Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
tittit54 | 2012-06-04 02:10 | |
![]() | fejl i rating interval? mon ikke det er en megafejl, at de 3 øverste grupper i rating stjerne systemet fremgår som skype tlf nr. under populære spørgsmål? grupperne fra 2200 - 9900 www.ordkamp.dk/ill/d...ls tars.png hvis nogen prøver at ringe disse tlf.nr og evt. får forbindelse, må dem der evt. ejer nummerene være møg irriteret på ordkamp :) | |
Mollekid | 2012-06-04 08:03 | |
![]() | Jeg tror det skyldes at der er Skype installeret på den maskine du spiller fra. Den har en tilføjelse til din browser der forsøger at hjælpe ved at omdanne, hva den tror er Tlf numre ol til Skype links. Den gør det ikke altid lige godt :-) | |
Mollekid | 2012-06-04 08:03 | |
![]() | Ps. Man kan slå det fra, hvis man kan leve uden. | |
tittit54 | 2012-06-04 13:33 | |
![]() | hej Mollekid - mange tak for svaret..... din forklaring gør jo så at det er hos mig fejlen ligger, hvilket jeg ikke var klar over. Jeg har Skype installeret som sikkert mange andre har (som formodentligt derfor ser det samme bilede som jeg) - hvordan slår man den 'tilføjelse' fra der automatisk genererer tlf. nr. af tal der 'ligner' sådanne, UDEN at slette Skype eller muligden for at bruge Skype, som hidtil? Har du evt. et link der forklarer eller kan du forklare det, så en IKKE overvælden teknisk ældre kone selv kan rette det - PS. jeg er ikke i nærkontakt med en nørd der lige kan træde til.... kan man forestille sig at der blot skal/burde være længere mellem tal og bindestreger i disse rating angivelser og så genererer Skype IKKE disse 'tlf.nr. mere? Det ser nemlig ud som om der just i de 3 højeste kategorier er knapt så langt mellem tal og bindestreger, måske fordi det ser pænere ud når man går fra tal der er på 3 cifre til et 4 cifret tal? Jeg er teknisk MEGET nysgerrig og vil gerne lære og dermed blive lidt klogere:) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-06-04 14:41 | |
![]() | Gå ind under Kontrolpanel > Fjern et program > Højreklik på "Click to Call with Skype" og tryk Fjern. Skype Click to Call er lidt af et "snigerprogram". Det installeres på ens computer, uden at man overhovedet har givet tilladelse til det. Hvad jeg har læst mig frem til, er den ikke speciel populær. Sådan nogle browser add-ins, kan også medføre til at Internettet bliver langsommere. Så hvis man ikke bruger Skype Click to Call aktivt, vil jeg anbefale at man fjerner det. Caw | |
tittit54 | 2012-06-04 15:39 | |
![]() | super Caw - mange tak og ja DET er da vildt frækt at det overhovedet er lovligt! Virker som meget en meget aggressiv form for amerikansk tilføjelses program. Dem er der nok flere af end jeg er klar over, selv om jeg ALTID læser det med småt inden jeg acceptere nye funktioner/tilføjelses programmer på pc'en. | |
tittit54 | 2012-06-05 01:31 | |
![]() | gjort og det virker ;) tak :) | |
itj | 2012-06-05 08:49 | |
![]() | Jeg er somme tider noget langsomt fattende, men i denne tråd er det to ting, jeg må spørge om: 1. Hvor er det, man finder rating stjerne systemet? Da jeg klikkede på linket, fik jeg bare en side med stjerner men ingen forklaringer eller andet. 2. Hvor er Kontrolpanel? | |
tittit54 | 2012-06-05 14:21 | |
![]() | itj - det ratingstjerne-system jeg nævner, er under 'POPULÆRE SPØRGSMÅL' (forklarings side til begreber og ord i spillet) kontrolpanelet er noget ALLE har på deres computer - man finder den ved at vælge START (som oftest ligger i bunden til venstre og sommetider skjult) herefter kommer der en masse punkter frem, hvoraf 'KONTROLPANELET' er en af dem - den vælger du og følger Caw's anvisning, hvis du har samme problem, som jeg havde, ellers er det ligegyldigt ;) START 'knappen' er også den du bruger, når du skal slukke pc'en. vh tittit54 | |
itj | 2012-06-05 14:25 | |
![]() | NÅÅÅÅHHHH ... jeg troede det var Ordkamps kontrolpanel ... | |