Spillerum
Giraffen2
Krokodillen0
Indloggede2
Mobilspil
Igangværende2 829
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
RelaxingPlay2013-11-21 19:36
Antal indlæg: 40

Færre og færre at spille med (???)
Hvad gøres der, for at få flere til at spille Ordkamp
på Pc.
Lige nu, torsdag aften kl. 19.35, er der 8 i Forum.
OTTE!!!

RelaxingPlay2013-11-21 23:26

Jeg mener Spillerum (ikke Forum) :)

Roed2013-11-22 04:30
Antal indlæg: 190

Det er desværre ikke så intersant at sidde ved en computer mere. Jeg var der siden windows 3.1 der konstant - men så for ca en 2 år siden kom kom en smartphone på markedet. Nu sidder jeg kun der for at handle, emaile og netbanke. Ordkamp på mobil giver en fantastisk frihed og den gruppe vokser og vokser. Så de 8 på pcen? Jeg gætter på at det bliver værre endnu. ;-( »empatisk«

Roed2013-11-22 04:57
Antal indlæg: 190

ps: min kone og jeg ligger tit i ske med smartsphones når børnene er lagt i seng. Det er bare så fedt og vi tænder tv kun for netflix eller viaplay serier ind i mellem. » Orange is the new black « er en fantastisk historie. Tro historien her eller lad være, det er bare et eksempel på hvorfor. Det kan være der er flere begrundelser hvorfor kurven er nedadgående for PC-FREAKS

RelaxingPlay2013-11-22 15:12

Tak for svar Roed og iøvrigt underholdende ordsammensætninger.
Jeg læser dine indlæg med stor fornøjelse. Forstår jeg dem alle sammen?
Ikke altid, men sjovt og anderledes er det. :)))))

bjk2013-11-22 15:18
Antal indlæg: 23

Ja, det er ærgerligt, RelaxingPlay... Jeg har stor glæde af PC spillene... Det er hyggeligt og afslappende at tage sig tid til et par ordspil foran computeren :-).

LNL2013-11-22 15:23
Antal indlæg: 32

Ville være rart om pc-spillere og telefonspillere (godt ord, ikke) kunne spille samme. Gerne med spil der afsluttes på en gang, ligesom på pc. Måske det kommer engang.

Nogerfar2013-11-23 00:20
Antal indlæg: 4

Ja, det er jo fantastisk at spille på smartphone. Hvem elsker ikke et spil, der varer 2-3 dage. Jeg tror jeg kan sortere en hel pose axa guld müsli hurtigere end jeg kan spille et spil færdigt på mobilen.

Kom nu bare hen til Pc´en og spil. Og husk, det er også godt for jeres øjne med en større skærm at kigge på :)

LNL2013-11-23 01:49
Antal indlæg: 32

;)) personligt tæller jeg havregryn

psp202013-11-23 10:10
Antal indlæg: 50

Ja ærgerligt der ikke er flere spillere her -jeg elsker pc spillet og har ikke tålmodighed til telefonen - jeg glemmer det og så taber jeg :(

Nogerfar2013-11-23 12:14
Antal indlæg: 4

Havregryn er finno, men bliver lidt monotont i længden. Kan godt lide diversiteten i müsli :)

pvillumsen - Ikke længere medlem2013-11-23 16:29
Antal indlæg: 362

Mobilspil eler PCspil, hvorfor ikke begge dele, har stor fornøjelse af begge men synes det er ærgerligt at nogle så udelukkende foretrækker mobilen. Efter jeg har anskaffet mig en I-pad, er jeg også begyndt på wordfeud, men har stadig tid til PC-spillet og tak til dem der så ihærdigt hænger fast I det :-D

SteenKR - Spil admin2013-11-23 22:35
Antal indlæg: 977

Cirka samtidig med, at mobilversionen kom frem, skete der tre ting, som jog mig væk fra pc'en.

1. Næsten alle spillede panik og hast, og næsten ingen spillede Stress, som jeg foretrak. (Jeg kan ikke følge med i de lynhurtige spil, og jeg synes, at det er hastighed, der tæller mere end taktik og ordkunst.)
2. Almindelig høflighed forsvandt. Da vi var færre spillere, skrev man hej, tak for spillet og tillykke med sejren/med bingoen. Der var en god stemning. Men pludselig var det slut.
3. Hyggen forsvandt. Ikke et ord var der i den fremragende chatfunktion ved siden af brættet, mens man spillede. Så var det slut med at spille med levende væsner - det føltes som at spille med robotter mere end levende modstandere.

Derfor forsvandt jeg, og derfor har jeg ingen planer om at vende tilbage. Kulturen passer mig ikke. Alt det, jeg savnede der, har jeg fået på mobilplatformen. :o) Og så er der turneringer... I love it.

holk612013-11-24 07:20
Antal indlæg: 8442

Lige min ord SteenKR

Paloma2013-11-26 20:20
Antal indlæg: 123

SteenKR: Synd for os, der stadig foretrækker at være herinde, at vi skal undvære spillene med dig, Steen - og med andre, der helt har forladt os. Og vi er da heldigvis stadig en flok tilbage, der gerne vil chatte, hygge, være høflige og helst spille langsommere spil som stress :o)

For mig personligt er der to grunde til at jeg foretrækker pc-spil:

1. Jeg har ingen smart telefon og ønsker heller ikke at få det. Jeg vil gerne adskille tingene. Min telefon er en ting, min pc en anden ting.

2. Jeg vil gerne spille et spil færdigt. Som når vi sidder ved et brætspil.

And I (still) love it....

vaffi2013-11-26 22:52
Antal indlæg: 811

ja det er dejligt at spille færdig, ikke gå der og glemme et spil og dermed tabe. hvorfor kan ordkamp ikke som quiz battle spille sammen så jeg sidder ved pcèren og modstanderen sidder med mobilen???????????

HØT2013-11-27 06:56
Antal indlæg: 1360

Det ændre vel ikke på det faktum at mobilspillere gerne spiller over flere dage når der lige er tid til st lægge et par ord og pc spillere gerne vil spille spillet færdig i en fart. Jeg startede også på pc. Men synes det er stressende med tidsfaktoren. Elsker mulighederne på mobilen. Og turneringerne. Det er super sjovt. :-)

itj2013-11-27 07:28
Antal indlæg: 443

Har heller ingen telefon, der kan spille andet end ringetoner ...

Og har ikke tålmodighed til spil, der går over flere dage. Det er rigtigt, at nogle spillere ikke tager sig tid til småsnak, men det er vi nu stadig mange, der kan lide.

Jeg nyder et hurtigt spil mens maden står på komfuret og passer sig selv, og vi er da heldigvis stadig en flok, der spiller på pc. Tak fordi I gider!

RelaxingPlay2013-11-27 14:41

Er der en eller flere der kan forklare mig, hvordan man spiller et spil
på mobilen, hvor man har 72 timer til at lægge et ord???

HØT2013-11-27 15:42
Antal indlæg: 1360

Nu er det jo sjældent der går så lang tid. De fleste er hurtige til at spille og de fleste spil er færdige på et par dage og nogen på en time. Der imod kan man så have 10 eller flere spil til at køre på samme tid og behøver derfor absolut ikke at kede sig. Men de 72 timer giver så til gengæld mulighed for travle arbejdsdage, kurser eller en weekendtur uden at man behøver at miste sine spil. Kunne det bruges?

Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?