Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
acjmo74 | 2013-12-22 09:59 | |
![]() | December er simpelthen fløjet afsted og det er blevet 4. Søndag i advent. Det har været hyggeligt at læse de mange vers og håber alle får endnu en fantastisk jule dag. Jeg takker endnu engang for de mange hyggelige stunder og ser frem til mange flere i 2014. Glædelig jul og godt nytår. Jule hilsner fra Acjmo74 :-) | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2013-12-22 11:57 | |
![]() | For at holde julehilsnerne samlet i een tråd, er den anden tråd blevet lukket. Julehilsnerne kan dog stadig læses her: www.ordkamp.dk/forum...am p;page=0 God jul =) Caw | |
BenteA | 2013-12-22 16:02 | |
![]() | Mange tak for alle julehilsnerne :-) Jeg vil også gerne ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul. | |
Hotja | 2013-12-22 19:34 | |
![]() | Nu julefreden er ved at sænke sig, skal herfra Søndejylland også lyde en rigtig glædelig jul til alle. | |
Marlin | 2013-12-22 22:18 | |
![]() | Også glædelig jul her fra Vendsyssel. Jeg håber rigtig mange vil spille på pc fremover, jeg har kun mulighed for pc. | |
danishhottie | 2013-12-23 00:35 | |
![]() | Glædelig lille jule aften alle.. Håber I er ved at være klar til den helt store hygge i morgen.. | |
acjmo74 | 2013-12-23 11:13 | |
![]() | Glædelig lillejuleaften til dig også, Hottie :-) | |
sdg | 2013-12-23 23:56 | |
![]() | Glædelig jul til alle ordkæmpere, håber alle får en hyggelig dag/aften. | |
danishhottie | 2013-12-24 00:18 | |
![]() | Så blev det endelig juleaftensdag. . Rigtig glædelig juuuulll... :0) Og hvor er det dog skønt med alle de hilsner der er kommet på... det givet bestemt en dejlig stemning.. Håber at i alle må få en fantastisk juleaften og de dejligste ønsker opfyldt. . Nogle af mine ønsker er allerede opfyldt.. Har fået nogle dejlige venner , både til spil og privat.. ; 0) Og det kan jeg jo kun takke ordkamp for.. Så en ekstra stor jule hilsen til alle jer der gør det muligt for os andre at hygge og få gode stunder her igennem.. @-'-,-- Så mange tak for jeres store arbejde. :0) Glædelig jul alle.. og stort jule knus | |
itj | 2013-12-24 09:34 | |
![]() | Glædelig jul til alle. Tak for mange gode spil - og tak til de, der gider blive ved at spille på pc! Vi ses engang efter juledagene, når gæsterne er rejst, og der igen er tid til at sidde og gruble over mærkelige ord. Tak til de, der sørger for, at Ordkamp virker! Juleknus fra Ina | |
LNL | 2013-12-27 00:59 | |
![]() | En forsinket julehilsen og alt godt for det nye år sendes til jer alle! Og tak til jer der stadig gider at spille på pc :) Håber der bliver mulighed for "samspil" mellem enhederne engang i fremtiden. Som Ina og andre, vil jeg også gerne takke jer der holder spillet ved lige. I gør et stort stykke arbejde, der påskønnes! Mange hilsener Lisbeth | |