
Antal indlæg: 423

godt med klare regler, fint nok, men så ville jeg jo ikke have vundet igår, det ville være All in eller dig. Nå men 1 eller 3 skidt pyt, jeg røg da ikke først ud.
Venlig hilsen
Marlin
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-14 13:35
Antal indlæg: 9750

Korrektur:

Kommer vi helt derud, hvor alle har lige meget i pointscore og bingoværdi, brugt lige meget tid, så er det den, der har mistet mest/opnået mindst i rating, der har gjort det dårligst, og derfor også den, der skal forlade turneringen.
 
All in2012-04-14 14:30
Antal indlæg: 107

og hvis 2 spillere har mistet eller opnået lige meget, hvad så ? ;-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-14 14:45
Antal indlæg: 9750

Korrektion:
Der skal selvfølgelig står korrektion og ikke korrektur. Sad lige i mine egne tanker - der er jo meget at holde styr på...

All in: Tror simpelthen ikke, det nogensinde sker, for det kræves at de 2 spillere har lige meget i rating og spillet lige mange kampe...
Men hvis det umulige skulle ske, så forærer jeg dig et krydstogt i Caribien :D
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?