Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 684
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Caw - Spil admin/Forum admin2010-05-24 01:48
Antal indlæg: 989

Dit brugernavns oprindelse
Har dit brugernavn en historie bag sig? Så endelig fortæl =)

Mit navn er Caroline, og på de fleste spillesites er brugernavnene Caroline og Caro optaget. Derfor har jeg altid været nødsaget til at vælge et andet. Har aldrig rigtig brudt mig om tal i mine brugernavne, da jeg hellere ville have et lidt mere "unikt" navn. Derudover kunne jeg godt lide at lave hjemmesider, og manglede derfor også et mere enkelt navn til dem.
Da jeg var yngre havde jeg en træner som altid kaldte mig "Cao". Jeg valgte så at bruge dette, bare med en lidt anden stavelse, og deraf kom navnet "Caw" =)

Caw

anne81672010-05-24 22:51
Antal indlæg: 33

Se jeg er jo lidt ældre, så jeg har brug for at have et brugernavn, som jeg kan bruge flere steder, ellers kan jeg simpelthen ikke huske hvad jeg hedder :-)

Jeg hedder nemlig Annette, og anne8167 er mit UNI-ID, som vi jo bruger til snart alt (heldigvis) i skoleverdenen - Så derfor !

Sinabelle2010-05-25 13:55
Antal indlæg: 3

Jeg skulle svare på en survey, men hadde ikke lyst til å bruke mitt eget navn. Ut av det blå dukket Sinabelle opp, og siden da har det blitt brukt flittig i internettverdenen. (Og ja, også i det virkelige liv).

fr-jensen2010-05-25 14:32
Antal indlæg: 1313

Hej

Mit brugernavn:
Jeg harvalgt at bruge det samme navn herinde, som jeg bruger i TV2-spil, hvor jeg har spillet en del bridge. Navnet blev i sin tid valgt i al hast, fordi mange andre jeg forsøgte, var optagede.
På TV2 valgte jeg at være meget anonym, for der forekommer desværre en del bruger-chikane derinde. Jeg valgte at bibeholde den anonyme stil herinde, da jeg jo ikke kendte spil-sitet her og dets bruger-flade, da jeg startede.
Faktisk forsøgte jeg på et tidspunkt at sætte billede på herinde, men det kunne jeg ikke (eller min pc ville ikke). Men måske det en dag lykkes:-)

Nyd foråret :-)))

Mvh Fr-jensen

horsens - Spil admin/Forum admin2010-05-27 10:37
Antal indlæg: 9756

Mit brugernavn er ret så ugennemtænkt, da jeg ikke rigtig vidste, hvad det er for nogle spil, man kunne spille, så tog det første det bedste, der faldt mig ind, nemlig byen, jeg bor i.
Jeg må indrømme, at jeg ikke er særlig glad for det, eftersom jeg har tænkt mig at være permanent misbruger af denne side, så hvis admin kan omdøbe mit brugernavn, vil jeg være superglad, og hvis ikke, ja, så må jeg lære at leve med det...

Caw - Spil admin/Forum admin2010-05-27 11:08

Hej horsens. Beklager, det er ikke noget vi gør.

Caw

fr-jensen2010-05-27 13:59
Antal indlæg: 1313

... men ... kan man selv ændre sit brugernavn herinde?

Caw - Spil admin/Forum admin2010-05-27 14:04

Nej, man bliver nødt til at lave en ny bruger i så fald.

Caw

Marlin2010-05-28 18:42
Antal indlæg: 423

Hej
Mit brugernavn er enketl MARLIN for MARy LINda. Der var en der sagde at det også er en stor flot fisk, og den har jeg set billeder af på nettet. Jeg er godt tilfreds med mit navn, men har tænkt på at der nok er en grund til at folk ikke bruger deres eget navn, men det tænkte jeg ikke på da jeg oprettede min profil, der er dog ingen der har generet mig.
venlig hilsen
Marlin

langager2010-06-29 09:45
Antal indlæg: 81

hej. Mit brugernavn er faktisk bien.Men jeg valgte langager da det er vores gårds navn.Jeg var ikke klar over at det blev kaldenavnet da jeg tilmeldte mig.Hilsen BIEN (britta bie) NU LANGAGER !

Nordmann2010-07-01 13:34

Fordi jeg er norsk :) Lite spennende brukernavn på meg.

horsens - Spil admin/Forum admin2012-03-17 16:41
Antal indlæg: 9756

Eftersom der er kommet så mange nye medlemmer til (med mærkelige navne), synes jeg denne tråd skulle vækkes til live, da det er hyggelig læsning at høre, hvorfor folk hedder, som de gør :)

Hilsen nysgerrige horsens

Tullerie2012-03-17 19:08

For nogle år siden var vores børn en hel del på Habbo hotel (habbo.dk). For at holde lidt øje med, hvordan de klarede sig på nettet, valgte jeg at oprette en profil derinde. Jeg tænkte på, at jeg jo bare skulle "tulle" lidt rundt derinde + mit navn er Rie = Tullerie :-P

Senere blev jeg en ret hyppig - og kendt - gæst derinde, så det endte med en ansættelse som moderator (hos firmaet Sulake), hvor jeg dog oprettede en anden bruger for at de andre bruger ikke skulle lade det gå ud over vores børn, hvis de blev sure over nogle af de konsekvenser, jeg - i følge reglerne - skulle give.

Derfor Tullerie :-P

trolde2012-03-18 04:42
Antal indlæg: 29

trolde kommer af troldrosen, som jeg har brugt i mange år. Troldrosen er sønderjysk for mælkebøtte (som er min favoritblomst). Trolde blev så bare den korte version. Havde engang en trefarvet kat som hed trolde.

pipluna2012-03-18 08:36
Antal indlæg: 1

Mit navn har jeg fået af Hopi-indianerne i USA for mange år siden. De havde svært ved at udtale Pia Lund så det blev til Pipluna som de oversatte til "crazy moon". Jeg synes det er en herlig "kobling" og har siden brugt navnet bl.a. til mit firma og som kunstnernavn.

Flemming2012-03-18 10:40
Antal indlæg: 69

Sjov tråd! Gæt hvad jeg hedder i virkeligheden :-) Nemlig! Jeg er fortaler for at man bruger sit eget navn. Jeg synes det er hyggeligt at spille med "rigtige" menneskenavne i stedet for kryptiske koder. Men det er jo svært når man melder sig ind at gennemskue konsekvenserne af blot at skrive sit navn. Jeg tog chancen og har ikke oplevet ubehageligheder ved ikke at være anonym. Men det er jo svært at kommunikere til nye medlemmer, der jo ikke læser fx. denne tråd før det ER for sent.

itj2012-03-18 11:20
Antal indlæg: 443

Hos mig er det mine initialer. For mig er det første gang, jeg er på et forum af denne slags, så jeg havde ikke lyst til at bruge navn. Men jeg havde misforstået, hvad jeg udfyldte, for jeg ville have et mere brugbart kaldenavn ... men så er det jo sådan, at man hænger på det, man er startet med.

belladonna2012-03-18 11:29
Antal indlæg: 15

Hej

Min dejlige vovse hed BELLA, da jeg startede herinde, og hun var en rigtig Donna. Der af mit navn.
Nu er hun erstattet af en Mille. (Langhåret mini gravhund) Og for tiden er vi på ferie i Spanien!
Hvor solen skinner. Sidder på terrassen og nyder en kop kaffe, mens der lige skal spilles den daglige dosis ordjagt.
Vi sender varme hilsner til Danmark.

Mille og belladonna

All in2012-03-18 12:42
Antal indlæg: 107

Jeg har simpelthen ikke den fjerneste ide om hvorfor jeg valgte All in. Har muligvis været inspireret af noget poker jeg så i tv, mens jeg skulle oprette en profil. Jeg er bestemt ikke den storsatsende type, men hylder så vidt muligt udsagnet "en bingo for enhver pris" .

Tak for en god tråd :-)

plattapuss2012-03-18 13:49
Antal indlæg: 6

Mit brugernavn er en oldgammel opfindelse (fra starten af 00'erne)

Jeg er (eller rettere var) jo en af dem, der hver gang han valgte et navn fra litteraturens, kunstens eller filmens verden, så kom beskeden "det valgte brugernavn er allerede i brug vælg venligt et andet"

Nå en eftermiddagdag påstod en god ven af mig så at jeg var ligeså speciel som de hersens næbdyr, der jo er pattedyr selvom de lægger æg i stedet for føde levende unger som pattedyr nomalt gør, samme aften som hun påstod det kom jeg tilfældigvis forbi noget quiz på tysk-talende TV, selvom jeg ikke er specielt god til tysk, så forstod jeg spørgsmålet og vidste at det rigtige svar på spørgsmålet var "næbdyr", men jeg anede ikke hvilken af multiple choice-mulighederne der betød næbdyr førnes quiz-deltageren havde svaret "plattapuss" og var gået videre til næste spørgsmål fordi svaret var korrekt.

Og sådan blev jeg til plattapuss, som jeg bruger alle steder på nettet af den simple årsag at det er meget sjældent det er optaget.

Jeg kan dog også finde på forkorte det til platta, som mange kalder mig på debat-forum, hvor navnet nok forefindes oftest

Ligesom jeg den sjældne gang plattapuss viser sig være optaget kan finde på bruge navnet "warthog" (vortesvin) både fordi en test på nettet engang sagde jeg var sådan en og fordi jeg kan se en hel del af Pumba i mig selv

Viser side 1 2 3 4
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?