Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 849
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Java2012-01-15 16:49
Antal indlæg: 3

Tællere virker (tilsyneladende) ikke
Min kollega (LLL) introducerede mig for dette site i går. :)

Som den søde kollega hun er, lykkedes det hende at lade mig besejre hende 5 (ud af 5) gange i løbet af natten.

Jeg står kun noteret for 1 spil og 1 sejr, og jeg lavede også en bingo, som jeg heller ikke er noteret for. :(

Hvad er årsagen til dette? Er det fordi vi var på samme IP, fordi vi KUN spillede imod hinanden, eller hvad sker der?
LLL står i øvrigt heller ikke noteret for sine nederlag...
 
itj2012-01-15 17:16
Antal indlæg: 443

Det er da surt, når man nu er startet som ny spiller!
Velkommen, vil jeg da sige. Glæder mig til et spil.
 
Marlin2012-01-15 17:37
Antal indlæg: 423

Hej Java
var det så ikke fordi der blev spillet uranket? Hvis man fjerner den markering der står ved aktiver ranking spiller man jo uranket og så tælles der ikke .
Venlig hilsen
Marlin
 
All in2012-01-15 18:01
Antal indlæg: 107

underligt....du har spillet 6 kampe mod LLL og kun 1 er registreret. Men kigger man på din profil og samtlige dine kampe, så kan man se resultatet af alle 6 kampe...og at du har lavet en bingo. Der er både talt med for spil med og uden ranking, så de 5 andre burde vel også være på din forside. En spille administrator må lige give svaret.
 
Java2012-01-16 01:02
Antal indlæg: 3

Takker for hjælpen.
Det viste sig, at det var fordi vi havde fjernet rating-fluebenet, fordi vi af en eller anden grund troede, at det var bedst at gøre (noget LLL var blevet fortalt af nogen).
Nu var den på, så nu kommer der også rating :)
Det var altså som Marlin foreslog. :)
 
Marlin2012-01-16 19:46
Antal indlæg: 423

Det er nok foreslået at spille uranket, hvis man spiller mod en skrap modstander så man ikke bliver bombet nedad. Så får man jo en chance for at lære det uden at risikere noget.
Venlig hilsen
Marlin
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?