Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 023
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
farso52010-10-31 10:51
Antal indlæg: 21

Spiller du andre spil en ORDJAGT på PC'en?
Hej.
Jeg vil gerne høre om du spiller andre spil på PC'en?
Jeg spiller også whist på tv2.dk en gang imellem.
 
farso52010-10-31 10:52
Antal indlæg: 21

øv - end ORDJAGT... ;o)
 
max2010-10-31 12:34
Antal indlæg: 27

www.wordgame.nu/ og beta.pludr.dk/

:)
 
SteenKR - Spil admin2010-10-31 17:44
Antal indlæg: 976

Ikke lige i øjeblikket. En gang imellem kan jeg live totalt hooked på en eller flere tetrisversioner og så spilde al for meget tid på det - samtidig med, at jeg "spilder" alt for meget tid på Ordjagt. To gange 'alt for meget' giver jo 'alt alt for meget', så jeg ta'r en kold tyrker ind imellem.
 
disen2010-10-31 22:59
Antal indlæg: 665

Jeg er allerede blevet fanget af pludr! Et rigtig godt spil, men puha det er svært. Tak for linket max!
 
SteenKR - Spil admin2010-10-31 23:35
Antal indlæg: 976

Ku' det ikke godt være, at vi andre kunne få fingre i pludr-linket, Randi og Caroline?
 
SteenKR - Spil admin2010-11-01 01:18
Antal indlæg: 976

Den var så ikke helt så svær: pludr.dk/
 
disen2010-11-01 14:44
Antal indlæg: 665

Præcis - max har også linket til det ovenfor i denne tråd.
 
max2010-11-01 15:45
Antal indlæg: 27

jeg synes pladen i wordgame nu, eren smule lettere end pladen i pludr. Det er som sådan det samme spil, men det er til at komme i nærheden af toppen i wordgame, i pludr er der en gruppe hardcore ordgættere, der hjælper hinanden og altid indtager de første pladser, desuden er chatten blevet lukket for ikke betalende brugere, derfor er det som regel wordgame. nu jeg vælger
 
bibsen2010-11-02 15:09
Antal indlæg: 1

Jeg er ret vild med pludr.
 
langager2010-11-06 16:42
Antal indlæg: 81

jeg ville jo gerne, at der var et spil der ligner ordjagt.TÆNK den tanke at ordjagt blev nedlagt.....UHA DA DA.Pludr synes jeg er kedeligt og kunne godt tænke mig noget mere kreativt.Selv har jeg spillet bubble shooter-yatzy og på det seneste crescent solitare.Det sidste spil er svært og jeg har endnu ikke fået spillet til at gå op.Det kan da ikke passe at der ikke er andre spil I spiller??? Favoritten er nu stadig dette spil.Tak til dem den har startet det.:-)))
 
dhc2010-11-06 16:58
Antal indlæg: 10104

jeg spiller spil på www.skolespil.dk, og det er ikke forbeholdt skoleelever, men ordjagt er nu bedst, da man spiller med andre og kan chatte med dem, imens man spiller.
 
lepenepe2010-11-06 17:27
Antal indlæg: 119

Jeg spiller en del på tv2 - bridge og backgammon især. Var glad for links til pludr og wordgame - så tak for dem.
isketch.net/ (tegn og gæt) kan til tider være afslappende.
Og på msn er der flere gode spil - texttwist f.eks
 
langager2011-06-21 09:18
Antal indlæg: 81

jeg må tage mine ord i mig angående pludr.Nu er jeg også afhængig af det spil.Wordgame er blevet forbedret,og der er mange spil.Desværre temmeligt dyrt.(hvis altså man spiller flere betalingsspil,så løber det hurtigt op)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-04-27 15:38
Antal indlæg: 9750

Fandt lige dette spil på ordnet.dk
God træning til ordjagt.

ordnet.dk/underholdn...ng /krasser
 
ingem2012-04-27 17:54
Antal indlæg: 7

ja, ja, så er dét prøvet - er nu stadig mest vild med Ordjagt! Snupper også en omgang tegn og gæt indimellem, og var i tidernes morgen pjattet med tv2´s whist... men det er flere år siden og voldsomt generende med VIP-medlemskab og lign. (Er en smule nærig anlagt:0)
 
tittit542012-04-27 18:40
Antal indlæg: 278

så er der lige en side der har listet de fleste spille steder - heriblandt mulighed for at spille kriblekryds/scrabble på et engelsk site men med et rum til danskere - dog det kræver at man enten kender nogle der allerede spiller der, eller måske 2- flere der opretter på samme tid for at spille - det er ikke lykkedes for mig, da de der spiller der åbenbart kender hverandre og der er desværre IKKE en lobby hvor man kan søge efter andre spillere.

Iøvrigt har TV2/spilskyen en lidt nemmere (gratis) udgave af kriblekryds (mener det hedder lexico eller noget i den retning..) men der er IKKE mange der spiller derinde. Man kan spille selv, men bliver tvunget til a spille med mindst en robot der IKKE lægger ord men man skal vente på at "botten" passer....

Personligt er jeg lejlighedsvis ret glad for at slappe af med ludo, yatzi, uno og lignenede på KOV. ;)
 
tittit542012-04-27 18:44
Antal indlæg: 278

ups glemte linket - her er det så ;)
www.netkvik.dk/spil.html
 
vikinga12012-04-27 19:34
Antal indlæg: 13

Det var dog en umanerligt farlig tråd, der er blevet startet her....sådan nogle spillefugle!
Når jeg tænker på hvor 'hooked' jeg er blevet på ordjagt siden januar, tør jeg næsten ikke en gang kigge ind på de foreslåede spil.
:-)
 
Caligula - Ikke længere medlem2012-04-27 21:33
Antal indlæg: 11

Jeg spiller skak på playchess.com og har moret mig med det lille "Krasser", der også er blevet nævnt.

Der er mærkeligt nok flere stavefejl på forsiden af det omtalte "pludr" website, idet der står "top position" og "Pludr er en sjovt spil".

Det er bekymrende, at ikke engang den slags sprogbrugere gør sig umage.
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?