Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 970
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
UffeBNielsen2017-08-07 07:54
Antal indlæg: 9114

Blank chat
Jeg kan ikke se chat mod evabeva og dhc . Jeg spiller på ipad2. De er vist nok mobile. Hvad sker der?
 
MrsSweDane2017-08-07 10:02
Antal indlæg: 5770

Det er årstid tid frigivelse af nye versioner af operarivsystemer.
Det er mit gæt at problemerne har en sammenhæng med dette.

Skal Ordkamps udviklere have en chance for at løse de opståede problemer, bliver de nødt til at vide mest muligt om, hvor problemerne opstår.

Jeg vil gerne hjælpe med at skabe det overblik.

Spillere, der oplever det problem, må derfor meget gerne sende et skærmprint af chatten (eller i det mindste beskrive hvem der ikke kan læse den andens chat) til mig på MrsSweDane@gmail.com med oplysninger om begge spilleres mobilenhed og versioner af operativsystem og Ordkamp App.
Så vil jeg gerne formidle det samlede billede af problemet til udviklerne :-)
 
IFC2017-08-13 10:59
Antal indlæg: 3536

Det kniber også her i mit spil mod Dhc. Sender et skærmprint.
 
Fedtebrød2017-08-17 15:50
Antal indlæg: 1186

Jeg havde problemer i et enkelt spil, men det hjalp at genstarte appen.
 
MrsSweDane2017-08-20 23:03
Antal indlæg: 5770

Det ser ud til at problemerne med forsvundne chatlinier opstår, når en af spillerne benytter forældede operativsystem-versioner på deres mobilenheder.
Alle de meldinger, jeg har fået, er når det drejer sig om chat imellem iOs og Android, hvor en af enhederne kører på forældet operativsystem-version.

På Android kan problemet være at de nyeste Android-versioner ikke sendes ud til ældre enheder.
Gældende Android version er 7.1

For iPhone og iPad er gældende version 10.3
Hvis din enhed ikke kan opdateres til denne, skyldes det at enheden er så gammel en model, at den ikke længere bliver opdateret.

Når iOs 11 bliver frigivet i løbet af de næste par måneder, vil alle iPhones ældre end 5S og iPads fra før oktober 2013 blive efterladt tilbage.
Eftersom mange App'er bliver åbnet med advarsel om at de ikke vil fungere på iOs 11 uden opdatering, forventer jeg at der er ganske store ændringer til den nye version.
Derfor vil jeg personligt ikke opgradere til iOs version 11 før end den hedder 11.1 !
 
tcoxen - Ikke længere medlem2017-09-15 18:36
Antal indlæg: 4341

Jeg kan ikke læse en chat, hvis min modspiller bruger tegnet /. Feltet er bare tomt. Jeg spiller selv på iPhone, men de 2, hvor problemet har været, har ikke spillet på iPhone men andre telefoner.
 
MrsSweDane2017-09-16 16:03
Antal indlæg: 5770

Tak for den information :-)

Det giver faktisk ret god mening.

Det kunne være interessant at vide, hvilke tegn, der står rundt om / når det bliver blankt ...
 
tcoxen - Ikke længere medlem2017-09-16 17:50
Antal indlæg: 4341

Umiddelbart er det "bare" tegnet /, der får det til at blive blankt.
 
remming2017-09-17 19:31
Antal indlæg: 3105

Det jeg skrev den gang til tcoxen var:

God morgen jeg var ikke klar over at du / i stadig var på ferie:))

Håber det kan hjælpe dig Remming
 
MrsSweDane2017-09-17 21:46
Antal indlæg: 5770

Tak for jeres informationer :-)
Det er godt set!

Jeg har sendt informationen videre til Monk; så må vi se, om han kan finde det sted, hvor / medfører blanke linier. Ellers må I/vi bare undlade netop det tegn ;-)
 
BenteA2017-09-18 16:32
Antal indlæg: 2568

Ja jeg skrev 18/24 turnering og det blev tomt jeg spiller på Android
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?