Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
remming | 2013-01-25 16:41 | |
![]() | Mærkeligt spil nr. # 340756 Torsdag d.24-1 var eftermiddagen afsat til at spille ordkamp. Dorthe 1987 satte et spil op og jeg var med. Da der manglede 7 min. ved stillingen 463 mod 462 var det Dorthes tur. Der var 14 brikker tilbage plus 7 brikker hos hver, der står stadig Dorthes tur. Jeg venter og venter, jeg vil ikke lukke ned. Da der var gået de 7 min. plus 5 min. i rødt, stod der stadigvæk Dortes tur. Jeg kørte ind til byen for at handle, var hjemme efter 1,30 time og der stod stadigvæk Dorthes tur. Jeg lukkede PC. helt ned, og da jeg startede op igen stod der at jeg AFBRØD. JA EFTER 1,5 TIME VENTEN. Dette har ikke noget med Dorthe 1987 at gøre, men er der nogen der kan forklare dette. mvh. Remming. | |
birnie2 | 2013-01-25 16:45 | |
![]() | Tror det var den aften der var problemer med ordkamp. Der opførte det sig mærkeligt. Selvom det var min tur kunne jeg ikke lægge brikker ned og blev kastet af flere gange. I en af de andre tråde står der at der var problemer med firefox tror jjeg at det var. Mvk birgiit | |
Himmelpinden | 2013-01-25 16:48 | |
![]() | Remming pokkers ærgelig spil og uden at være ekspert så vil jeg prøve at svare. Gik din modstanders tid? For hvis den enten stopper med at tælle eller er gået i nul (i forhold til den tid modstanderen har til et træk) vil jeg mene du skulle have opdateret og så sikkert haft muligheden for at komme tilbage i spillet. Er nok din forbindelse det har været galt med. Men som sagt kun et bud. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-01-25 17:07 | |
![]() | Hej remming Det lyder som om din forbindelse til Ordkamp er røget. Hvis tiden viser forkert, så skyldes det som regel at det er fordi at ens forbindelse er røget. Hvis du oplever det igen, så luk hele vinduet ned og gå ind i spillerummet igen. Når du kommer ind vil du blive spurgt om du vil vende tilbage til dit igangværende spil, hvilket du siger ja til. Caw | |
remming | 2013-01-25 17:20 | |
![]() | Jeg var blevet spurg om jeg ville foresætte,og da svarede jeg ja som sædvanlig. Tiden på Dorthes ur gik og blev ved, hvorfor skulle jeg så lukke ned. Vi mistede ikke noget der stod bare o - o | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-01-25 17:30 | |
![]() | Jamen hvis tiden går ud over det normale, så skyldes det at din forbindelse til Ordkamp er gået, og du bør derfor lukke og åbne vinduet igen. Caw | |
remming | 2013-01-25 17:45 | |
![]() | Til caw den forklaring takker jeg for. den kan man da forstå Til Birnie2 Jeg skrev eftermiddag, har du selv prøvet det, jeg kan se at du ikke har spillet nogle kampe på PC. Til Himmelpinden din og caw er gode nok for mig, tak skal i have | |
birnie2 | 2013-01-25 18:04 | |
![]() | Jo spillet masser på pc - men på birnie1 - da jeg ikke kunne logge på tablet med det brugernavn var jeg nødt til at oprette et nyt brugernavn. Så har birnie1 på pc og birnie2 på tablet/mobil. | |
birnie2 | 2013-01-25 18:09 | |
![]() | Ja fik skrevet aften men det var fra jeg kom hjem kl. 17.00 så er det vel stadig eftermiddag. Og ja har prøvet det og ryge helt ud af spillet.:) Men spiller mest på tablet nu.:) | |
Marlin | 2013-01-25 22:05 | |
![]() | jeg må somme tider gå helt ud og lukke computeren og så tænde igen og gå ind i ordkamp, mærkeligt, men det sker tit | |