Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
itj | 2015-02-15 10:23 | |
![]() | uskarpe bogstaver I forbindelse med en opdatering af min computer - tror jeg - er der sket noget med med mine fontstørrelser. Når jeg er på spillerummet i Ordkamp, er bogstaverne gnidrede. Det samme gælder i konferencen Skolekom. Jeg bruger Vista. Er der nogen, der kender til problemet og har et konstruktivt løsningsforslag? Hilsen Ina | |
chri664a | 2015-02-24 06:54 | |
![]() | Hej Ina Måske er det fordi "Cleartype" er slået fra. Prøv i kontrolpanelet at søge på "Cleartype" og se om der ikke dukker en mulighed op for at aktivere og justere cleartype. Ellers prøv at følge denne guide: www.dummies.com/how-...vi sta.html Mvh. Christian | |
itj | 2015-02-26 17:28 | |
![]() | Hej Christian Det var et godt forslag - men det var ikke det, desværre. Er afprøvet og hermed opgivet igen. Hilsen Ina | |
Caw - Spil admin/Forum admin | 2015-02-26 20:55 | |
![]() | Prøv at trykke CTRL+0, og se om det hjælper. Caw | |
HennKor - Ikke længere medlem | 2015-02-27 13:20 | |
![]() | Hej Ina :) Du skriver, at dine bogstaver er gnidrede, når du er på spillerummet i Ordkamp og i konferencen Skolekom. (Hvad det så end er) ;) Er det kun disse steder, dine bogstaver er gnidrede - og er de som de skal være alle andre steder? Ellers - hvis ingen af de ovennævnte forslag virker, så prøv: 1) Tjek i dine indstillinger, hvad skærmens opløsning er sat til. Hvis den er sat til andet end det den er beregnet til, skal du ændre det. Hvis det heller ikke hjælper, så: 2) Geninstaller skærmdriveren - hvis den under din opdatering har installeret en Windows standard driver, vil den sikkert blive glad for at få sin egen driver tilbage ;) | |