Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
hanne5150 | 2012-05-27 09:52 | |
![]() | Forskel på mobil og pc-spil I en del spørgsmål og kommentarer her i dette forum, opstår der forvirring fordi nogen fx stiller spørgsmål til mobil-app'en, og får svar, der gælder pc-udgaven. Mange nye brugere, kommer jo netop fra mobilen, og kender slet ikke pc-spillet. Kunne man gøre sådan, at man kunne se om folk kom via mobil eller pc, fx. ud for brugernavnet? Det tror jeg ville mindske forvirringen betydeligt :) v.h. Hanne | |
itj | 2012-05-27 12:49 | |
![]() | Eller husk i hvert fald lige at skrive det selv, når man spørger om noget. | |
hanne5150 | 2012-05-27 13:01 | |
![]() | Ja, men pointen er jo, at de nye, der kommer fra mobilen ofte slet ikke ved, at der findes de to typer spil. Vi trykker jo bare på »community« og så er man i det her forum. Hvordan skulle man vide, at det også er forum for et pc-spil-det finder man som regel først ud af, efter man har læst langt ned i de forskellige indlæg. | |
itj | 2012-05-27 18:41 | |
![]() | Ahhhh. Der kan man se, hvad man ikke ved. At vide, hvad man ikke ved, er dog en slags alvidenhed! | |
Eniac | 2012-06-01 07:12 | |
![]() | I relation til pc/mobil kan jeg også se at der i flere indlæg bliver henvist webudgaven af Ordkamp hvor man skal oprette en bruger mv. Er det strengt nødvendigt at skulle gennem alt det for at bruge forummet når nu man ellers kunne bruger mobilen? | |
Lilli | 2012-06-01 17:47 | |
![]() | Når du er oprettet til spil på mobilen , er du også oprettet til PC spil, du bruger samme usernavn og kode. | |
plaster | 2012-06-02 01:09 | |
![]() | jeg kan slet ikke logge på, på mobilen. Står hele tiden jeg er frakoblet, Ved i hvordan det kan være?? | |
Ole Juhl | 2012-06-02 11:04 | |
![]() | Har du købt app'en? | |
Ole Juhl | 2012-06-03 15:20 | |
![]() | Ja, reklamer gider jeg ikke! Men med reklamer henter du den jo gratis, hvis du vil spare 18 kr. | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2012-06-03 19:20 | |
![]() | plaster: Prøv at afinstallere appen og download igen, hvis du stadig har problemer. Caw | |
Nicaraguita | 2012-07-11 00:08 | |
![]() | Hej. Jeg er næsten ny spiller på mobil, har kun spillet fire spil indtil nu. I dag forsøgte jeg at logge på via pc med samme brugernavn og adgangskode, som jeg har på mobilen. Jeg kunne godt logge på, men ikke se min rating. Betyder det at jeg starter forfra med en ny rating,hvis jeg nu åbner et spil på PCen? Nicaraguita | |
hanne5150 | 2012-07-11 07:45 | |
![]() | Ja, der er to rating systemer, et for mobil og et for pc. V.h. Hanne | |
Controvento | 2012-09-20 07:29 | |
![]() | Er det ikke muligt at logge ud på mobil spillet og logge ind igen så en anden person kan spille på den samme mobil? | |
Monk - Administrator | 2012-09-20 08:29 | |
![]() | contro: ja, det er muligt.. men det er kun den brugere som sist loggade ind på mobilen som får "notifikationer" hvis motstanderen lagt ord.. | |
Controvento | 2012-09-20 11:27 | |
![]() | Tak for svaret Monk, men jeg er ny mobilbruger og kan ikke finde ud af hvor jeg skal logge ud? er der nogen der kan hjælpe mig? :-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-09-20 11:41 | |
![]() | Hej Controvento, du trykker på knappen med værkstøjer øverst venstre hjørne, der er der en knap, der hedder Log ud. | |
Controvento | 2012-09-20 12:44 | |
![]() | Hej Tak skal du have, men jeg må være blind for jeg kan godt nok se knappen med værktøjer den ligger godt nok øverst i midten på min tlf som er en Samsung. når jeg trykker på den er der ingen log ud knap men skærmbilledet der kommer frem gør det muligt at indsætte profilbillede og ændre personlige oplysninger. | |
Misbehave | 2013-02-21 08:17 | |
![]() | Jeg synes, mobilspillene fylder meget i dette forum - som må være ens for både mobil- og PC-spillerne. Men vi PC-spillere kan jo ikke se jer, og ikke spille mod jer. Så var det ikke på sin plads med et forum for hver kategori??? | |
Misbehave | 2013-02-21 08:18 | |
![]() | Iøvrigt synes jeg mener jeg stadig, de seneste indlæg bør stå øverst og IKKE i bunden... | |
rebecca1963 - Ikke længere medlem | 2013-02-21 09:23 | |
![]() | Controvento jeg har også en Samsung og vil prøve om jeg kan hjælpe dig :-)) Gå til den side hvor du går ind og starter et spil. Øverst har du værktøjsknappen. Nederst på selve telefonen til højre for returknappen er der 4 vandrette linjer. Trykker du på dem, kommer logud sammen med ratingliste, matchliste og facebook. Den virker kun på omtalte side. Håber du finder ud af det :-)) | |