Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Ludvig49 - Ikke længere medlem | 2014-04-06 21:29 | |
![]() | Vis flaget Hver 3. dansker får kræft. Vi er mange ordkæmpere med kræft og endnu flere, som er pårørende til kræftramte. I dag gik sdg og mange andre ud med raslebøtterne. Måske var du ikke hjemme. Du er ikke snydt af den grund. Spyt i kassen på +01 +3021300 Det er lidt sjovere at have kræft, når der er modstand imod den :-) | |
BMW | 2014-04-06 21:33 | |
![]() | Flot resultat i dag, og jeg var hjemme;) | |
Ludvig49 - Ikke længere medlem | 2014-04-06 21:39 | |
![]() | Hatten af :-) | |
sdg | 2014-04-06 21:55 | |
![]() | Det har været en super god dag, folk har været så søde og positive. Mange steder fik vi stor tak fordi vi ville bruge vores tid på at samle penge ind, det varmer dejligt når folk er så imødekommende. :) Så selvfølgelig tager vi turen igen om et år | |
danishhottie | 2014-04-06 22:47 | |
![]() | Det blev også sat rekord på landsplan... 34.6 millioner. .. 1.1 million mere end sidste år.. Og rundt regnet var vi 28.000 indsamler... Så super flot og stor tak..til jer der støttede på den ene eller anden måde. . @-'-,,- Tcoxen og jeg samlede også selv ind igen i år... hver vores landsdel ; 0) I dag er det jo desværre sådan at hvis du ikke selv er ramt af kræft, så er det en du kender.. Så en meget vigtig sag at støtte op om !! Kan af egen erfaring kun sige at hjælpen og støtten redder liv! Jeg var blot 16 år da kræften ramte mig.. lymfekræft. . Men efter et år med stærk kemo, blev jeg erklæret rask.. Derfor samler jeg ind hvert år... Fordi jeg kan og for mere der kommer ind af penge, jo større chancer har folk for at få den rigtige behandling og der kan forskes endnu mere i kræft sygdomme .. og på det punkt er de jo heldigvis noget meget langt !! | |
hannelund | 2014-04-06 22:47 | |
![]() | Hvor er det dog dejligt landsindsamlingen også bliver omtalt her. Og igen i år blev der sat rekord med 34,6 mill. kr. på landsplan. Det er så flot og gør så glad :-) | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2014-04-06 22:57 | |
![]() | Ja det var en utrolig positiv oplevelse igen at være ude og samle ind. Rigtig mange takkede og det gør jo, at man gerne tager de par timer ud af dagen til at gå rundt. Og som Heidi skriver, er det enten en selv eller en man kender, der er ramt af den forbandede sygdom. Men jo flere penge der kommer ind - jo mere forskning - og forhåbentlig endnu flere der bliver raske. Så tak til alle for støtten i dag :-) | |
danishhottie | 2014-04-06 22:59 | |
![]() | Ps... ved at der desværre er en del på ok.. der er ramt af kræft eller deres nærmeste er ramt... Og der er da ikke en federe tilfredsstillende at vide at man har gjort sit for at hjælpe dem ! Så til jer... smader' så den kræft - vind livet tilbage !!! | |
Ludvig49 - Ikke længere medlem | 2014-04-06 23:13 | |
![]() | Vi ved jo heldigvis også, at en kræftdiagnose ikke er en dødsdom. Vi er tusinder, som LEVER med kræft. Vi er fuldt funktionsduelige. Elsker med vores elskede, arbejder, dyrker persille, opfører os, som var vi udødelige :-) | |
Ludvig49 - Ikke længere medlem | 2014-04-06 23:39 | |
![]() | Danishhottie : vi smadrer kræften :-). | |
danishhottie | 2014-04-07 00:12 | |
![]() | Ludvig.. lov mig det !! ; 0) Men er alligevel ked af det på jeres vejne... men som du skriver... kan mange idag leve et almindeligt liv.. Og heldigvis for det !! I dag er det da heldigvis ikke hiv der dræber... og når de er nået så langt inde for hiv... er håbet inde for kræftens bekæmpelse jo også kommet nærmere ; 0) | |
poeten | 2014-04-07 15:24 | |
![]() | Blev opereret for brystkræft i 2008 - selv om chokket er stort når man lige får diagnosen, så er der utroligt mange der overlever den sygdom! og man er bare lykkelig for hver dag man vågner op og er rask! | |
danishhottie | 2014-04-07 16:55 | |
![]() | Poeten... super godt gået.. stort tillykke !! Syntes det er flot at i også skriver jeres historie.. så vi kan få fokus på at livet kan vindes tilbage. . ! @-'-,-- blomst til dig ; 0) | |
mvi | 2014-04-07 19:32 | |
![]() | Er også brystopereret i 2008, og rask igen. Ikke kemo kun stråler så det har ikke fyldt så meget. Dårlige knæ der nu er udskiftede...det fylder, for det er en daglig gene. Men det er jo ikke dødeligt og det behøver kræft heldigvis heller ikke at være. | |
danishhottie | 2014-04-07 21:48 | |
![]() | Mvi... du skal da bestemt også ha stort tillykke med på vejen... Sejt kæmpet !! Også blomst til dig @-'-;-- Men er da ked af dine knæ har voldt dig så meget smerte... håber de nye snart bliver en glædelig hjælp.. For som du skriver er det ikke en dødsdom... men det går da ud over livsglæden med daglig gener... håber det bedste for dig og rigtig god bedring med dem :0) | |
poeten | 2014-04-07 22:27 | |
![]() | Tak, danishhottie for dine opmuntrende og livsbekræftende svar... | |
danishhottie | 2014-04-07 22:31 | |
![]() | Det var bestemt så lidt :0) @-'-,-- så velbekommen ; 0) | |
mvi | 2014-04-07 22:31 | |
![]() | Tak skal ha...de nye knæ er en forbedring men gør ikke smertefri. Skal snart have "rettet" på det første som jeg fik for halvandet år siden. | |
danishhottie | 2014-04-08 09:18 | |
![]() | Mvi... håber at de så kan få dig hjulpet af med smerten. . For man skulle jo tro at nye knæ, efter så lang tid, ville være mindre smertefuld .. lykke til @-'-,-- Og ønsker dig en rigtig god dag :0) | |
mvi | 2014-04-08 10:11 | |
![]() | :-) | |