Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Birri | 2013-01-19 11:35 | |
![]() | Fejl i point Lige nu spiller jeg mod Frk. schmidt og lagde ordet sjov med v på et 3xbogstav-felt. Men så vidt jeg kan se, fik jeg ikke alle de point, jeg havde regnet med. Jeg ved, det er en lille ting og ganske få point, men tænkte, I gerne ville vide det. Mvh Birri | |
itj | 2013-01-19 12:29 | |
![]() | Der burde da ikke kunne være fejl i udregningen ... det havde været godt med flere detaljer. | |
Frk Schmidt | 2013-01-19 14:32 | |
![]() | Altså ikke for at være vanskelig, men du lagde nu V på et. 2xbog felt, tror altså den regnede rigtigt nok ;-) Beklager , Kh Rikke | |
Birri | 2013-01-20 15:44 | |
![]() | Det er muligt, jeg husket forkert, men jeg er ret sikker på, at det var et 3xbogstav-felt og derfor en mulig kodefejl. I må jo kunne gå bagom og se hvad der sker. Lige nu har jeg i hvert fald fået forkerte point mod en anden spiller. Enten har jeg fået for mange eller for få - men jeg kan ikke have scoret de 16 point, spillet giver mig. Sorry. | |
Birri | 2013-01-20 15:55 | |
![]() | Mod fonss55 lægger jeg Lodne lodret og Eb vandret. L er lagt på et 2xord-felt (så vidt jeg husker). Spillet giver mig 11+5=16 point. Lodne uden felt giver 8, eb uden noget giver 4, i alt 12 point. Lodne med felt giver 16+4=20. Noget må være galt :) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-01-20 16:21 | |
![]() | Hej Birri. Nu kan vi ikke se spillet, så det kan være rigtig svært at se om du har set forkert. Men der skulle meget gerne ikke være fejl i kodningen. Det skal også lige siges at jokere tæller ikke for point. Hvis du er i tvivl om en udregning, så kopiér det hele der står der, dvs. Også hvilke ord du har lagt ned. Caw | |
Birri | 2013-01-21 08:17 | |
![]() | Ok - jeg troede, I måske kunne gå bagom og se, hvad der skete, når jeg fortalte om et spil, der stadig er i gang. Kopier - hvordan? Hele brættet? Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, og hvordan jeg sender det ind? P.S. Jeg spiller på mobil. Min er en Samsung Galaxy I9000. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2013-01-21 10:30 | |
![]() | Hej Birri Klik på linket, så kan du se, hvordan du tager et skærmbillede af det omtalte spil e-hvordan.dk/hvordan...cr eenshot/ Jeg har sendt dig en privat besked med min mailadresse, som du kan sende billedet til. | |