Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 984
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Paloma2010-10-05 00:30
Antal indlæg: 123

Jeg tror, at jeg kan slå dit styrtdyk i denne uge, Marlin.....
 
All in2010-10-05 17:14
Antal indlæg: 107

Så har jeg også prøvet at spille mod Marlins fravær :-) Det kom dog ikke til at koste så meget, da hun var tilbage efter små 10 minutter. Jeg savner lidt etiske regler på området. Skal man bare høvle alle de point ind man kan, eller vente på at modstanderen kommer tilbage og ikke lægge noget ? Jeg valgte at trække håndbremsen lidt, men havde da lige nogle dumme bogstaver jeg MÅTTE af med ! :-)
 
Marlin2010-10-05 17:29
Antal indlæg: 423

Tak for tålmodigheden. Jeg ved ikke rigtig hvad der er i vejen. Computeren har ellers opført sig pænt længe, men der har været problemer på det sidste. Jeg er gået voldsomt nedad, under 1800.
Venlig hilsen
Marlin
 
langager2010-10-05 17:37
Antal indlæg: 81

Bare jeg kunne give computeren skylden.:-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-10-05 17:53
Antal indlæg: 9750

Orv, så ligger jeg for første gang over dig Marlin:) Men det varer nok ikke længe, før du er tilbage i top 10 - du skal bare anskaffe dig en ny puter.
 
hygge2010-10-05 20:25
Antal indlæg: 6

Jeg er også kun hurtigt inde at spille, da min datter lige har fået konstateret diabetes 1 og cøliaki, så tid har jeg ikke mest af, men nyder at komme ind og flå tankerne om sygdomme istykker for en tid, om det så er panik hast eller sress, er ligegyltigt. hovedårsagen er bare at få lov til at koble fra...(ps hun var kun 3 år da det blev konstateret...så øv øv og øv)
 
Marlin2010-10-05 20:40
Antal indlæg: 423

Min brors søn har diabetes 1 og hans svigermor cøliaki, der kan vist godt være en sammenhæng. Det er kan være hådrdt at være forældre til et diabetesbarn, men drengen har taget det rigtig flot, han plejer ikke at se det som et stort problem. Han var 6 år da han fik det. Jeg fik selv konstateret diabetes 2 for et par år siden men tabte mig så meget så det gik i sin mor igen. Det er forøvrigt en sund sygdom at få hvis det får en til at lægge livsstilen om. Du er forhåbentlig blevet medlem af diabetesforeningen, det er god hjælp at hente.
VEnlig hilsen
Marlin
 
Paloma2010-10-05 21:55
Antal indlæg: 123

All in: Jeg synes faktisk, at du er inde på noget centralt her. Jeg bor i Uruguay og er måske ekstra udsat for at blive koblet af, da min linje er luftbåren og ikke helt stabil. Og under sådan en seance, hvor man er koblet af, kan kan faktisk miste rigtigt mange points uden selv at have nogen skyld i det.
Langager: Din kommentar er god og sjov, men det er altså sjovere at få lov til spille sig ud af det end at blive koblet af :o)
Hygge: Jeg føler med dig, det er godt at have et sted at koble fra (når altså bare ikke man kobles af.)

Mange hilsner fra Paloma
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-10-05 23:02
Antal indlæg: 9750

Paloma: thumbs up for klassekommentar til hygge :)
 
hygge2010-10-08 11:23
Antal indlæg: 6

Takker, diabetesen er også det mindste problem det er det mad hun må spise det smager af...H....- til og er så tørt at det støver ud af munden på hende og som 3 år er det ikke sagen, men er ved at finde en lille balancegang i hendes livretter m.m....
Hygge til alle
 
anne81672010-10-08 14:42
Antal indlæg: 32

Vi har lejlighed i tykiet, Når vi skal på ferie dernede, forsøger jeg at spare sammen på point, sammen med lommenpengene .-)
Jeg bliver nemlig også ofte smidt af, når jeg sidder på altanen og spiller et spil - men i min situation er det måske rimeligt nok, at man ikke både har dejlig ferie, og skovler poits sammen :-)))))
 
langager2010-10-20 13:26
Antal indlæg: 81

Så er der vist gået "stilhed" i jer allesammen.Hvad laver I i efterårsferien,eller har I overhovedet ferie? For mit eget vedkommende blev det til kold lungebetændelse,sikke da et hosteri.Det eneste positive er da ,at jeg har mere tid til ordjagt! :-(
 
Caw - Spil admin/Forum admin2010-10-20 15:47
Antal indlæg: 989

Æv, lyder ikke sjovt langager. Jeg har ikke ferie, er i praktik. Og så har jeg samtidig en ca. 15 sider lang synopsis der skal være færdig om 2 uger... Hvis jeg dog bare kunne komme ordenligt i gang.

Caw
 
Marlin2010-10-20 19:14
Antal indlæg: 423

Jeg er ved at komme mig over ørebetændelse, er dog stadig døv på højre øre. Jeg må ikke svømme øv øv øv øv øv øv øv. Så jeg spiller, men taber og taber og taber, jeg er nu ca. 600 under mit højeste niveau.
Venlig hilsen
Marlin
 
langager2010-11-06 20:09
Antal indlæg: 81

Ak ja alt den dårligdom...Det er jo nok årstiden.Frem med hyldebærsaften og kamilleteen..Så går det nok .Vi mødes friske til ordjagt!GOD BEDRING til alle....host host..................snø ft........
 
mettejuuldk2010-11-14 19:04
Antal indlæg: 36

Sidder og spiller med en, der får en dårlig nyhed og kobler sig af ... og savner en knap der hedder "accepterer uafgjort" eller noget, så ingen taber på det. Eller det findes måske, bare uden jeg har forstået hvordan?
 
SteenKR - Spil admin2010-11-15 20:35
Antal indlæg: 976

Det var faktisk en fin idé, Mette. Jeg vil lade den gå videre til ejerne af Ordjagt. (De er jo svenskere og læser kun sjældent med i Forum.) :o)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2010-11-23 14:12
Antal indlæg: 9750

Årets første sne i Horsens.
Det er jo et meget kønt syn, når man sidder her inde i varmen, men HADER det, når jeg skal ud. Det er så forbandet koldt - og det bliver koldere de kommende dage. Puha, jeg er jo slet ikke bygget til kulden. Bare man dog kan stikke af østpå og dermed også slippe for al juleræset og vende tilbage til foråret, når Danmark er dejligst :)
 
Anne-Grete2010-11-24 19:10
Antal indlæg: 39

Tak til Mette for hendes omtanke i ... det var mig der måtte afbryde et spil, da det blev offentliggjort i radionen at det var min nærmeste kollegas søn, som var den soldat, der blev dræbt i Afghanistan den 14.11.2010. Set i lyset af sådan en nyhed, blegner tabet af point/rating jo helt.... men jeg kan sagtens tænke flere situationer hvor det ville være godt at spillet kan afbrydes med fælles accept.
 
langager2010-12-21 00:18
Antal indlæg: 81

Jeg ønsker allesammen en rigtig god jul,og tak for mange gode timer sammen.Jeg har lige haft en lille ordjagttomanspause...men nu begynder det at krible igen.Vi jagter videre.......hej til alle
 
Viser side 1 2 3
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?